1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik morgen m'n scheikunde verneuk ben ik zo goed als zeker gezakt ben. Als ik dat weet dan doe ik geen reet meer voor de rest van m'n examens. In dat opzicht kan ik het dus beter niet weten. Denk ook niet dat ik morgen ga nakijken. :mad:

2. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Precies.

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Lekker boeiend, zometeen denk je dat het goed hebt en dan zak je alsnog. Examen beleef je maar een keer, waarom dan niet in spanning wachten in plaats van dat je de uitslag al weet?

4. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat suckt echt als je dat doet, toen ik vorig jaar examen deed, had ik ook alle antwoorden gecheckt.
    Die ene dag (13 Juni bij mij) was echt al zenuwslopend terwijl ik toch wel al wist dat ik het goed had gemaakt.......maar als je helemaal niet weet hoe je ervoor staat, dan ga je echt dood van de zenuwen kan ik je zeggen.
    Maar goed, iedereen zijn eigen mening he:)

5. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom ff iedereen suc6 wensen:)

dussee... succes!!!

6. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    ik ga nu niet gelijk de antwoorden bekijken. dat doe ik volgenden week. waarom? als ik merk dat ik weinig punten heb gehaald bij bepaalde vakken haal ik mezelf helemaal uit mn motivatie voor de andere vakken, ik ga veel te negatief denken en dat doe ik mezelf niet aan. daarom dus.

maar ik begrijp best dat de beste liever gelijk gaan kijken of ze het goed of slecht hebben gedaan. liever volgende week teleurstelling dan gelijk nu al aan het begin van deze belangrijke week

7. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    neenee als je weet dat je een slecht punt hebt gehaald voor een vak dan weet je wat je te doen staat bij de volgende vakken! En dat je extra goed je best moet doen hiervoor

En ik begin morgen pas met Nederlands (leesvaardigheid) en hierna begint het voor mij pas echt eigenlijk want Nederlands stelt niet veel voor O-)

Laatst bewerkt: 19 mei 2003
  8. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    dat bedoel ik dus, je moet extra goed je best doen, (de gedachte alleen al:{is niet echt motiverend voor mij)

9. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    haha dus je blijft gewoon hetzelfde leren zoals je ook voor het vak deed waar je een slecht punt voor haalden en vervolgens haal je voor alle vakken onvoldoendes :D

10. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik heb vandaag dus Nederlands en Economie gedaan en ik moet zeggen het was best te doen, van te voren wel een beetje zenuwachtig maar ik heb voor alletwee wel een voldoende denk ik.
    Maar ik heb wel gelijk antwoorden gecheckt, is tog gewoon fijn als je weet wat je hebt.... Zeker als je het gevoel hebt van ik heb het wel aardig gemaakt.

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Inderdaad. Zometeen heb je vet slecht en dan heb je al helemaal geen zin meer in terwijl het misschien wel goed is gemaakt. Ik deed lekker niet kijken en dacht dat ik alles fout had. Je moet uitgaan dat je zakt dat is de verbazing cooler als je het haalt :). Naja ik ben tegen antwoorden checken.. geen zin in.. je kunt er toch niks aan doen.

12. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik check alleen als ik denk dat ik het goed heb gemaakt. :p
    Bij nederlands was dit dus het geval. Ook het samenvatten in 180 woorden viel bijhoorlijk mee.

Economie heb ik niet gechecked. Ging ook niet echt super, maar ook niet slecht. Het was echt heel veel en heel saai. Veel redeneren en gezond verstand gebruiken.

Morgen scheikunde:eek:

13. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    had je eco 1 of eco 12?
    12 schijnt nogal moeilijk te zijn geweest, ik vond 1 niet heel meoilijk misschien dat er tog nog wel veel fout gaat wroden gerekend...

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik sta in de startblokken om geschiedenis morgen heeeeeeeeel slecht te maken terwijl ik er best veel tijd in heb gestoken. Voor m'n gevoel weet ik nog niks... :'-(

15. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    ben je gek, juist meteen weten
    alleen heb ik nog geen goeie site ervoor hoor
    weet iemand er nou een. pdf werk (opeens, kut pc hier) niet meer
    terwijl het normaal gewoon doet

http://www.eindexamen.nu/uitwerking...erichte_Leerweg_KB/1/beroepsgericht_economie/

deze heb ik niet gehad hoor :confused: :confused: :confused: :confused:

ik had maar 45 vragen maar ik doe VMBO Kader beroeps economie

dat moet die zijn maar het klopt niet met mijn opgaven

Laatst bewerkt: 20 mei 2003
  16. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Veel succes met jullie examens. Wees gerust bijna iedereen haalt het.

Nu had ik een vraagje aan mensen die examen doen in economie. Ik zat laast te denken, hoe komt er ook al weer nieuw (extra) geld in de roulatie.

Er was iets met leningen en banken geloof ik, maar kan iemand me nog even uitleggen hoe dat precies zit?

17. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    banken kunnen giraal meer geld uitgeven dan dat ze aan krediet van de clienten hebben.
    Als er contant geld, dus briefjes en munten, worden gedrukt, gebeurt dat door de overheid. Die mag ook niet oneindig drukken, dat is gekoppeld aan de hoeveelheid goudvoorraad, terwijl sommige overheden dit wel doen -> inflatie.

Pin me er niet op vast overigensO-) eco 1.

18. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dank je wel.

dat van die inflatie wist ik nog. In duitsland na de eerste wereldoorlog hadden ze die problematiek. maar toen heten het de republiek van weimar(??).

19. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nope banken hebben allemaal een tegoed (schuld) staan bij de centrale bank, in europa de ECB. dit tegoed wordt nooit afgelost maar wordt slechts groter of kleiner. door dit tegoed te vergroten of te verkleinen hebben de banken meer of minder liquide middelen (geld). ook kan de rente over dit tegoed vergroot/verkleint worden, wat de banken zullen doorbereken naar de klant. hogere rente -> minder lenen, meer sparen -> geld in handen van het publiek neemt af (giraal en chartaal)

de centrale bank bepaald dus de hoeveelheid geld (binnenlandse liquiditeitenmassa) en de rente

Laatst bewerkt: 20 mei 2003
  20. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Omg...

Drie uur geschiedenis en ik had ze alledrie hard nodig. Zeven A4tjes volgekliederd, maar ik vraag me af of het goed is. Ik vond het behoorlijk pittig! :eek:

Deel Deze Pagina