1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson: strijd der titanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door apoc123, 3 apr 2006.

  1. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij had het eerder toch ook al over Lydia?
    ''die heeft een kop om op te kakken" :D
     
  2. JapYooStyleZ

    JapYooStyleZ Guest

    ja maar kvond deze ook mooi *)
    dom wijf ook haha tering 8)
     
  3. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er het meeste bier gezopen denken jullie? :+
     
  4. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Maxime, kan bijna niet missen, Ryan drinkt denk ik niet zo veel!
     
  5. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    haha maxime idd teveel bier op :+
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    OOOH man, als deze shit live was zou ik naar dat eiland zwemmen en die Lydia ff een flinke schop onder der reet geven. wat een stom kut wijf man ik erger me er echt dood aan.
    Wel jammer dat Maxime er uit is en ik vind Pieter ook steeds dommer doen. Karin zegt dat ze bang zijn voor Melvin en hem daarom er uit hebben gestemd, zegt pieter: "neej ik was niet bang voor hem"!
    terwijl die als reden toch echt zei dat Melvin een betere tegenstander was als Karin, dan is ie tog bang?
     
  7. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ligt het aan mij of is ER niet zo leuk meer deze keer. Het is te vaag allemaal.
    Ben blij als er een nieuwe ER komt, met onbekende mensen, nieuwe proeven, maar eerlijke kansen. Die Jennifer kan ik wel schieten.
     
  8. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Juist!! Die denkt ook dat ze alles kan maken, nou als er iemand niet met de hoofdprijs van door zal gaan is zij het wel.

    Pieter deed ook een beetje dom vond ik tegen Karin en Mick. Maar ik vond het wel logisch dat ze Karin of Melvin eruit zouden stemmen, ik bedoel ze zijn ook in de minderheid en waarom zou je op je oude kampgenoten stemmen als je goed met elkaar op kunt schieten...??? Toch jammer dat Melvin er uit is, hij was toch wel redelijk goed.

    Dat Maxime eruit is, is helemaal jammer :mad: Hij was wel een échte Robinson! Hij was aardig, sterk en deed genoeg werk voor de groep.

    Ik heb nu geen favoriet meer... Op het ene kamp zitten allemaal van die lui die ik wel uit kan kotsen, nou ja, op het andere kamp eigenlijks ook. Het kamp met Lydia, Fleur, Ryan en Veronique is ook echt kut, de vrouwen willen bijna niks doen (wat ook wel weer begrijpelijk is) en Ryan is een fanatieke l*l die alleen maar wil werken.

    Dit is ook waarschijnlijk de laatste keer dat ze een paar hanen/kippen op een eiland neerzetten :eek: 8)
     
  9. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze reeks ook niet zo leuk. Met deze 'titanenstrijd' verwacht je niet dat mensen als Bjorn, Ilona, Maxime etc. eruitvliegen. Ze hadden deze expeditie veel fysieker moeten maken en minder spelletjes spelen met de kandidaten. Het is toch te belachelijk voor woorden dat Maxime er op zon manier uitvliegt!? Eerst vertellen dat ze niet bij de samensmelting zitten, een afscheidsfeestmaal en dan blijkt dat degene die zich het meest heeft volgepropt eruit vliegt :mad:

    De stijd der titanen, jaja, het is dus mooi niet de echte robinson die gaat winnen hoor! Ik wil die Richard of Frank wel eens een hindernisbaan of een zwemproef zien winnen.
     
  10. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Melvin is gewoon veel te naïef geweest met het bepalen van de kampgenoten. Hij had al gelijk kunnen bedenken dat wanneer hij met 4 leden van kamp Zuid zou zitten, dat de andere 3 zo goed als kansloos zijn. hij had dus ipv Pieter voor bv Fleur moeten gaan! Maxime was natuurlijk beter geweest, maar daar had Melvin zelf waarschijnlijk nix mee opgeschoten...
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    WOOw..
    Spannende stemronden _O_ :9
     
  12. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    mooie aflevering vandaag :)
     
  13. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Keigoede zet van Frank!
     
  14. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut gemist!! jammer dan moet ik de Herhaling maar gucken
     
  15. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Hahaha! Haudoe en bedankt Pieter!! Jammer van Fleur btw, al vond ik haar deze serie wel een stuk minder dan vorig jaar...
     
  16. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    JOH, nu moet ik echt toegeven dat Mick dit slim heeft gespeeld :thumbs: Wel mooi dat Pieter er nu ook uit is, ik begon me ook echt te ergeren aan hem, altijd maar denken dat hij er toch niet uit gaat.

    Tja, Fleur. Ik zou het eerst nog jammer vinden, maar vindt het nu maar goed, nu Lydia nog. Vorige week zeiden ze de hele tijd dat als er een boot zou komen er meteen op zouden springen en weg gaan van dat eiland. Nu is er één van hun uit en zijn ze opeens weer helemaal zielig :{
     
  17. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    mick > zuid
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag het al aankomen, dat Frank van mening ging veranderen, maar wie niet? Was een erg goede en spannende ronde :) Nu wordt het weer spannen :D
     
  19. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    het leek er bijna op dat dit 2 oersaaie afleveringen werden die je zo kon voorspellen, maar toen mick immuniteit won en die vraag stelde werd alles opeens anders, geweldig :)!
     
  20. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet tactisch van frank, hij was bang dat mick volgende keer weer immuniteit zou winnen, en dan zou hij er worden uitgestemd door die 3. Hij wist natuurlijk ook al dat mick en karin op pieter zouden stemmen, vet tactisch en heel erg mooi om te zien, pieter is een stakker.

    geretz wooly
     

Deel Deze Pagina