Expeditie Robinson: strijd der titanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door apoc123, 3 apr 2006.

1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook wel dat Mick wint, hij is tot nu toe superieur aan de anderen. Hij heeft bij de proeven ook altijd de beste manieren die de anderen dan overnemen. Hij speelt het tactisch ook erg goed

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja Mick is goed bezig! Echt geweldig hoe hij iedereen manipuleerde(vooral Pieter, en hij duidde Frank op een zeer goed "iets". Namelijk dat Frank er ook zowizo ging uitgaan anders, Goeie zet van Frank!(door Mick)).
    Ik vind persoonlijk Mick en Frank de beste. Mick doet altijd heel stoer, agressief,... maar hij gaat ervoor, en hij doet het serieus goed op een fijne(eerlijke) manier. Pieter is een bitch, goed dat hij er uit is! En nu nog Jennifer!!! Die trut smeert complotten en shit, en als je kijkt wat er volgende week allemaal gezegd gaat worden, dan is zij bezig van, jaaa,maar zij hebben een complot gesmeerd,... Pfff, dat die er maar snel uit is...:)

3. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    geweldige aflevering weer. Omg wat moet die Mick zich doodschamen als hij erachter komt dat karin juist niet op hem had gestemd!

Wat ik pas een mooie actie zou vinden als lydia opeens aan komt zitten op dat andere eiland.
    Dan heeft iedereen toch wel zoiets van : WTF, respect!

4. SplinterCell

SplinterCell Guest

Weeejoooo, mick tript em door zeg.
    Karin is vet loyaal aan hem en hij zegt dat ze hem backstabbed en wil gelijk niks meer van haar weten. Terwijl hij zelf op Karin stemt. Wat een kleuter haha toch maar beter dat hij eruit is! :thumbs:

zielig voor karin trouwens.. :eek: :x

5. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    haha ja idd :D zou wel vet zijn. En zo dom van mick weer, had er niet eens over nagedacht :+

Laatst bewerkt: 22 mei 2006
  6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, en Mick maar denken dat Frank niet op hem gestemd heeft... Arme jongen. Maar goed, ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Zal tussen Frank en Richard gaan denk.

7. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja je kunt wel zeggen dat Richard nu erg favoriet is.. Terwijl ik hem echt niet de titaan vind!

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    jammer van mick, hij was wel het slachtoffer van zelfbehoud (van frank, richard en jennifer) en complotten, want hij was wel de beste

9. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    nou ryan gewonnen, gelukkig jennifer niet. Al zou ik liever frank als winnaar zien :p

10. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat Ryan gewonnen heeft en Jennifer niet (ik ben niet de enigste zie ik al, en er zullen vast meer komen met die mening)

Het maakte mij niet zoveel uit wie van de 3 laatste mannen zou winnen, zolang het Jennifer maar niet was, pfoe wat is dat een kutwijf!

11. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Weet je hoe moeilijk dit was.. De keuze om te kijken naar America's next top model... of de finale van ER. Het is ANTM geworden :+

Maar wel goed van Ryan. Ik gunde het hem ook. Alles beter dan Jennifer.

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    HOERA voor Ryan! hij heeft het echt verdient, Richard had ook mogen winnen maar Frank en Jennifer niet, Jennifer is duidelijk maar vooral Frank niet omdat hij dit seizoen wel een beetje een trendhopper was en in mijn ogen domme beslissingen heeft gemaakt gebaseerd op domme excuses, jammer dat Mick niet heeft kunnen winnen :'-(

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ryan is idd de terechte winnaar. Zoals hij de eindspurt inzette en na zo een grote achterstand toch nog wist te winnen, geweldig! Verder hadden Frank of Richard ook wel mogen winnen. Richard omdat dat gewoon ECHT een Robinson (in mijn ogen is) en Frank heeft dat ook wel :)

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wow Ryan had gisteren echt een geniale eindstrijd met Frank en Richard. Wel machtig dat hij de proef dan ook nog wint. Wat iRoy ook zegt, Richard en Frank zijn de echte robinsons :cool:, had ook gehoopt op frank...

15. SplinterCell

SplinterCell Guest

Wat een gay einde niet te zuinig..
    Oja en het is enige niet "enigste" :) :lol:

16. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Vond het einde ook een beetje raar. Mensen als Mick hadden de expeditie nooit kunnen winnen omdat het gewoon een kwestie van vriendjespolitiek was. Heel jammer.

17. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    het blijft beter dan stemmen via SMS :)

18. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    JUIST! Dat vind ik wel van die ongelovelijke geldklopperij, SBS kan niks anders meer :mad:

Jammer dat het nu weer is afgelopen, hopelijk komt er volgend jaar weer een super(lang) seizoen, met nieuwe deelnemers

19. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat dacht je van na deze zomervakantie weer! ze gaan over 1 of 2 dagen naar panama voor een nieuw seisoen met nieuwe deelnemers. \o/

20. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi :D Ik heb er nu alweer zin in :)

Deel Deze Pagina