1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DA_richard_-, 29 aug 2005.

1. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha wat een strakke actie weer van douwe! 1 stem was genoeg geweest maar néé voor de zekerheid maar eventjes al zn stemmen :)

en ik heb nog iets te zeggen maar aangezien jullie allemaal ongeveer dezelfde mening over m hebben..
    ik begin toch wel wat respect voor die carl te krijgen. hij speelt masterlijk in op het spel en wint ook veel proeven, hij is iig een sterke robinson. het is een beetje zoals matthias vorig jaar, al vond ik die wat beter.. tactiek wordt steeds belangrijker en carl doet het.. ja gewoon erg goed

2. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Douwe ;) Leuke actie van hem, alleen jammer dat Maxime er nu uit is. Hij zou het echt verdiend hebben om Robinson te worden. Maar die Carl is helemaal niet zo erg. Het wordt zulke mensen meestal ook gewoon moeilijk gemaakt, kijk naar Nick vorig jaar, en Klaar. Die waren gewoon hartstikke cewl alleen door veel mensen gehaat.

3. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, das waar Carl speelt wel het spel. Maar nu Maxime eruit is mag Marnix wel van mij winnen. Dat is toch ook wel iemand die het spel speelt maar tenminste niet alleen maar het spel (voor zover we zien in een uur tijd) Ook natuurlijk in die grot gezeten wat ook geen pretje is.

4. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah je hebt gelijk, maar Carl heeft het voor mij gewoon verpest, door die acties met Esther. Dat was gewoon echt zo ongelofelijk 'onmenselijk' ...okej, missn overdrijf ik een beetje? :eek: maar echt. Zo iemand hoort niet zo`n leuk spel te winnen, ookal speelt hij het nog zo goed...

5. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    carl is opzich een best aardige robinson die het spel op zijn manier speelt, maar het is wel raar wat hij tegenover esther deed.

maar als je bang bent dat hij gaat winnen kan ik je geruststellen, denk je nou echt dat 50% van de telefoontjes in de live uitzending naar hem gaan?

6. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe, das waar

7. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het jammer dat Maxime er zo uit is gegaan. Tja dat is het nadeel van dat nieuwe stemsysteem wat natuurlijk wel goed werkt. Geen lelijk woord over douwe van mij.

8. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    weet iemand wanneer de herhaling komt??

9. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Was dat niet zaterdags rond 7 uur?

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Fuck fuck, die fucking Carl(die moet eruit!!!) Pfff, en dan maxime er nu uit, was wel een goede kandidaat, maarja, Douwe wilde zijn eigen hachje redden, terwijl een paar stemmen al goed geweest was:D.
    Van mij mag Marnix robinson worden!!!
    pf: ook al speelt Carl een spel, wat maakt dat uit, wat heeft hij Esther wel niet aangedaan!...Die kerel liegt ook constant, zeggen dat winnaarseiland saai is,...(gewoon omdat hij daar wil zijn), zeggen dat marnix wil opgeven,haha, man, wat een lozer! Die kerel wordt zieliger bij de seconde, ik ken niemand die meer vals is dan hem! Fuck Carl en iedereen die voor hem is, fuck you to!

Laatst bewerkt: 25 okt 2005
  11. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  12. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Precies, en die vieze rat Carl loopt ook stiekem te eten als hij het eten verdeeld. Was gisteren duidelijk te zien.

13. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Noooo!! Ik wist niet dat hij al weg was. Ik ben namelijk een grote fan van mijn naamgenoot. :cool:

En aangezien ik ook mee doe aan Green Mile Robinson, en er ook nog steeds in zit, leef(de) ik erg met hem mee. Jammer... :'-(

14. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    inderdaad om 7 uur op zaterdag, maar je kan hem ook streamen op talpa.tv als je ff wacht tot hij er (helemaal) opstaat.

15. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    hij speelde gewoon in op de frustraties die er heersten.. maar ik heb geen flauw idee hoe de winnaar dit jaar gekozen wordt.. :eek: misschien wel met een eilandraad, misschien iets met de stemmen die je nog niet gebruikt hebt als je eruit vliegt.. wie weet !

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad! Die kerel is echt ongelooflijk!:mad:

17. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk eigelijk gewoon dat er 2 finalisten in een liveuitzending worden gekozen door kijkers. maar (heel) misschien gaat dat dit jaar anders.

18. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch elk jaar een eilandraad met de mensen die de samensmelting haalden?? Alleen vorig jaar was het 50 % stemmen van de kijkers, maar die konden niets meer veranderen aan de uitslag na de eilandraad..

19. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    het was ook niet erg slim gespeeld van maxime:
    - hij ziet douwe lang schrijven, wetend dat hij hem als een gevaarlijke persoon beschouwt
    - hij heeft een neutraliserende stem
    - hij heeft zelf nog stemmen en dacht misschien dat hij op carl kon rekenen (kon hij dus niet omdat die lafaard niet voor zijn vriend op wil komen)
    - Marleen stemde zelfs nog op Douwe
    Hij had dus nog makkelijk in het spel kunnen zitten
    Hij had er dus nog makkelijk in kunnen zitten

20. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Maar aan de andere kant had Douwe maar 2 stemmen hoeven te gebruiken :)

Deel Deze Pagina