1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    zo zeker weten!! heel erg veel schrijfwerk, er kwam geen eind aan. en het was weer zover, ik moest mijn creativiteit weer gebruiken bij geschiedenis (zoals gewoonlijk). meestal haal ik daardoor nog wel een zesje, maar ik heb er nu een niet al te best gevoel over. eigenlijk over al mn gemaakte examens niet:{. damn ik mag echt niet zakken dan hang ik me op:{
     
  2. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    geschiedenis was vet moeilijk
     
  3. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Net terug van Nederlands (vmbotl)..
    Meerkeuze vragen waren wel makkelijk, de samenvatting iets moeilijker. Dat kwam vooral omdat je maar 125 woorden mocht gebruiken wat iets aan de krappe kant was. Gelukkig kwam ik toch goed uit.. 5 minuten voor het einde klaar, ik heb mijn tijd dus goed benut :)
    Morgen Engels wat ook wel makkelijk is.. Nu ff rust en straks gaan we maar eens verder met leren voor andere vakken!
     
  4. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    net klaar met Nederlands, en het ging Heeeeeeeeeeel goed, nog 3 te gaan en jullie ook weer suc6 allemaal.
     
  5. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    okdan dat was scheikunde *) en ik heb er wel een goed gevoel over nog maar 5 te gaan :eek:
     
  6. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ook vanmiddag scheikunde gedaan was wel veel en ik dacht dat ik het neit echt goed gemakt had, maar toen ik het had nagekeken was het tog wel weer hoopgevend....we zullen wel zien..
    Morgen een makkie.. engels, ik ga alleen heel erg mijn best doen om een 10 te halen omdat dat nog nooit gelukt was op school volgens onze engelse lerares...denk niet dat het lukt maar kan altijd proberen. Daarna nog ff Wiskunde een voldoende halen en dan ben ik er dan heb ik het wel gehaald denk ik..
     
  7. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Scheikunde best rot gemaakt. Maar ik was ook absoluut niet in de stemming. Het begon al toen ik de deur uitging thuis. Zodra die dicht ging...plensbui...en toen ik de school inging...droog, gevolg...nat tot op je boxer een examen maken. :mad:

    Kon me dus absoluut niet concentreren. Pas na drie kwartier klaar met het eerste blok...van de zes. Toen ging het wel aardig. Van scheidingsmethoden snapte ik echter geen ene fuck. Dus overgeslagen en alleen nog het laatste blok matig gedaan. En dat terwijl ik deze goed moets maken, mijn slagen hangt er vanaf! Ik heb nog niet gekeken op de eindexamen site. Ik denk dat als ik nu zie dat ik het verneukt heb, dat ik er mee kap...volgend jaar beter. I'm out. :{
     
  8. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    niet opgeven:cool: ik, weet nog wel vorig jaar een vriend van mij, die had op de eerste dag ook een toet vreeseliojk $#%^^%# gemaakt( dacht Hij ) dus hij ging de rest maar niet goed leren omdat hij dacht dat hij gezakt was, en toen werd hij opgebeld en toen bleek dat hij maar op 0,2 Punten was gezakt, en dat kwam niet door die toets op zun eerste dag, dus blijf gewoon goed leren is mijn advies
     
  9. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Kheb Nederlands SUPUHH gemaakt _O_ , en wiskunde B 1,2 wel redelijk (moet minimaal 4,5 halen dus zit wel goed). Nu nog Natuurkunde 1,2 , Engels en Scheikunde en dan heb ik als het goed is mijn Havo N&T Diploma *)

    Edit: iedereen nog veel suc6 natuurlijk en hopend op een goede afloop. Dan ga je wat lekkerder naar de feestjes , anders loopt iedereen feest te vieren en daar wordt je ook niet vrolijk van ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2003
  10. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft hier niemand geschiedenis gehad? Was echt niet te doen
     
  11. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    vwo bedoel je? dan heb ik hem ook gehad. vond hem echt klote. engels gaat makkelijker worden, kwestie van invullen en weer weg (niet te makkelijk denken natuurlijk, dat kan fouten geven). het meest kijk ik nog op tegen wiskunde b12. dat wordt bikkelen, moet een 5.1 halen (vrij hoog dus), vandaag nog wat geoefend, morgen oefenen en dan moet ik er klaar voor zijn. of ik dat ben, denk het niet, ben nooit klaar voor wiskunde:{.
     
  12. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, het was zwaar en dat had ik al gezegd... :cool:

    Als ik goed nagekeken heb, zit ik tussen de 5,7 en 6,3 in. Dan ben ik blij!
     
  13. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    wiskunde is de enige waar ik me zorgen over maak eigenlijk
    veel succes iedereen vandaag :D
     
  14. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Net thuis van Engels (vmbotl).. teksten en vragen waren simpel en de formele brief maken ging ook goed (min 110 max 140) had wel een beetje moeite om boven de 110 te komen.. Maar uiteindelijk is dat goed gelukt met hier en daar wat toevoegingen :)

    Maar nu het stomste van dit hele examen: Ze hadden ons de verkeerde antwoorden blaadjes gegeven!! :mad: Met het probleem dat je bij een multiplechoice vraag niets kon omcirkelen maar er plaats was om een open antwoord in te vullen |:- En andersom.. Dit was dus vrij iritant en nam 5 minuten uitleg en uitdelen van lege proefwerk blaadjes waar je dan open antwoorden op in kon vullen.. Toen ik klaar was hoorde ik buiten dat een leraar net aan was komen zetten met de goede antwoord vellen :{ 2 uur te laat! De sul had thuis de verkeerde vellen gepakt |:- En dat met een examen!!! Dan kijk je toch op z'n minst of je de goede pakt hé!?
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2003
  15. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    EC, ging dat even goed... :{ Dadelijk maar even nakijken, ben benieuwd...
     
  16. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    mwoa engels ging wel aardig vandaag. maar ik zou niet weten of ik het goed of slecht heb gemaakt, dat is altijd maar afwachten bij mc-teksten. weet niet of ik hem straks ga nakijken, doe het denk van het weekend. (wat ben ik toch een schijterd:{).
    de leuke teksten vond ik die van microserfs, en die over doping in sport. de rest vond ik vrij saai.
     
  17. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb tussen de 40 en 42 punten van de 48 best netjes, alleen had ik hoger gehoopt omdatik nu geen 9 op mijn eindlijst kom te staan... dit is mijn enige goede vak... ach ja een 8 is ook leuk

    Engels heb ik het over btw
     
  18. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Alrijd leuk dat Engels. Enige vak waar ik nog over kan opscheppen. :cool: Ik heb nog niet nagekeken wat ik heb, sta nu een 8 dus dat moet wel goedkomen, het liest haal ik een negen...dan wordt het helemaal lachen...zakken met een 9 op je eindlijst. 8)
     
  19. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Eco1 heb ik wel goed gemaakt vandaag maar gisteren wiskunde B1 heb ik echt verkloot, op eco zit ik rond de 5,5 bij wiskunde denk ik rond de 3 :'-(
     
  20. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    whooaaaa engels gemaakt en ergens rond de 40 punten. ik sta nu een 9,3 dus als het goed is heb ik een 9 op mn diploma!! nu maar hopen dat het goed is :D
     

Deel Deze Pagina