1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson: strijd der titanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door apoc123, 3 apr 2006.

  1. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    cool, wanneer gaan we. dan leer ik wel vissen:cool:

    arme douwe. ik mag die vrouw in hun kamp niet zo. zo'n viswijf lijkt het wel.
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    fok PUSSY POWER!! echt klote man, en dan gaat die Lydia nog schijnheilig doen ook!
    EDIT:// zullen we een www.wijhatenlydia.be /ne site gaan maken }:]
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2006
  3. JapYooStyleZ

    JapYooStyleZ Guest

    kvind het juist wel grappig haha :+
    ook dat commentaar dan: Ja, ik laat mn doos niet zomaar zien hahaahhahahaha *) 8)
     
  4. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    OMFG, zo kan ik ook wel meedoen. Trek een sexy bikini aan, verlaag jezelf en je komt ver.

    ze vinden douwe niet echt lief :mad: die jennifer mag ik niet echt.
     
  5. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgend jaar doen we wel mee :cool: En leren vissen hoeft dus niet, bikini is genoeg :9
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2006
  6. JapYooStyleZ

    JapYooStyleZ Guest

    doe maar :+
    [​IMG] :+ 8)
     
  7. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ilona eruit :confused: Hoewel ze toch nog het meest voor de groep heeft gedaan... Die Mick is zo dom als stront, echt achterlijk die vent. Mick zei van "ik stem de zwaksten eruit" en dan stemt hij op Ilona en laat Lydia erin...? Omdat Lydia "nog een kans moet krijgen om haarzelf te bewijzen", donder op vent. Die ouwe viespeuk valt compleet op die Lydia!

    Douwe er ook bijna uit door die misselijke Ryan en Jennifer, wat een rotlui! Douwe moet blijven!

    De opmerking van de week gaat naar *tromgeroffel* naar Maxime! Met zijn uitspraak "die Lydia heeft ook nog eens een kop op om te kakken!" :lol:Geweldige opmerking!
    Jammer voor Maxime dat hij er nu straks alleen voor staat op dat eiland :mad:
     
  8. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    He ik heb maandag gemist, maar op talpa.tv krijg ik geen beeld maar wel geluid. Zou iemand ff kunnen checken of dat normaal is?

    greetz wooly
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jammer dat Ilona eruit is, toch het leukste uit dat kamp Noord (of Zuid? :p) iig de lydia vind ik zo dom/lelijk wijf, dat wat die kok zei *waar ilona veel mee omging* had een geniale opmerkingen: ''Echt ze heeft een hoofd om op te kakken'' _O_

    Vind het wel jammer van dat ze douwe geen kans gaven bij die proef :mad:
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn, wat stemmen ze vreemd XD
     
  11. JapYooStyleZ

    JapYooStyleZ Guest

    zo vreemd vond ik het niet..|:-
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik wel, dit gaat nergens over. mja Mick speelt het wel slim, eerst de mensen eruit gooien die voor hem een bedreiging vormen, Lydia en zo kan hij wel aan
     
  13. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Mick is niet slim! Hij is dom, als stront. En hij is een bedrieger, hij zou Ernestine er nooit uitstemmen, nou gelijk bij de eerste stemronde heeft hij op haar gestemd. Mick zei ook dat hij de zwaksten eruit zou stemmen, nou volgens mij was Ilona tot toen toe het sterkste lid van de groep, en Lydia was de zwakste... Maar toch heeft hij Lydia er niet uit gestemd omdat hij vond dat zij nog een kans moest krijgen om haar zelf te bewijzen :confused: Mick mag er van mij als eerste uit!
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Mick is een bedrieger dat zeker, maar hij is wel slim! idd Ilona was meer een grotere tegenstander dan Lydia, tuurlijk had ik Lydia er liever uit zien vliegen maar hij doet het wel slim!
     
  15. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel mooi dat Ilona eruit is gevlogen. Zoals ze zelf zegt, was zij één van de besten in dat kamp. Maar Expeditie Robinson draait juist óók om het sociale aspect en dat had Ilona nog niet echt begrepen. Slim stemmen en complotten smeden horen er net zo goed bij als proeven winnen. Natuurlijk vind ik het survival gedeelte ook belangrijker.

    Ik denk dat bij de samensmelting weer zal gebeuren wat ook al eerder vaak is gebeurd: Mick & the gang vallen totaal buiten de echte survival mensen (die natuurlijk toch wel over gaan blijven). Ze zullen het hem echt wel verwijten dat hij Ilona eruit heeft gestemd maar misschien speelt hij het slim..

    Ben benieuwd wat er volgende week gebeurd wat betreft het wisselen van kampleden. Hoop dat Douwe naar het andere kamp gaat :)
     
  16. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Straks weer een nieuwe aflevering. Ben benieuwd wie ze er nu weer uit stemmen xD
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep, ik denk Douwe als kamp Zuid/Noord (Kan die kampen niet echt onthouden :+) verliest. Anders die Kok (mathijs ofso?) Anyway, het is een sterke tegenstander voor Mick. En hij zit zonder zijn teammaatje Ilona
     
  18. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb zo'n vaag vermoeden dat je maxime bedoelt ;)
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nu je het zegt, daar kan je best gelijk in hebben :). Maargoed, ik hoop dat het andere team dit keer eens wint :)
     
  20. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    t team van Maxime was sterk bij de ploeg! Jammer dat ze Ryan er niet uitgestemd hebben.. :'-(

    Ik vind die Jennifer echt vreselijk irritant
     

Deel Deze Pagina