1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    economie (vmbotl) was echt kut! Het enigste examen waar ik een slecht gevoel over heb! maja morgen nog nederlands schrijfvaardigheid en dan kan het feesten beginnen *)
     
  2. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Sooo, eco ging nou niet ecth lekker. Heb al gekeken op eindexamen.nu en ik zou tussen een 4 en een 6.5 uitkomen. Niet erg precies dus, maar ik ga er van uit dat ik lager dan een 5.5 heb. Als ik een 4 haal sta ik nog net een 5 voor me eco, afgerond, dus dan slaag ik wel.

    Bio ging echt lkkr. Ik hoefde soms nog geeneens na te denken. Zo simpel heb ik het bnog nooit gehad zeg. Daar zitb wel een 8 of hoger in. Dus dan heb ik iig compensatiecijfer binnen
     
  3. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    ik ben eindelijk klaar! VAKANTIE!!!!

    nu de zenuwslopende tijd tot 12 juni :eek:
     
  4. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    proficiat met je vakantie *) ik heb morgen het laatste :'-( ben je wel geslaagd denk je?
     
  5. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    randje geval :eek:
     
  6. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    :eek: heb je je examens al na gekeken? of doe je daar niet aan?
     
  7. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    bij ons mag je je antwoorden opschrijven maar dan mag je ze pas na het examen (meestal na 2 uur dus) pas ophalen, hebben jullie dat ook?
     
  8. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Wij mogen het kladblaadje gewoon meenemen (van sommige leraren niet, maar de meeste wel)
     
  9. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    whoehoehoehoe klaaaaaaaar met examens!!! klaaaaaar met school!! wat een prachtige tijden _O_ wat een feest *) maandag uit mn dak, dinsdag uit mn dak, gister rust en vandaag weer uit mn dak :D en maandag salou whoehoehoe!!!!! jongens jullie moeten je niet druk maken over de "zenuwslopende tijd" tot 12 juni. je kan er toch niks meer aan doen! je hebt je werk al gedaan dus nu is het tijd om te feesten :D

    owja natuurkunde vond ik trouwens ernstig moeilijk. Het viel me zwaar tegen :mad: maja een 3,6 nodig voor een 6 en dat moet wel gelukt zijn *)
     
  10. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Me is ready now too...woehoe
    Morgen op vakantie naar spanje...lekker bruin worden....althans dat hopen we dan maar... maar eerst nog heeeel lang in de bus...
     
  11. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is dat verplicht dat je geen papieren het lokaal uit mag nemen voordat de tijd voorbij is.
    Maar gelukkig is het nu allemaal voorbij, 10 juni m'n pa 50, 11 juni adsl informatie avond en 12 de uitslag ik hoop dat deze 3 dagen goed aflopen voor mij:{ maar als het goed is heb ik het wel gehaald, scheikunde was niet echt heel moeilijk (zoiezo een 6 die ik nodig had), die gewone scheikunde toetsen waren moeilijker:mad: en natuurkunde was ook niet echt heel moeilijk.
     
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik felicteer iedereen, die geslaagd is. Allemaal proficiat. *)
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2003
  13. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    dank je wel! je bent alleen 3 dagen te vroeg:+
     
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoe kan ik dat nu weten. Ik doe volgend jaar pas examen.:eek: :) .

    Maar goed, kan ik het ook niet meer vergeten:cool:
     
  15. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    droog:cool: , ik krijg Donderdag me examen uitslag te horen:D. k hoop egt dat ik geslaagd ben, en alle anderen natuurlijk ook:D
     
  16. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen donderdag hoor :+
     
  17. OsIrIS

    OsIrIS Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    niet iedereen hoor, me nichtje krijg t pas vrijdag te horen, ik zelf donderdag :)
     
  18. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan dat nou?
     
  19. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ik krijg het ook vrijdag te horen:mad:. terwijl bijna iedereen het donderdag al te horen krijgt. echt lomp.

    maarja spanning heb ik sowieso niet, ben toch wel geslaagd:)
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    krijg het ook donderdag te horen, ben ook wel geslaagd, vond de examens( lees heel 4 en 5 havo) eigenlijk niet zo moeilijk.
     

Deel Deze Pagina