1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Iris, 2 okt 2007.

1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    ja vinnie heeft gewonnen met 5-3 volgens mij

2. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    4-3

3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Willem was wel de heer en meester. Hij was overall gewoon de winnaar. Vinnie was een aardige goede jongen die uitmuntend was op sommige punten, al met al twee super kandidaten waarbij jammergenoeg de geen met de minste robinson factor heeft gewonnen, maarja, het is niet alleen robinson, maar ook een spel wat je moet spelen :mad:

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Idd, zal het de ene laatste dag zijn wat hem toch die stem heeft gekost? Dat hij zo achterdochtig was...

Anyway, ik gun het Vinnie ook wel. Als je altijd 2de word kan je nooit 1ste worden ;)

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Was een snelle finale, had wel weer verwacht dat het pas later bekend zou worden gemaakt. Zoals die jaren ervoor, in die studio dat iedereen belt enzo.
    Had ze beide de titel gegund maar er kan er maar een winnen. Toch vond ik het dit jaar wat minder, dat hele 100 mensen gedoe was zeer slecht. Volgend jaar weer ouderwets zoals het alijtijd was, en mischien hebben we nog wel kans dat mijn vader erbij zit, hij heeft zich namelijk aangemeld om volgend jaar mee te doen :lol:

6. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    Gezellig. Ik ook :+

7. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jullie ook al?

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hoe oud moet je eigenlijk dan zijn om mee te doen ?

9. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    Haha neem jij pinkeltjes survival boek mee dan neem ik mijn knuffelbeer met geheim vakje mee? :+

10. Ashavan

Ashavan Guest

Waarom denkt niemand er aan om een deluxe zwitsers zakmes en wat videobanden van mcgyver mee te nemen. Kun je alles maken wat je nodig hebt :D

11. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind Willem nog steeds een betere robinson dan Vinnie, die alleen maar proeven kon winnen. Buiten de proeven om was Willem een betere survivor en ook met die laatste vragen van de 7 verliezers vond ik dat WIllem veel beter naar buiten kwam dan Vinnie.

ik wil wedden bij die vraag over het geld, dat Vinie op het laatste nog besefte zo van 'laat ik nog iets verzinnen voor een goed doel', endus verzon hij dat van cliniclowns... maar verder is ie een toffe gozer, en niet elke Robinson Expeditie heeft de echte Robinson als winnaar

12. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk toch wel dat Vinnie de terechte winnaar is, hij heeft door stemmen van zijn medekandidaten gewonnen, en dat zijn toch degenen die weken lang met hem op een eiland hebben gezeten. Wij zien hier op televisie toch maar een selectie van alles wat er is gebeurd. Daarom denk ik ook dat Vinnie gewoon de terechte winnaar is :)

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zal toch wat zijn, de nieuwe expeditie Robinson op tv, met een malloot met een pinkeltjes boek en een raar figuur dat voor dat ze iets doet, alles eerst moet bespreken met haar knuffel, dat worden leuke kijkcijfers :+

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.017
    Vinnie ownde man. Wat een wereldgozer. Hij was op sociaal gebied erg sterk en in de proeven ownde hij iedereen. En survivelen kan ie heus wel hoor, maja gelukkig was t geen Muriel geworden ofzo, wat een $^%&wijf vond ik dat zeg. Maar goed, vond t weer een prachtig seizoen, alleen t hele 100-gedoe was wel wat minder idd. Ik kreeg wel een dik deja-vu gevoel, de finalist van vorig jaar, Lenny, ownde ook zo hard in alle proeven. Maja, zonde dat Olga toen won..Ik vond t wel raar waarom wij niet konden stemmen? Was vorig jaar wel..heb t smsje nog, ik had keihard Lenny gestemd. :+

Deel Deze Pagina