1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Explosie op Moslim-school Eindhoven...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Yi-Long, 8 nov 2004.

1. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Triest

2. TheWalrus

TheWalrus Guest

Jouw avatar spreekt boekdelen en, je bent de oceaan van wijheid :)

3. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Die mening delen alle mensen met een portie gezond verstand, maar jij vat et goed samen.

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    en dat mag hier ;).Maar ik ben het met je eens.Het blijkt trouwens wel dan mensen kudde dieren zijn omdat iedereen mekaar blij nablaat.En alles naroept wat in het kabinet geblaat word.

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Zulke acties zijn nooit goed te praten , dit duidt gewoon aan dat er onder de nederlanders zelf ook fundamentalistische geinspireerde personen rondlopen ,die liever de boel in brand steken , dan te proberen om tot een overleg met de moslimgemeenschap te komen.
    Ik hoop maar dat de politiek deze keer hard genoeg ingrijpt , en de criminelen en fundamentalisten die er hier rondlopen eindelijk eens een keer streng gaat aanpakken , en met de nodige zware celstraffen , zodat de autochtone en allochtone bevolking goed kunnen zien dat er wel degelijk werk van gemaakt wordt.
    Als men de criminelen , en hier bedoel ik iedereen die over de schreef gaat zonder uitzondering de straffen geeft die ze verdienen , dan zal het op maatschappelijk gebied veel beter gaan , en zullen beide gemeenschappen
    langzaam maar zeker elkaar leren vertrouwen.

6. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zijn we ergens wel op het verkeerde been gezet door onze schepper(s)...

samenleven, een groter geheel vormen, elkaar nodig hebben .

We zijn niet meer dan dieren of stammen hier vanaf. Het eigen territorium, daar gaat het om. Als je daar binnen komt dan ben je een gevaar. Er is geen ruimte. De oplossing .. jij of ik.
    Als het maar een mooie strijd is, zeg ik dan als budoka. Uit respect voor je tegenstander.

Omze dierlijke instincten komen ook nu weer boven..

7. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    En nu is weer een kerk aan de beurt. We moeten echt trots zijn op onze samenleving :{ .

8. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Yup, de pleuris breekt vet uit hier in NL. Het was eerder vandaag al op het duitse nieuws bulletin, dat van die moslim school. Schijnt toch snel rond te gaan zoiets.

9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Je kan alleen maar hopen dat de schuldigen zo snel mogelijk gepakt zullen worden.
    Dit is iets waar we persoonlijk niet veel aan kunnen doen , en het is hopeloos als je bekijkt dat er toch nog altijd een stelletje debielen rondloopt die zulke acties durven ondernemen zonder bij de gevolgen stil te staan , zij beseffen echt niet dat ze met hun daden een hele samenleving kunnen ontwrichten en laten uitmonden in een kettingreactie van aanslagen op de openbare samenleving.
    Ik krijg er hoofdpijn van als je bedenkt wat er allemaal zou kunnen gebeuren als men die gekken niet optijd kan stoppen .
    Want dan krijg je op de duur zoiets net zoals wat er in israel momenteel gebeurt , en dan is het einde niet in zicht.

10. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Die kettingreactie is helaas al aan de gang.

Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ja , ik hoop dat ze die spiraal van geweld zo snel mogelijk kunnen stoppen voordat het helemaal uit de hand loopt.
    Weet je zulke situaties zo als nu gebeurt , zet de intregratie van de moslimgemeenschap 20 jaar terug in de tijd , en is alle moeite die tussentijds gebeurd is gewoon verspilde energie geweest.
    Het is juist dit wat me droevig maakt.
    Hoe is het mogenlijk dat een handvol stelletje randdebielen dit voor elkaar krijgt.

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Weet iemand wat meer over wat er in Den Haag aan de hand is?

13. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt niet zo veel vrij gegeven. Ze hebben een hele wijk afgezet en het luchtruim boven Den Haag afgesloten. Zie verder: nu.nl

Er is in Uden trouwens ook een basisschool in de brand gestoken. Op de ramen waren de woorden 'R.I.P. Theo' geschreven. ---> nu.nl

Het loopt helemaal uit de hand volgens mij....

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hadden we met ze allen wel kunnen raden denk ik we krijgen strx ons eigen midde oosten conflict met zelfmoord aanslagen als bonus erbij :|

15. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ongeloofelijk. Er zijn 3 politiemannen opgeblazen door een handgranaat, weer een aanslag van een stel geflipte moslims, en wat zegt Balkenende heel frappant: "we zien duidelijk een verharding in Nederland, we moeten samenkomen etc etc". Komt me akelig bekend voor. Wat een amateurs die er nu zitten |:-

Ik hoop echt dat de BBE een grotere rol gaat spelen, laat asjeblieft de profs met die gasten afrekenen.

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    mee eens, wat een ellende zeg... te treurig voor woorden... schiet zometen een agent op een van die gasten wordtie waarschijnlijk nog aangeklaagd ook omdat zoiets niet zou mogen... :mad: :mad: treurig treurig treurig

17. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ja kom, we gaan gelijk weer de hele moslimgemeeenschap de schuld geven!

Alle nederlanders zijn brandstichters.

18. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    't zijn gewoon moslim terrorristen, en ik kan niet wachten op de inval later op de dag

19. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Bron: planet

20. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    volgensmij heb ik dat nog niemand horen zeggen hoor |:- . En idd, Nederlanders hebben alles aangestoken, dat hoor je meteen, maar bij de kerken weten ze het natuurlijk weer niet. Beetje raar. Positieve discriminatie?

Deel Deze Pagina