1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

expeditie robinson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DA_richard_-, 16 nov 2003.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zou ik echt vreemd vinden... Want er is nu al 50.000 euro vergeven, dat gaan ze echt geen twee keer doen. :confused:

2. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is zo. binne 10 minuten begint de belgische finale op tv (vt4). GO ROBIN!

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Vreemd, post hier maar eens het verloop van de uitzending dan, ben wel benieuwd. :)

4. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Vorig jaar hebben ze op het eiland gestemd en toen de pot verzegeld. De stemmen werden een half jaar later pas in de studio geteld. Zo hebben ze er toen toch nog een uitzending van kunnen maken.

Hoewel ik de laatste uitzending vond tegenvallen en ik me mateloos irriteerde aan die muts bij dat scorebord-a-la-call-tv, denk ik niet dat het afgesproken werk was. Als dat namelijk ooit uitkomt kijkt niemend er meer naar.

Lijkt me sterk dat Jutta in belgie nog eens 50.000 euro zou kunnen winnen, of dat Judge er ook 50.000 weg kan halen.

Dat programma met die orient express waar je steeds reclame van zag lijkt me veel minder leuk. Zoiets is er toch al? Dat mensen met weinig cash landen door moeten trekken en liften enzo?

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Yup, Planet Race gebruikt ook een dergelijk concept.

6. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hadden ze gezegd: We nemen de pot mee naar de studio 3 maanden later.:+

7. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Op Belgie zenden ze dus gewoon een herhaling van zondag uit.... Kan toch niet anders??

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    *OPROEP*

Een belg die de uitzending gezien heeft en ons meer informatie kan verschaffen. :cool:

9. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    hoe is het verlopen?

10. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sjah het was dus gewoon de uitzending die ook al in nederland geweest is ....flauw, waarom de finales niet op hetzelfde moment uitzenden :confused:

jutta heeft dus ook gewonnen

11. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Was er bij jullie ook steeds die muts die in 100.000 woorden zegt dat je even een bepaald nummer moet bellen? Dat lijkt me wel vreemd, want gebeld worden kon er natuulijk niet meer een week later. Ik hoop voor je dat ze dat eruitgeknipt hebben...

Wel vreemd dat het niet tegelijkertijd uitgezonden is, we zitten in dezelfde tijdzone...

12. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Hahaja want mensen die niet in onze tijdszone liggen die leiggen weken achter :D

13. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft die bananen nauw opgevrete dan?

14. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, de bananenkwestie!! Daar houden ze ons al weken mee aan het lijntje! Ze zeiden in de betreffende aflevering "volgende week de ontknoping van de bananenkwestie!" Nou, helemaal niks dus! En toen bij de finale weer: "volgende week de ontknoping van de bananenkwestie!". Nou dus weer helemaal niks nada geen ontknoping niet! *

Ik voel me genaaid.

* Ik weet dat die zin taalkundig niet klopt, maar hij beschrijft precies wat ik bedoel! ;)

Laatst bewerkt: 17 dec 2003

Deel Deze Pagina