1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DA_richard_-, 29 aug 2005.

1. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Een hele verre afstand misschien.

2. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    wel een beetje:p

Laatst bewerkt: 30 aug 2005
  3. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Nou je het zegt :eek:
    whoo nog echt ook ja

4. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Hah, mocht die willen! :cool:
    Ik vind die Maxime trouwens een engnek.

5. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ben benieuwd met wat voor verassingen het spel dit keer komt. je zal maar in die grot moeten zitten.. zouden die tropische vissen nou serieus nog lekker smaken?

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Van wat je aan het einde van de aflevering zag, kan je concluderen dat die gasten uit die grot iets van een vlot moeten bouwen ofzo, om naar die andere eilanden te komen. Dáár zien te overleven zonder dat de anderen hen zien.

7. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    geen zorgen, in no time zitten allen oudjes in de grot :+

Ik vind het trouwens wel erg oneerlijk dat de 30ers geen eerlijke kans krijgen.. vorig jaar moesten de afvallers afzien, maar nu :eek: zonder dat je ooit op het eiland geweest bent! Ik zou het wel leuk vinden als ze het concept van stiekem overleven en }:] eten stelen inderdaad weer zouden gebruiken.

Weten jullie trouwens hoe het nu is gegaan met de "sterrenrobinson"?? Vorig jaar waren er een soort verkiezingen, wie van de oude deelnemers aan de volgende ER mee zouden mogen doen.. 2005 zou dus een expeditie van oude robinsonnen zijn.. Maar nu is het door talpa overgenomen en is dat idee overboord gegooid? Of mis ik iets

8. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vind het wel grappig bedacht van die grot :) Zou leuk zijn als ze de rest moeten gaan saboteren zonder opgemerkt te worden. Vond het trouwens wel lullig voor douwe in het begin, ik had zelf strootjes getrokken of iets dergelijks. Of moesten ze perse stemmen?

9. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze zelf voor gekozen dacht ik

10. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moesten zelf bepalen wie eruit ging.. of er stapte iemand zelf eruit maar dat doet natuurlijk niemand.. toen hadden ze gekozen voor stemmen.. en iedereen stemde op Douwe omdat hij als 1e van dat kruis was afgevallen.

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha Wat een beroepsidioot is die Johnny zeg. :D

Alweer naar huis. Wat een trutje :'D

_o/

12. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    whaha, en volgende week gaat er weer 1 flippen (als ze daarom op die kist zat te raggen is het echt grappig, maar het kan net zo goed een proef+montage zijn zodat je denkt dat ze het daarom doet maar dat zien we volgende week wel.)

13. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Johnny eruit :mad: kies dan een vrouw ofzo die der uit gaat.

14. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Die kerel heeft een grote bek maar gaat naar paar dagen al naar huis. beetje een pussy

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    hahah iris.... van mij mogen de vrouwen wel blijven hoor...:p

maar die Johnny is idd een knarft... wat een droplul zeg hij kan het gewoon niet hebben dat Maxime de leider is. En die Johnny gast is net Johnny bravo het ziet ernaar uit dat ie wat kan (hij was nog wel Kung Fu leraar) maar hij kan geen ene reet.

16. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is wel "dom" van de vrouwen dat ze Johnny eruit stemmen, zo blijven er maar heel weinig mannen over en wordt het moeilijker om proeven te winnen. (I)

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je daar een beetje gelijk in maar ik bedoel zo werkt het toch niet? Als je een leider hebt en een wannabe leider die een echo heeft groter dan het eiland zelf? Als je het mij vraagt gaat het er allemaal om wie er mentaal het sterkst is met dit spel. Iig die gozer had totaal geen mentaliteit dat is één ding dat ik zeker durf te zeggen.

18. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Da's idd ook weer waar.

Ik denk dat die ego's wegsturen wel goed was ja, maar toch... Sportief gezien was hij wel belangrijk denk ik, ach we zien wel toch.... :D

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het mooiste van dat soort progs niet??? :D

20. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm volgens mij hebben ze TOM eruit gestemt!! Johnny is zelf naar huis gegaan en er is nog iemand van de ouderen naar huis met een voetbreuk..

Deel Deze Pagina