1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    je haald de woorden uit mijn mond. Ik denk dat ik in totaal hooguit 20 uur heb geleerd. :eek: Gelukkig heb ik met nederlands, engels en economie niet zo moeite. Maar voor een vwo examen wiskunde, natuurkunde, biologie en scheikunde moet je wel even het boek open doen:{

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb misschien 10 uur geleerd voor heel examen...
    Toch gehaald zonder onvoleodndes terwijl ik alles 5.6 enzo stond :-o

Exames zijn redelijk simpel, simpeleren dan de laatste toetsen die je krijgt in ieder geval.

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Kon ik jullie zo maar geloven.... :'-(

In paniek heb ik vanmiddag m'n PC ontkoppeld, dat was eng! :eek:

4. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee! Ga ik ook maar doen morgen denk ik. :mad: Heb m'n Xbox en Gamecube ook al laten wegzetten, maar nu zorgt me PC weer voor teveel afleiding. Ik hoor ook wel van veel mensen dat de eindexamens makkelijker zijn in vergelijking tot de toetsen die er op school aan vooraf gaan. Maar dan nog blijft het voor mij een bijna onmogelijke opgave om van een 4 naar een 5,5 te komen. Ineens een 7 halen nadat je een heel jaar vieren haalt gaat niet zo makkelijk. :mad: Maandag Nederlands, morgen....ow shit vandaag al....maar wat oefenexamens doornemen. *Zucht*

5. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    pfff nog een dagje en dan is het zover...

6. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ik moet morge ook beginnen met me exames.
    ik doe VMBO sector: Installati techniek, jajja
    ik sta ook voor de meeste vakken gemiddeld een 7 dus het moet me gaan lukken denk ik( hoop ik ) als ik niet een zenuw aanval krijg ofzo.

en k heb heel erg goed al geleerd.

en volgend jaar wil ik als ik geslaagd ben, een hele andere richting gaan doen: of ICT, of Grafisch Vormgeven op het GLR (rottedam)

7. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    fack, morgen beginnen...:{. ik heb er zoveel GEEN zin in! vandaag weer een dagje economie geleerd, pfff dat is echt TE veel:{. ik hoop dat deze week snel om is, dan lekker feesten. geen middelbare school meer}:] (als ik slaag:{)

8. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja wat gaan jullie eigenlijk na je middelbare school doen?? ik ga economie studeren aan erasmus in rotterdam, terwijl ik een N&G profiel heb met economie als extra vak |:- maja nog 1 weekje en dan ben ik er van af :cool: .......dat worden leuke tijden *)

9. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook morgen Nederlands, maar heb donderdag al Grieks gehad, dus weet nu ongeveer hoe het is om examen te maken, valt op zich best mee. Je hebt overal ruim de tijd voor. Van te voren leek het mij erg moeilijk om me 3 uur te concentreren, maar als je eenmaal bezig bent is het zo om. Ik had helemaal niet het gevoel dat het zoveel langer duurde dan een gewone toets. Alleen aan het eind heb je toch wel een beetje last van 3 uur stilzitten, maar dat merk je pas als je opstaat :p. Iedereen succes morgen en de rest van de week.

10. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, dat was Nederlands weer. Samenvatting vond ik best lastig, maar die heb ik achteraf gezien niet zo slecht gedaan als ik op www.eindexamen.nu kijk. Tekst dacht ik goed gemaakt te hebben, maar daar heb ik juist weer veel fouten. Ik denk dat ik tussen de 36 en 40 punten heb, wat ongeveer een 8 zou zijn, maar ook wat lager zou kunnen. Ik moet een 7,9 hebben voor een 8. Dus dat zit net op het randje.

11. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    yes net me eerste examen achter de rug. Mijn examen van me profiel: Installatie-techniek , het ws op ziich niet zo heel erg moeilijk, ik had ook erg hard geleerd. suc6es allemaal nog deze week.

12. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook net Nederlands gehad. Ik vond het best goed te doen. Ik vond de samenvattingsopdracht wél irritant. De tekst was een beetje onduidelijk opgebouwd IMO. Desondanks wel een voldoende. Ik scaht het zo tussen een zes en een zeven. En dan ben ik happy, want dan heb ik één vak afgerond! Al moet het moeilijkste natuurlijk nog komen...:'-(

13. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    who ben net thuis van handel en administratie examen
    pfff easy shit, echt dood simpel. Gelukkig ook niet voor geleerd (geen enkel vak tot nu toe, jaar ging zo makkelijk)

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ook m'n Nederlands examen gehad, het viel me reuze mee en ook het samenvatten ging wel goed. Had liever iets meer woorden willen hebben, hadden ze beter 200 van kunnen maken. Nog even wachten tot half vijf en dan antwoorden checken.

15. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Antwoorden zijn al te vinden hoor! Zoals aghshar al vermeldde op www.eindexamen.nu alleen ik vind het een beetje moeilijk in te schatten hoe ik die samenvatting heb gedaan. Desondanks heb ik er wel vertrouwen in. Morgen scheikunde. Das al lastiger, en vooral véél. Gelukkig pas om 13.30 u, kan ik het allemaal nog ff doorkijken.

16. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    what the fuck, economie was echt superklote (niet anders verwacht eigenlijk). ik heb me echt lopen verbijten op dat examen. begin ging nog wel, daarna moest je 1 of andere betoog schrijven, en daarna begon de ellende. en gaan ze afsluiten met een ontzettende moeilijke opgave:confused:, jezus hè, het was helemaal niks. ik hoop echt dat het cijfer nog meevalt :{

17. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    economie ging dus echt zwaar slecht :'-( ik heb waarschijnlijk iets van 26 punten :'-( heb jij je punten al berekend?? morgen scheikunde en daarvoor heb ik nog niks gedaan 8)

18. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Nederlands gehaald, zonder die samenvatting meegerekend heb ik al een 5:)

19. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik check nooit antwoorden, waar is de spanning in antworoden opzoeken?

Neemt de hele sfeer weg

20. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Liever gelijk weten dat ik gezakt of geslaagd ben dan te moeten afwachten... :+

Deel Deze Pagina