1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

expeditie robinson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DA_richard_-, 16 nov 2003.

1. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kijk het niet elke week maar ik volg het el een beetje.

2. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Bjorn is zo'n sukkelaar8) . Met z'n "mensen"|:- . Maar hij maakt het wel leuk en is een echte robinson. Gio vind ik echt een mafkees. Die is echt niet helemaal goed in z'n bolletje. Judge is een mietje, dat had ik echt niet verwacht van hem. Ilona is echt gruwelijk, vooral hoe ze praate over Bjorn_O_ . Ik hoop dat Ilona of Ryan wint.

Edit: Oja, ik vind het een heel leuk programma en volg het net als de voorgaande delen.

3. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    YAY, my kind of topic. Trouwe robinson kijker :)
    En ik vind dit jaar tot nu toe het beste!!! De veranderingen waren juist goed, zo blijft iedere editie anders, en het idee van stamhoofden pakte goed uit: dankzij bjorn hebben we smakelijke tv gehad.
    Bjorn is idd qua survival een goede robinson, maar het is meer dan surviven alleen en op dat vlak laat ie het behoorlijk afweten met zijn leugens en achterbaks gedrag. Ook het breken van Geerts wet wijst dat uit, je kan mij niet vertellen dat ie dat bij voorbaat niet van plan was.
    Oh, en ik vind Ilona wel cool eigenlijk!
    Judge denkt alleen maar aan eten.
    Geert waaide uiteindelijk ook maar met alle winden mee (tegen ryan, voor ryan... voor robin tegen robin)
    Franca is leuk, maar zie ik niet winnen.
    Gio, tja, die uitbarsting was fout maar als ie echt onschuldig is kan ik met het wel voorstellen. Ik denk dat hij vanaf het duivelseiland de finale wel kan halen.
    Ryan ligt op het randje van oprecht/zeuren. Ben ik nog niet over uit. Zie hem wel in de finale komen.
    Jutta is door de afleveringen heen sterker gebleken dan ik dacht, dus ja die zie ik wel in de finale.
    Robin: lachen!!! Ook die video van zijn vrienden, lol!

4. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk het al 2 jaar.
    Wat is die Giovanny een eikel zeg, een beetje vreten onder het koken en hij kan gewoon geen kritiek aan. Ik vind trouwens zoiezo niet dat ze er een kok bij hadden moeten doen, die heeft namelijk bijna altijd een beentje voor bij de andere kampgenoten. Judge moet 's met zijn eigen zaken bemoeien en Robin is een watje (judge ook) dat ie zo stom moet huilen.
    Bjorn dan: Het duivelseiland is Timo 2. Ik vind het wel grappig dat ie zulke dingen verzint (als je het mij vraagt door de redactie verzonnen) maar bovenal is het een 'ongelovelijke eikel' zoals Ilona altijd zegt. Maar Jutta mag van mij eigenlijk wel winnen, ze is het meest sociaal (op Robin na dan) en ze respecteerd anders meningen.

5. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Maar daar gaat het juist niet alleen om, het gaat juist ook om je sociale kant met andere mensen. En die heeft ie dus voor 0,0%.
    Het is gewoon een zielig mannetje waar niemand mee overweg kan. 8)

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Heb jij sociale vaardigheden nodig als jij remi op een eiland zit? Dacht het niet, en sociaal tegen zichzelf is hij wel. :)

7. captain vimes

Leuk Bevonden:
    40
    DL, Robinson is JUIST niet in je eentje op een eiland. Het sociale aspect is JUIST van belang omdat je in een groep zit...

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, in dit gameconcept wel ja...

Maar Robinson staat voor eenzaamheid, maandenlang in je eentje vastzitten op een eiland, of je dat aan zou kunnen... En Bjorn is de enige die zo'n situatie aan zou kunnen. :)

9. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Dan had ie maar aan een ander programma mee moeten doen want wat ie nu allemaal uitvreet slaat nergens op.
    Geert kon trouwens wel weten dat Bjorn die 'wet' niet ging handhaven. Maar aan de andere kant is het wel slim van Bjorn en door zijn nieuwe tactiek (andere mensen laten doen geloven dat het duivelseiland een hel is) kan ie het toch nog ver schoppen denk ik. Bjorn is en blijft een eikel.8)

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Mjah, dat Geert die wet voorstelde was dom. Aan de andere kant, Bjorn zal in de finale dus geen stem krijgen van Geert, omdat hij zijn belofte gebroken heeft. Maar als hij die wet wel had voorgesteld aan de volgende had hij het risico niet eens in de finale te komen.

Ach, er zijn regels, dan moet Geert er niet nog een aantal bijverzinnen. Geert wilde gewoon zelf weg.

11. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik vind het wel lullig van Bjorn eerst beloven dat je die regels nakomt en nu zeggen ja sorrh geert ik ga toch voor de overwinning en ik doe nie meer aan die regels van je!.

Als Giovanni niet de familie van Franka had op gehaald, dan had franka denk ik op Judge of op Robin gestemd want zij vond het ook niet kunnen wat Giovanni deed. En dan was judge eruit geweest en niet ryan, want er waren 4 stemmen voor ryan (judge, giovanni, robin en dan franka)

maar in ieder geval van mij mag Robin wel winnen.., eerst moch die gio wel winnen maar nu vind ik et echt een loser wat ie bij ryan had gedaan..

Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  12. PromoStyle

PromoStyle Guest

""Als Giovanni niet de familie van Franka had op gehaald, dan had franka denk ik op Judge of op Robin gestemd ""

snap ik ff niet. Maar Judge zou er dan niet utgeweest zijn want judge had 2 stemmen en robin 1 volgens mij. Bjorn vind ik in t begin een beetje vage gast maar ik begin em nu steeds meer te waarderen. Ryan was trouwens een arrogante loser, hij zat vet op te scheppen over zichzelf dat ie fotomodel was, rijk, knap, een groot huis had enz.

13. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Bjorn is een apart geval, is te dom.
    Ryan vind ik de held sinds hij Judge en Gio uit bokt.
    Judge is te zielig voor woorden.
    Gio is een zielige gefrustreerde homo, die bananen heeft gestolen om ze aarsgat in model te houden.
    Jutta is wel tof.
    Franca is stom omdat ze op de verkeerde heeft gestemd.
    Robin, vond ik eerst de held maar nu hij z'n tong niet meer uit de aars van de Gio lijkt te kunne halen, heeft hij voor mij afgedaan.

En dat meisie is niezo interessant.

Ryan moet maar winne ofzo... vooral om Gio en z'n holmaten uit te bokken.

14. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Het begint er aardig op te lijken dat jij je homofiele gedachtes niet voor je kan houden.:+

Ik denk niet dat Ryan, Bjorn verslaat in een onderling duel, daar is Ryan denk ik te slap voor op dit moment. Maar ik hoop echt dat Ryan Bjorn verslaat en dat dan Gio ook op dat eiland terecht komt........._O_

15. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    dan word het knokke :+

16. PromoStyle

PromoStyle Guest

er stond ook in een blad dat er een situatie in t programma kwam waardoor ze er misschien het programma zouden moeten stoppen, misschien is dat t wel :D

17. captain vimes

Leuk Bevonden:
    40
    Excuse me?

18. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    :+

19. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat Ilona er zo snel mogelijk uitgaat, wat een bitch is dat, net als Esther van voor de samensmelting

20. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ja teon deden ze helemaal niks ze lagen alleen maar te luiere.

Deel Deze Pagina