1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DA_richard_-, 29 aug 2005.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,ik reageerde nogal heftig,maar zo voel ik me ook, ik kon me gisteren even niet beheersen, damn, wat een stelletje muthafuckers!!!
    hier een link van kanaal twee(belgische zender):
    http://www.kanaaltwee.be/forum/showthread.php?t=5569
    , daar heeft men broer een topic gemaakt, en er staan al 8 pagina's vol over die fucking lozers, hopelijk lezen ze het !!!
    En die john, damn, zeggen dat Esther haar immuniteit moet opgeven, dat ze een indringer is, allemaal bullshit!!! En die carl, die weet ook heel goed hoe hij iemand moet kraken!!! ZE zouden zich dood moeten schamen. Dan begint John daar nog te lullen dat Esther helemaal geen 15 dagen in een grot heeft overleeft, dat ze helemaal niet de vlottoch heeft gedaan, en bla bla, hopelijk zie je het allemaal lozer hoe fucking dom je bent!
    Tsss, de jeugd had die oude lozers er uit moeten stemmen,maar ze waren ook zo laf als het maar kan zijn...

2. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    volgende week: John wil Wim eruit hebben..of Wim er uit, of hijzelf eruit!

GAAT HET NIET? wie denkt hij dat hij is? Wil iedereen ervan overtuigen dat hij (met carl) de enige goede zijn, en dat de rest indringers zijn? Als die belgen gewoon ff meer een eigen mening hadden, lag John er nu al uit, en carl de volgende x! Het is echt gewoon zielig wat ze doen

En ja, ik weet t, beetje zelfde reactie als de andere, maar met dit soort mensen...pff...

3. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Wil hij Wim eruit hebben of Esther??

4. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Die John speelt gewoon een rol, dat kan niet anders :eek:

Zie ook de Poll op de site..

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Wil hij Esther er niet uit? Ik denk dat, dat logischer is,maarja, zou wel cool zijn, als hij wim eruit wil,dan kan wim, dat ander meisje en Esther op john stemmen, yihaaa!:p
    In ieder geval, het hele gebeuren doet me wel een beetje aan de film Das experiment denken:D

6. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm jah :)

Wat betekent die gong eigenlijk waar je John op ziet slaan in de reclames?

7. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    zien we vanavond! Ik heb er weer zin in!

Met een beetje geluk stapt John eruit en wordt Carl eruit gestemd:)

8. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    vanavond weer lekker kijken alsjeblieft carl of john erui :)

9. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ow wat is die john irri bezig, alle respect voor de leidster. Gebruiken die functie.

10. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    haha john heeft lekker die proef verloren :D nu maar hopen dat hij eruit gaat die achterbakse schoft :mad:

11. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Lkkr... loop net op de site van ER te kijken bij Talpa... staat daar al wie er uit ligt, staat ook de afvaller van deze week al bij. Lkkr slim van die mensen |:-

12. Mister360

Mister360 nanne.tolsma:p

Leuk Bevonden:
    0
    hier op xbw is expeditie robinson veel beter hoor :p

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Eindelijk, die fucking lozer van de John is er uit!!! En nu die Carl nog. Ik denk niet dat die 2 gewoon over straat kunnen lopen...(en maar goed ook!!)
    ps: wim en meridith, tssss, stelletje meelopers, en dan Ester nog in een val lokken, jullie gaan naar haar toe, beginnen te zeveren dat ze in een slechte positie staat, en Ester zegt van, ja ik ben jullie derde stem(logische reactie), en dan beginnen ze er over te zeveren, Zij hebben het in Esther haar mond gelegd, die woorden,...en dan lopen Wim en Merideth nog met de andere mee!!! Pff fucking lozers!

14. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ow wat ben ik blij dat die John eruit is wat een irritante gast. Heel dat kamp mag van mij de pot op met uitzondering van Esther. Own die Carl met die kaars.

15. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    volgende week is er weer een uitdaging van carl tegen esther, ik denk dat degene die verliest er ook meteen als gevolg uitligt...

16. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, dat was echt een hele lage actie! :eek:

17. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik vind Ester eigenlijk ook geen echte Robinson.. Maar ze heeft ook wel erg veel pech met haar team!

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, ik vind Ester van de vrouwen de beste robinson die er is, ze is heel creatief, werkt goed, is heel sociaal... noem maar op...
    Maar van ze allemaal, mm Marnix is goed, Elbert is goed(maar die gaat het opgeven vrees ik), Maxime valt goed mee,... tja, het één team suckt(door john en carl hoofdzakelijk) en het ander team is cool...

19. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Maar in welk opzicht is ze dan creatief? (Behalve dan dat ze de spanning erin houdt door de magnesiumstick kwijt te maken :+) Ik bedoel meer dat ze niet echt goed is met de proeven.

20. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft ze zich al duidelijk kunnen bewijzen met de proeven?

-Eerste proef is gewoon erg moeilijk, om precies die feiten en alles te onthouden, het is logisch dat je dat niet allemaal kunt weten. Het was voor allebei vooral gokken, en tjah, marnix gokte iets beter

-Proef onder water: Esther zat onderwater, en kon dus nix veranderen aan de tijd.

-Proef met dat rad: Erg lastig om in je eentje de overwinning naar je toe te trekken. Hun hadden het alle 3 al erg moeilijk in het kamp, waardoor je Zeker veel minder kan presteren, ipv dat je in de winning-mood zit, dan gaat dat gewoon veel makkelijker. Ik denk niet dat Esther daar veel aan had kunnen veranderen.

Ik denk ook dat esther echt nog wel een heel eind kan komen, als ze de proef tegen Carl overleeft! Bij de samensmelting heeft ze iig Marnix als grote vriend erbij, en als ze gewoon de rest verteld wat er is gebeurd, zullen die het ook niet begrijpen, en zullen eerder achter esther komen staan, lijkt me
    Ze is wel zo sterk om onder deze erg slechte omstandigheden, waar echt niemand je mag, toch nog te overleven. Dat doet ze echt Erg sterk, en dan nog heeft ze het best voor met de rest!

Van mij mag ze in de finale komen!

Deel Deze Pagina