1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DA_richard_-, 29 aug 2005.

1. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, Tom de kung-fu leraar is weggestemd op de 8ste dag of zo.
    Dat betekent dat Johnny vrijwillig is weggegaan na ongeveer 3 á 4 dagen?!!
    Muhahahahahaha. Maar goed, ik zou het waarschijnlijk nog geen dag volhouden daar.
    Maar ik heb me dan ook niet aangemeld 8)

2. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    ochjah.. tom was zijn naam..

dom dat ze hem weggestemd hebben.
    Hoop dat ze het halen met die vlot ( de grotmensen), het lijkt zo gemakkelijk maar zal idd zwaar zijn.

3. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat ze het zwaar krijgen. Afstand moet je niet onderschatten. Het is erg moeilijk om van een eiland af te komen, flinke stroming. Dat kreeg je ook te zien, ik hoop echter dat ze het halen. Met die schipper erbij zal het vast wel lukken.

4. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    zow.. weer een aflevering geweest.. de Nederlanders liggen niet echt lekker bij die Belgen. en ook al problemen met de exgrot mensen. Wel relaxt dat ze nu op strand zitten. Wat vonden jullie der van?

5. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    von t wel een leuke aflevering! Beetje jammer dat de belgen en NL`ers nu al tegen elkaar gaan werken met complotten enzo, maar dat was ook wel te verwachten. Volgende week misschien al de samensmelting...
    Verwacht iemand nog dat er iets is gebeurd met de mensen die naar huis zijn gestemt? Omdat alleen Douwe een kans kreeg, en omdat je van de rest niets meer hoort, denk ik dat hun misschien ook nog een kans hebben gekregen, kan zijn dat ze aan de andere kant van het eiland van Douwe zitten.... :9

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die maxime ook een idioot zeg. eerst iets zeggen en dan terugnemen en zeggen dat ie het nooit heeft gezegt :confused: wat moet ie nou, en ik zou het echt zonde vinden als elbert eruit moet, dankzij hem hebben ze de laatste paar proeven gewonnen daarom kan ik die domme belg nie lijen die telkens ruzie met hem heeft! wel leuk dit programma vonnik altijd, alweer de 6de keer of zo dat ik het volg 8)

7. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat volgende week de samensmelting is, maar dat er 2 vs 2 uitgewisseld wordt. Gelukkig maar, want anders was het niet goed gegaan op dat jongerenkamp.

8. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    die oudjes zijn een beetje dom :9 die hele grote gespierde gast sneed in ze pols bij het kokosnoote hakken en kon zo 1 proev niet mee doen en nu heeft er iemand anders ze voet gebroken :{ maar tog ben ik voor de oudjes of voor de mense die in die grot zaten *)

ook wel slim van de oudjes dat ze die spullen hadden verstopt hahaha stond dat meisje door op die kist te rammen }:]

Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  9. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    de jongens uit het jongeren kamp zijn echt helemaal niks, 1 die met zijn identiteit zat te worstelen, 1 die leider wilde worden en heimwee kreeg.

10. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    En vanavond is het weer zover. Toch nog best leuk om te volgen. vind dit leuker dan big brother. dat volg ik totaal niet

11. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bah ik kan die John niet uitstaan :mad: Ik hoop echt dat hij er snel uit is. Hij bakte gelukkig niks van die proef.

12. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Hebben jullie ook zo'n kloteverbinding?

13. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een @#*! is die John zeg. Geeft Ester (?) geen enkele kans, lkkr dat hij bij die proef keihard op zijn mond is gegaan...

14. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ik word egt kotsmisselijk van die john wat een @#^% :mad: samen met die billenlikker karl van hem

15. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die John is echt een gigantische ********
    Echt respectloos tegenover Esther.
    Ik hoop dat ie volgende week er uit stapt en eruit gestemd wordt.

16. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zeg het jullie he,maar als ik die john of die carl op straat tegen kom, die sla ik onmiddelijk in mekaar, stelletje fucking lozers zijn het!!! Een lieve vrouw als Esther zo de grond in boren, schandalig!!! Esther wordt het opgelegd leider te zijn...zij kan er niets aan doen, nu wordt ze gekraakt door 2 idioten, en moet ze veel huilen, en de rest reageert er niet op(zelf wim en dat ander Belgisch meisje niet!!!! pfffff). Ik heb me gisteren serieus opgefokt toen ik dat zag, en dan die john,altijd zichzelf complimentjes geven en weet ik veel wat nog allemaal,tssss. Ik snap wel waarom zijn vrouw van hem gescheiden is, die kerel is gewoon hatelijk!!! En die Carl is nog erger, eerst proberen ze Elbert weg te pesten, en nu Esther... tssss!

18. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    hoop dat ze later deze uitzending terugkijken en zien hoe kinderachter ze bezig zijn geweest. Nu zien ze dat gewoon niet. vraag me af hoe het was geweest met die jongen daar als leider. volgens mij het zelfde. Het is wel fijn dat fleur en de andere nederlanders weer een beetje kans krijgen..

19. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ze had gewoon net als die andere gast moeten reageren op dat bed: daar slaap ik niet in, om de beurt!

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou dit ook zeggen met andere woorden dan... maar wat een klootzakken die John en Carl zeg... tss die zijn behoorlijk zeg maar racistisch bezig. Ff zeggen dat een vrouw geen leider kan zijn nou al zou dat zo zijn kunnen vrouwen beter leiding nemen aan Esther want dat is echt een topwijf... Ze houdt zich heel erg goed en ik hoop dat ze dr bek opendoet deze week tegen die 2 kwallen.

Deel Deze Pagina