1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DA_richard_-, 29 aug 2005.

1. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Jmmr, Douwe eruit. Maar had het al zien aankomen. Vond echt een toffe kerel. Weer zoon opmerking. "Ik heb geen kinderen, voor zover ik weet":D lol.

Naja, hopen dat Carl volgende week lkkr keihard op zijn bek gaat met de proef en een flinke schop onder zijn reet krijg terug naar België

2. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Tja, van mij mag Carl ook zo snel mogelijk eruit. Maar als de volgende eliminatieproef weer een fysieke proef is wint hij dat waarschijnlijk wel van de drie dames.

3. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    haha ja douwe had soms echt fantastische opmerkingen ook zoals ''ik ben de vrouw van binladen'' *doet klamboe om zn hoofd* _O_

ik hoop egt dat het volgende week een proef is die niet echt om kracht draait zodat die vrouwen kunnen winnen en carl eruit gooien :D

4. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    pff ik hoop dat er nu eens een vrouw uitgaat.. dat zijn stuk voor stuk geen robinsons! Fleur is de beste van de vrouwen qua proeven.. dus die misschien wel :)

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Carl moet eruit, die kerel is een regelrechte ramp!!!

6. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    liever meredith!

7. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    meredith eruit ja. als er dan toch een vrouw moet winnen dan stem ik op fleur. maar denk dat fleur eruit moet aangezien nu niet echt iemand meer heeft lijkt het. meredith en emma en marleen samen. marnix ook meer richting die kant. carl... daar heb ik het niet eens over.

8. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( ik heb het gewoon gemist, maandag |:-

echt helemaal ontgaan dat het er was, nu maar ff bij talpa.tv kijke, en anders zaterdag aaf de herhaling...echt balen

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje he, vorig jaar konden we tog allemaal kiezen voor een robinson all-star? wanneer komt die?

10. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zou die eigenlijk dit jaar komen, maar omdat ER door Talpa werd overgenomen, is dat afgeschaft.

Het komt vast nog wel dus, maar dan denk ik pas over een paar jaar, met mensen van de ER`s op talpa, dus jammergenoeg geen legendarische mensen van de vorige ER`s meer (Richard, Björn :))

11. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat had ik me ook al een paar keer afgevraagd.. Maar het komt dus door de overname van Talpa :mad:

12. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    CARL ERUIT, JEAH

greetz wooly

13. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    yes yes yes yes eindelijk de gore rat eruit :D hij wou eerst nog aardig doen door zich op te offeren met die cola proef en daarna na de eliminatie proef nog ruzie maken :mad:

14. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah baby. Carl eruit. Maar eerlijk is eerlijk. Hij wist wel dat hij veel fout had gedaan en dat zijn sociale vaardigheden niet zijn sterkste punt waren. Toch netjes, ik had het nooit toegegevenO-)

15. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Mooi dat die pummel dr uit is. Ben wel benieuwd naar wat er volgende afleveringn allemaal voor ellende gaat plaatsvinden. Heeft iemand trouwens enig id hoeveel afleveringen er nog komen?

16. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat er volgende week nog 1 afvalt, dan komt er een finale waarbij er 2 afvallen en dan de studio uitzending.

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Woooohooooooow, de kakkerlak is eruit!!!! Als ik hem tegenkom op straat:D, die wordt gewoon verpletterd:D,maarja, hij was duidelijk heel fel met het spel bezig,maar het kan nooooooit goed gepraat worden hoe hij deed(tegen Ester, tegen Elbert, tegen iedereen, slijmbal tot een met, vals tot een met, noem maar op, eindelijk is hij eruit, heeft Merideth toch nog iets goed gedaan:))

18. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ow wat ben ik blij dat die klootzak eruit is :). Ik ben benieuwd wat de verassing van volgende week is :). Ze zijn er iig niet blij mee :eek:

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    JEEEEEEEEEEH, het is feest in dit draadje!!

20. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Mooi dat Carl weg is, in dat interview na de stemming bleek ook wel dat die vent echt niet goed bij zijn hoofd is. Geen enkele spijt van wat hij heeft gedaan.

Deel Deze Pagina