1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

expeditie robinson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DA_richard_-, 16 nov 2003.

1. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, Judge is ook door,nu moet Jutta hem nog ff verslaan

2. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Wel jammer dat het weer bijna afgelopen is. Was altijd leuk om naar te kijken. misschien maar zelf mee gaan doen? :) zou ik een maandje volhouden denk ik

3. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Van die tussenstanden klopt ook helemaal nix :mad: !! Het lijkt wel een pingpongbal, laat nouw eens de echte tussenstand zien

Ik heb op judge gestemd

4. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    K, Jutta gewonnen!!

Wel beetje vreemd hoor met die stand, wisselt allemaal wel erg snel en heel sterk... Maar ja, zal allemaal wel kloppen. Ik had het ze alle 2 gegunt als het erop aankomt.

5. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    wat een flut show, dat zat echt bagger in elkaar zeg.

En wat een verrassing van Bjorn, k vond t leuk dat ie dr was hoor, maar hij heeft nul aandacht gekregen?!

En dan dat tijd rekken van dat domme kind bij de "scoreboard". Gadsie!

En dan was dat wel weer genoeg commentaar denk k.

Wel verdient dat Jutta gewonnen heeft trouwens.

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Jutta is terecht winnaar, ik mocht Judge totaal niet na al zijn zielige gejammer over eten.

Wat die tussenstand betreft, daar klopt niks van. Er bellen zo gigantisch veel mensen dat die stand nooit meer zo sterk had kunnen wisselen tussendoor.

En wat ik me ook afvroeg, ik ben ervan overtuigd dat de regie al wist dat het 4 tegen 4 stemmen zou zijn, een scenario was al precies uitgedacht zodat het in de studio zou eindigen. Want wat was er gebeurd als het 3 tegen 5 was? Dan was het al afgelopen geweest...

7. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Go Jutta, Go Jutta

Ik denk dat Bjorn vast zat in 't verkeer of zoiets dat ie later was

8. Richi Casholini

Richi Casholini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is hij eigenlijk nog wel gekomen ik heb het eind namelijk niet gezien:eek:

9. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, wel gekomen, snap niet waarom hij nu zo nodig te laat moest komen... :{

10. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    En wat was dan die verassing waar ze no naar zaten te hinten?

Anyway, ik vond het tof. Misschien heeft deregie het een en ander in scene gezet gedurende het seizoen, maar waarom als dat voor een leuker en interessanter spel zorgde, waarom niet!
    Ik heb genoten van dit seizoen, en wat mij betreft verdiende Jutta dit ook (meer dan Judge, want ook al was hij dan een goedlachs persoon, hij heeft minder proeven gewonnen, meer geluierd en meer zitten zaniken dan menig ander).

11. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    FF over dat laatste, datzelfde vroeg ik me hier gister dus ook af! Ik denk idd dat ze het spel op 1 of andere manier beinvloed moeten hebben want anders was er idd niet eens een finale geweest. En geen finale betekend ook geen inkomsten van al die smsjes en telefoontjes in die laatste uitzending... :{

12. captain vimes

Leuk Bevonden:
    40
    Dat vraag ik me toch af. Ik durf niet meer te zeggen hoe die studiofinale vorig jaar ontstaan was... Was het toen ook gelijk spel? De jaren daarvoor was het steeds bij de eilandraad besloten.
    En als we even logisch nadenken; het stemgedrag van de laatste 8 was wel een beetje te peilen maar niet 100%. Zo'n show bij voorbaat met zekerheid opzetten zou erg veel kosten hebben lijkt me, en om het dan af te moeten blazen omdat ze niet stemden zoals ze ingeschat hadden is best wel een risico. Ik denk dat het meer een 'achter de hand' plan was, mocht het 50 50 zijn.

13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, dit was echt wel zo gepland. Volgens mij hebben de kandidaten voor de eilandraad al moeten opgeven op wie ze gingen stemmen, of iets in die richting.

Vorig jaar was het een oneven aantal en werden de stemmen in de urn meegenomen. De eilandraad werd zeg maar afgemaakt in de studio.

14. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    We praten wel over een half jaar later he! Das een stuk makkelijker plannen!

15. captain vimes

Leuk Bevonden:
    40
    hmm, ik weet het niet hoor.
    Of ik ben naief, of ik hoop gewoon te erg dat we niet genaaid zijn :)

16. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ja idd, want nu hebben ze nog een uitzending kunnen uitzenden, en mensen gingen bellend dus verdiende ze er weer hande met geld aan, neeh het is denk ik gewoon opgezet dat ze 4 tege 4 moesten stemmen!

17. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    judge had moete winne

18. captain vimes

Leuk Bevonden:
    40
    Echt niet!
    Judge was luier, won minder proeven en kon minder met iedereen opschieten.
    Ilona had moeten winnen :)

19. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Ilona was een bitch vond et wel goed dat Jutta had gewonne

20. captain vimes

Leuk Bevonden:
    40
    Trouwens, belgie krijgt volgens mij zijn eigen finale. De uitzending van zondag was niet uitgezonden in belgie, dus volgens mij mag het belgische publiek via televoting ook een winnaar kiezen!

Deel Deze Pagina