1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson: strijd der titanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door apoc123, 3 apr 2006.

  1. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    ik snap echt niet waarom Jacobien nou eruit moest. Hele serie lopen ze al te zeiken op Douwe!
     
  2. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had niet verwacht dat Jakobien eruit zou gaan, maar ik vind het totaal niet erg. Dan moet je ook maar niet op Douwe stemmen :p

    Ik snap ook niet hoe Douwe er nu nog in kan zitten, hij heeft toch extreem geluk! Aangezien Jakobien en Veronique ook op hem gingen stemmen.

    Erg jammer dat Jennifer nu bij die samensmelting zit :mad: Die gunde ik het echt totaal niet, dat is niet een survivor! Ze zit alleen maar te zeuren op de mensen die minder als haar doen, katwijf!
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nope ik ook niet, ik dacht zelf ''Oh daar gaat douwe'' _0/ Maar nee hoor, die lamme gast blijf er ook nog in ook :p

    Ja vond het ook al vaag

    Vind het ook echt een zwaar irritant mens. Wie denken jullie trouwens dat bij de samensmelting komen? Ik ga er vanuit dat de laatste 2: Mick/Maxime en/of Ryan.

    Wat zal er trouwens gebeuren met de andere kampleden? Ander eiland :eek:?
     
  4. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    omg wat een vaag spelletje.. misschien doen ze wel 2 samensmeltingen. der blijven er genoeg over zou ik zeggen. en dan het minder sterke team tegen het sterke. Ik mag die jennifer echt niet.. wat een viswijf.. zo kattig.. en der gezicht is zo eng gemeen. iehw.


    ik denk dat mick er wel bij zal komen en misschien die ehm lydia ook nog omdat ze het niet zo op maxime hebben.
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Mick zeker niet. Ik denk dat misschien Maxime er nog bij komt van dat kamp, maar de rest komt uit het kamp van Frank. Het is jammer dat ze niet echt op Survivability letten, maar meer op het sociale aspect. Stom stom stom =P
     
  6. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja douwe er nog in, vergeet niet dat je 24/7 op zo'n eiland zit, iedereen doet in verhouding echt niet zoeel als wij vermoeden, dus douwe doet niet eens zo veel minder dan de rest, de rest 'wacht' ook maar af. Daarbij komt dat de makers dit natuurlijk wel zo editten dat wij een mening vormen en verwzchtingen hebben, natuurlijk mooi geknipt door ons allemaal te laten denken dat douwe de lul zou zijn terwijl jacobien misschien eigenlijk al een tijdje heviger onder vuur stond.

    Imho, ik hoop dat douwe de samensmelting haalt, en dat de frank niet voor alle andere mensen kiest die de samensmelting halen, anders is het starks gewoon team zuid wat in die samensmelting zit :{
     
  7. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    het gaat erom wie Melvin kiest... en dat is dus Karin, en ik verwacht daarnaast Fleur op advies van Karin!
    Trouwens, zoals je in de preview kon zien komen er geen 2 kampen, en liggen alle mensen die niet gekozen worden er gewoon uit!
     
  8. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar geloof ik helemaal niks van.. Wat willen ze maken, een serie van 8 afleveringen?!
     
  9. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    ja lijkt me ook vaag, ik denk dat de rest er om moeten gaan strijden, dat er nog 2 extra plaatsen vrij zijn en dat die worden gegeven aan degene die een of andere proef wint :)
     
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    is dat zo, dat heb ik ff gemist...

    nou, dat zou best nog weleens kunnen. ze zitten deze keer maar 30 dagen op de eilanden en het is nu al dag 14 ofzo?

    zoiets verwacht ik ook, ze zullen wel schikken als ze dat te horen krijgen }:]
     
  11. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    :'-( :'-( DOUWE!!!!
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Haha, grappig allemaal dachten ze dat ze naar de samensmelting waren. Niet dus :D:D
     
  13. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    haha, ja dat was wel lullig. Jammer dat douwe eruit is :mad: en die Mick is echt een rat.
     
  14. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Wie denken jullie dat die slaap proef gaat verliezen? ik gok ( hoop) Lydia
     
  15. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk ook dat lydia verliest. Maxime of Ryan wint, lijken me het sterkst. Mja je weet het nooit.
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    watskeburt? kheb het helaas gemist :'-(
     
  17. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat maxime wint, het liefst had ik douwe daar zien winnen maar het mocht niet zo zijn. Wel echt lullig wat ze deden met de overgeblevenen. Ze hadden echt de hoop dat ze de samensmelting gehaalt hadden, ook die stemronde, die was er eigenlijk voor piet leuter. Je zag de presentatoren ook gewoon bijna lachen vanwege het enthaisiasme, wat een saddistisch programma als je het goed bekijkt
     
  18. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( :mad:

    Ja, was dat niet machtig!

    Ik snap trouwens niet waarom Mick werd gekozen, had toch veel liever gezien dat Maxime naar de samensmelting zou gaan, maar dat kan nog gebeuren uiteraard! :)

    Ernst Paul; Wat was je hoogtepunt hier Douwe...
    Douwe; Die was er niet...
    Vond het wel grappig, maar toch echt heel erg jammer dat Douwe er nu uit is :{
     
  19. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah wel lullig voor Douwe, die heeft het écht niet naar zijn zin gehad daar.
    Ik hoop maar dat Maxime het volhoud in het geheim die expeditie! Hij is niet de sterkste wat betreft weinig voedsel enzo.. Vorig jaar was hij ook helemaal uitgeput na een paar weken zonder eten (die waterproef)
    Het is eigenlijk wel jammer dat Ernestien het niet vol heeft gehouden tot dit punt, had ze mooi weer met Mick in het geheim kunnen verdergaan.. Maarja het is nogal anders gelopen.
    Wat een pech hadden Maxime en Ilona toch met hun kamp! Als zij gewoon bij types als Ryan, Frank, Pieter, etc hadden gezeten, hadden ze echt wel bij de samensmelting geweest! Maar neej Melvin, die wilde Karin en Mick *proest*
     
  20. JapYooStyleZ

    JapYooStyleZ Guest

    "als je dat in de oertijd had gedaan was je zwanger geweest" haha maxime is de man! _O_
     

Deel Deze Pagina