1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DA_richard_-, 29 aug 2005.

1. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook dat ze die proef van Carl wint, en als ze verliest, dan winnen ze die eliminatieproef wel :)

2. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    als die carl net zo dom is als die john wint esther makkelijk die proef en dan ligt hij er ook uit en dan komt de samensmelting en dan wordt het volgens mij een stuk gemakkelijker voor esther... ik snap egt niet waarom ze zo tegen esther doen egt kinderachtig :confused:

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tja, ik snap het ook niet, het enige wat er aan te snappen valt is dat het zielige mensjes zijn! Fuck Carl en Fuck you to john!

4. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk blijft elbert in de expeditie, raw power ownage :D

5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    John zei nog in zijn afscheidsbericht, dat hij dacht dat ester het voor haarzelf heeft verknald, en dat ze dat in haar leven verder ook nog te horen zal krijgen.
    Misschien ziet hij niet in wat voor domme en onbegrijpelijke acties hij heeft gedaan
    De kampleden van het ouderenkamp zeiden dat John de enige echte robinson was, waardoor dan? door de hele dag een beetje op bed te liggen niks doen, en iedereen af te zeiken?

6. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Helaas... Esther eruit:mad:
    Ze kreeg gewoon meer steun van het andere kamp en die kenden haar niet eens. Dat meidje heeft het echt zwaar gehad en geen traantje laten zien. Echt diep respect. Ben nu voor marnix of fleur denk ik.

7. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Nou, een paar traantjes heb ik bij haar wel gezien helaas. Is echt schandalig hoe die twee haar hebben behandeld. En dan vorige week die John tegen haar zeggen dat ze het in haar leven nog moeilijk zou krijgen. De arrogantie van die vent, denkt gewoon echt dat hij beter is dan Esther.

Nou volgende week de samensmelting en zoals Douwe al zei "opflikkeren met die Carl". }:] Die andere drie uit dat kamp mogen van mij ook naar huis, stelletje meelopers.

Edit: ik las net op het Robinson forum trouwens dat John zijn excuses (via e-mail!!! lekker makkelijk) heeft aangeboden achteraf. Weet niet wat het waarheidsgehalte hiervan is natuurlijk.

Laatst bewerkt: 3 okt 2005
  8. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag die Carl heel hard exit :). Vind mooi dat Elbert doorgaat.

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Die fucking Carl heeft immuniteit!!!

10. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    Hopppaaa, doe die belgen der maar uit :) ( niks tegen belgen hoor). maar zou schoon zijn als eens een nederlander wint.

11. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Dan had ester erin moeten blijven.. :mad: :'-( :'-(

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tja, maja, het moet onder ogen worden gezien, Belgen zijn nu eenmaal beter, sterker, doeltreffender... dan Nederlanders:p :p :p :p ,neenee, dat is een puur grapje;), maarja, het zou idd wel eens mooi zijn dat een Nederlander wint, maar dan had ik een Ester gegunt, nu Elbert nog, maar die is aan het afhaken...:'-( ,dus... En tja, die stomme Wim, van plaats te zeggen dat hij niet meer kon, en Ester in zijn plek naar de samensmelting kon,ttsss, wat een zwakke Belg was me dat!:D
    En die fucking Carl zit nog in de game!!!:mad:

13. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de nieuwe tactiek er vooral op neerkomt dat wanneer je totaal niet in de gevarenzone zit, je niet stemt, zodat je kunt sparen voor momenten dat het goed uit kan komen dat je stemmen over hebt.. :eek:

14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    die nieuwe tactiek komt er toch op neer dat je op iedereen 6 stemmen mag uitbrengen?
    als je iemand eruit wil hebben (of voorkomen dat jij eruitgaat) gewoon al je stemmen op 1 iemand gooien }:]

rotactie trouwens van marnix en carl:mad: om uit die fuik van Douwe het aas te halen, ik durf te wedden dat t carl s idee was

15. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    jep zeker weten :mad:

16. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    Zo balen dat ze carl niet kunnen kiezen... die mag er van mij echt uit. Als het goed is gaan marnix en carl toch naar een eigen eiland nu? vind ik jammer. ik kan die carl niet meer zien.

Is idd spannend systeem waar je toch even over na moet denken. maar zou dom zijn van die nederlanders nu al hun stemmen te gebruiken. laat die belgen maar op elbert stemmen ( sorry boss :)) maar die heeft toch al heimwee, en dat die nederlanders hun stem sparen.

17. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    idd klote dat esther er nu uit is en die carl probeert zich sneaky te nestelen in dat andere kamp maar gelukkig stemmem marnix elbert en douwe alvast op hem :) ik hoop egt dat die gast EXIT gaat ik wordt echt ziek van hem :mad:

ben nu voor marnix maar hij moet wel douwe's fuik met rust laten :p

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    DOUWE DE MAN!!!!! vind ik echt, "ja tis gewoon een ontzettend lekker wijf" <-- echt een masterlijke quote van Douwe, ik kwam niet meer bij 8) Elbert vind ik ook wel okee maar hij begint zig nu een beetje aan te stellen. En idd die Carl mag ff heeeeeeeel hard opzoute!

19. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Die Douwe is echt cool _O_ lekker droge opmerkingen:cool:
    Die Carl heeft echt zo'n rattenkop:eek: :{

20. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik hoop zelf ook dat Douwe wint, vind dat wel een toffe gast. Die Elbert begint mij toch wel te irriteren op het moment.

Was wel weer jammer dat uitgerekend Carl immuniteit wint, maar die krijgt de rekening van zijn eerdere gedrag nog wel gepresenteerd.}:]

Deel Deze Pagina