1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    nou dat was bio dan weer....t was niet echt heel moeilijk maar er zaten wel vervelende dingen in. een ruwe schatting geeft aan dat ik rond de 6/6,5 zit. en dat is mooi want ik sta nu toch een 6,3 :) nog natuurkunde en dan is deze ragperiode over en kan het feesten beginnen _O_
     
  2. Mike

    Mike CuraƧao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had wiskunde vanmiddag en het ging bovenverwacht goed...! Heb na nakijken gewoon tussen 6,8 en 7,3 gehaald, nog niet eens alles meegerekend dus 7 op eindlijst voor wiskunde terwijl ik al dacht dat ik geen 5,4 kon halen om voldoende te staan! Dus ik ben nu zeker weten geslaagd! :cool:
     
  3. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    pfffffffffff VMBO Nask, was moeilijk vandaag, pfffffffffffffffff.

    maar k heb denk wel een voldoende:cool:
     
  4. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen nog Natuurkunde maandag! Dan zit het er voor mij ook op. Kan ik eindelijk van m'n welverdiende drie maanden vrij gaan genieten. Bio was wel te doen...al vond ik de formulering van enkele vraagstellingen nogal onduidelijk. Desondanks denk ik dat ik hem net voldoende gemaakt heb. Ik hoor de uitslagen wel op 12 Juni. Keeps the spirit up! :)
     
  5. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    3 maanden!! zo veel ik mag half augustus alweer gaan beginnen
    moet je nagaan de gene die geen examen hebben
     
  6. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm... ik heb waarschijnlijk 1 jaar en 3 maanden vrij:p Ik moet zoiezo van school af, ook als ik niet slaag. Maar probleem is dat ik nergens ben aangenomen. Bij 3 opleidingen niet, dan baal je ontzettend. Dus ik denk dat ik een jaartje ga werken. Ik moet btw nog bio, eco en nl schrijven doen en dan zit het erop:D
     
  7. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen Nederlands betoog, Natuurkunde en dinsdag Filosofie en Wiskunde A (heb oude stijl examen).

    kut-kut-kut :D
     
  8. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    en mensen zijn we al een beetje natuurkunde aan het leren voor morgen? bij mij wil het niet erg opschieten aangezien de druk er een beetje af is......nog maar fftjes leren en morgenavond gelijk feesten _O_
     
  9. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem, heb morgen eco examen, maar ik ken mijn boek nergens vinden:'-( en dit is een vak waarom het gaat hangen of ik zak of slaag:'-( :'-( :'-(
     
  10. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    En je begint nu al met leren? :{
     
  11. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begin nu omdat als ik een week geleden begon het alweer vergeten was. Ik kan het beter onthouden als ik 1 dag van te voren gaat leren. Alleen ik snap niet waar dat kloteboek gebleven is, ik had hem pas geleden nog gezien
     
  12. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Edit
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2003
  13. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurkunde moet wel te doen zijn. Jammergenoeg is er bij mij maandagavond nergens een goed feest in de buurt. Dan dat weekend maar lekker knallen! Ben blij dat het er bijna op zit...:)
     
  14. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1

    Bij mij is er ook geen feest in de buurt, maar we gaan gelijk om 17.00 de saloutickets ophalen (wat al een feest is :+) bij v&d in de stad en daarna lekker lam worden in een cafe.....kortom we maken er zelf een feest van :cool: dinsdag is "pas" :p mijn eerste feest *)
     
  15. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet morgen 2 vakken M&O en Natuurkunde. Hoef niet echt heel goped meer te doen maar ben toch wel weer een beetje zenuwachtig... ach ja ik maar er maar het beste van het is de laatste dag, twns mooi k*t om Natuurkunde als laatste vak te hebben zeker als je er 2 hebt op die dag...
     
  16. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb morgen me laatste examen, natuurkunde.. *yeee..*

    en dan de zenuwslopende tijd tot 12 juni..
     
  17. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag dus eco en bio, en morgen me laatste, nederlands schrijven. Daarna lkkr afzakken in Hakuna en dan zaterdag feest bij mij thuis. Dan wacthe tot 11 juni en dan weer feeste... als ik geslaagd ben that is
     
  18. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah, examen goofies zijn al bijna klaar en ik moet nog een maand stage lopen :mad:
     
  19. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben al sinds vrijdag klaar, en ik moet je zeggen het bevalt me prima:p. vrijdag gelijk naar the matrix reloaded geweest (kwam ook toevallig een paar klasgenoten tegen en zelfs mijn aardrijkskunde docent was er:p). zaterdag ook lekker gefeest (een beetje, voelde me niet helemaal goed maar ik moest toch ff weg, mn oma was namelijk op bezoek:+) en nu lekker een paar dagen rust. maar ik weet toch al bijna zeker dat ik geslaagd ben, dat maken deze weekjes even wat minder beladen.
     
  20. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    shit economie was makkelijk VMBO kader
     

Deel Deze Pagina