1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DA_richard_-, 29 aug 2005.

1. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Vanavond weer een aflevering! ben benieuwd wat er met die stemmingsronde gaat gebeuren.

btw fansite van douwe:
    http://www.douwepopma.nl/

2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nog 40 minuutjes:). Ik denk dat Elbert wordt weggestemd. Op zich vind ik dat wel logisch, maar aan de andere kant is dat slecht voor de nog overgebleven Nederlanders:'-(

3. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ik vind die douwe egt grappig :p

ik hoop dat carl er uit word gestemd

4. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vrees dat de andere robinsoners vandaag niet de kans krijgen om Carl weg te stemmen|:-

5. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    nee vandaag iig niet, en als Douwe er nu uit wordt gestemt (zwarte stem helpt, en zet aan tot stemmen op Douwe, en hij is ook al 'niet zo goed' met proeven) Wordt de kans alleen nog maar kleiner dat Carl weg zal moeten. Ik zou het wel echt zonde vinden, als Douwe weg moet, of Maxime. Maxime verdient het om te winnen, maar is zo goed, dat iedereen hem als concurrent ziet, en Douwe kan nix, maar is echt wel super!

Te Vet!.... iedereen allemaal emotionele dingen naar familie en kinderen, en hij stuurt hem naar zn stamcafé...8)

6. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    Wie ligt er nu? want ik ben naar de slimste mens beginnen kijken. en ik heb de eilandraad niet meer gezien.

7. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    elbert...

8. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Haha ja pcies, dat was idd geweldig. Net zoals toen hij mocht bellen en zijn minuut opgaf.

9. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ben wel blij dat Elbert weg is, begon het een beetje een aansteller te vinden. Carl wordt volgende week weg gestuurd van het winnaars eiland en moet terug naar de anderen. En in het stukje van volgende week was alweer te zien dat het meteen weer ruzie was met Carl terug in de groep._0/

10. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    het lag niet aan asther, maar aan carl:D . Hopen dat Carl er nu uitgestuurd wordt

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Oke Carl, je tijd is er om te gaan :cool:(binne e paar uurtjes)

12. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Wahah, ik hoop het echt zo erg :)

ik hoop ook nog op een nieuwe legendarische uitspraak van douwe..

Edit: Neeej, vreselijk!! Carl immuniteit :{ :{ :mad: :mad:
    Dit wordt het einde van douwe, echt jammer....

Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  13. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Jmmr... Carl immuniteit...

Sooo... Maxime, onderkoeld. Gevaarlijke proeven doen ze soms, maar dit ging wel erg ver

Edit: Woot... dit had ik echt niet verwacht. Maxime eruit, echt kut. Ik had hem ceht als winnaar gezien. Maarja, Douwe gokte en gokte goed. Thats the game...

Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  14. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maxime weg, zo zo jammer, ik snap het wel van douwe, maar ook wel heel erg laag van hem. Vooral jammer dat Carl er niet uit is, douwe er volgende week uitgaat omdat marnix boos is, en dan ook nog maxime weg is, vette kutzooi.
    CARL ROT GVD OP, JE ZAAIT TERREUR VUILE HOND!!!!!!!!!!!

greetz wooly

15. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah...dit was echt wel een beetje niet te voorspellen :)

Douwe moest wel, erg jammer...Maxime was duidelijk 1 van de Echte ER`ers, dus hij had wel moeten winnen. Douwe kon toch moeilijk anders denk ik. Hij had van mij alleen wel op marleen/mederith kunnen stemmen...maja wel echt een geweldige aflevering!! :)

16. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee sorry... dat gaat voor mij niet op. Het klinkt raar maar ik voel me er echt kut bij, ik vind het jammer dat douwe commentaar gaat krijgen terwijl het een goeie gast is, carl nog niet weg is, en maxime weg is. Het is gewoon zo jammer, maar ik moet me er bij neerleggen, er mag er maar 1 overblijven als winnaar, en natuurlijk moeten er aardige goede mensen vertrekken, maar dit was zo onverwachts, en kwam bij mij erg hard aan, ik baal echt zwaar, en zou carl graag willen spreken en hem zeggen dat hij het voor veel mensen heeft verknalt.

greetz wooly

17. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, natuurlijk...

Ik vind het ook jammer, nu maxime eruit en volgende week zo goed als zeker Douwe, en dus Carl nog steeds niet....Maar toch!
    Het is gewoon zo, tjah, overwachts, dat het juist wel leuk is
    En het blijft maar een spelletje, maar nu wel een spelletje met een Zeer onverwachte wending...

18. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Douwe gaat hier gezeik mij krijgen, wat een rat :D

19. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    omg
    als carl de finale haalt dan is er iets goeds mis. Ik vind het een geweldige actie van douwe. Die dacht toch dat hij deruit zou gaan, dan maar meteen al uw stemmen kwijt. volgende week te vaag.. die familieleden op dat eiland. In dat geval mag ons mam ook wel meedoen volgend jaar. ga ik ook wel op hun kosten daar naar toe.

20. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Dat met die familie-leden, zal wel weer iets ven hetzelfde worden als vorig jaar, of 2 jaar terug, zoiets.

Moesten ze ook een hele tocht afleggen, binnen 30 minuten ofzo, maar ze hadden geen tijd dacht ik, en dan kwamen ze steeds familie-leden tegen, waardoor ze moesten stoppen, ff uithuilen en weer verder.
    Maar gezien het verloop van deze versie van ER zullen Lucca en Go...uhm.. Ernst-paul en die andere griet wel weer iets nieuws hebben bedacht! ;)

Deel Deze Pagina