1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Explosie op Moslim-school Eindhoven...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Yi-Long, 8 nov 2004.

  1. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    "volgensmij heb ik dat nog niemand horen zeggen hoor . En idd, Nederlanders hebben alles aangestoken, dat hoor je meteen, maar bij de kerken weten ze het natuurlijk weer niet. Beetje raar. Positieve discriminatie?"

    en daarom zeg ik het, alles mag tegenwoordig over 1 kam worden geschoren.

    Actie geeft reactie!

    Een palestijns/israelisch conflict in de lage landen!

    Gewoon iedereen oppakken die ook maar neigt naar extremisme, wit, zwart, blauw, paars maakt niks uit gewoon weg ermee.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ja idd... ben ik het zeker mee eens, je hoort toch ook niemand nu een groep aanvallen? alle extremisten opzouten!
     
  3. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon kapot maken die "moslim" extremisten.
     
  4. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Net als die rechtse rakkers die alles "in de geest van theo/ pim"
     
  5. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    zullen we ons toch eerst eens concentreren op de ergste dreiging voor de veiligheid. Ik vind agenten opblazen en mensen neerschieten en steken terwijl je huis vol ligt met explosieven toch iets dreigender :{.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Vandaag ook een Bommelding op mijn school (Drachten) :{ Hoop niet dat het een stel van Islamieten waren die het deden om die Moskeen die in de fik worden gezet (Vannacht weer 1 in Heerenveen)
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zo'n mensen hebben wij nodig in de regering. _O_ Balkenende houdt alleen maar loze praatjes over wat we zouden moeten doen, maar doen ze iets? nee...
     
  8. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoezo?

    is een bom bij een islamitische school minder erg dan, of reageert iedereen op dit moment zo fel omdat het wel heel erg dichtbij komt!

    Die rechtse nederlanders hadden ook explosieven in huis?
    Volkert van der graaf had ook een pistool.
    Die duitser die in Enschede 2 agenten heeft neergeschoten was geen moslim.

    Mensen worden nu gevoed door angst, door die angst doen ze rare dingen.

    Zowel moslims, als niet moslims
     
  9. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Rinus, had je et tegen mij? Een bom bij een Islamitische school is niet minder erg ofzo. Ik probeer alleen te zeggen dat ik hoop dat het een geintje was ofzo ipv. een Islamiet die het deed omdat er Islamitische scholen in de fik worden gezet omdat het dan alleen nog maar meer uit de hand loopt.
     
  10. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    nou, een bom op 3 agenten of een bom op een leegstaande school ... lijkt me dat die eerste veer ernsitger is ja! |:-
     
  11. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee ik had het tegen Sykes1, was niet echt duidelijk.

    Ik geef je sowieso gelijk, mar het is wel de kant die we op gaan!

    Jullie onze moskee, wij jullie kerk!
    Jullie onze scholen, wij jullie scholen!

    Triest zoals dat moet gaan!
     
  12. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Huh SyKeS1 wat lul jij nou? :eek: Dat heb ik toch helemaal niet gezegt?
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  13. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoor zojuist dat er net in een andere wijk in den haag ook een serieuze bommelding is....gaat aardig rap ineens allemaal....
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Gedeeltelijk mee eens.. Het is alleen jammer dat je met deze post een hele boel dingen aanneemt die nog niet eens bevestigd zijn.
    Wat we momenteel weten is dat er een inval gedaan is door de politie die vervolgens mislukt is vanwege een ontplofte granaat en dat er even na een knal (waarschijnlijk die granaat) schoten gehoord zijn.
    Voor de rest weten we nog niets!
    Dat het gaat om eventueel een anti-terreur aanval kunnen we alleen concluderen uit het feit dat er een ATE eenheid van de marine aanwezig is.

    En hoewel het mij vrij onwaarschijnlijk lijkt en als het zo zou zijn zeer onbenullig zou het zelfs zo kunnen zijn dat die granaat van de politie zelf was.
    Dus laten we voordat we allerlei conclusies en theorieen de wereld in helpen eerst even afwachten wat de autoriteiten/politie bevestigd.
    Want ik lees zelf in de nieuwsartikelen die ik gezien heb nog niets over een huis vol explosieven nog mensen die neergestoken/neergeschoten zijn.
     
  15. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    En daar sla je de plank gigantisch mis!

    Zolang er geen mensen gewond kunnen raken is het dus niet erg om iets op te blazen!

    Volgens jou is het dus pas ernstig genoeg als er doden of gewonden bij vallen, hmmm vreemde wereld!
     
  16. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Mja, dat is dus bullshit wat je hier zegt. Een leegstaande school is lang niet zo erg als die agenten, beetje realistisch blijven...

    Owjah, hij zegt niet dat die leegstaande school niet ernstig is, hij zegt dat 3 dooie agenten ernstiger is. Eerst ff goed lezen voordat je ergens zo op in gaat...
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Met dat laatste refereerde Sykes1 aan de moordenaar van Theo van Gogh, niet op de huidige zaak in Den Haag.
     
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Tis verdomme Nationale Bommelding dag :{
    - Paleis Noordeinde in Den Haag
    - Rechtbank in Groningen
    - ROC Friese Poort in Drachten
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    hehe mja,.. omdat ie het zo in 1 zin gezet had las ik het alszijnde dat ie het voor de huidige situatie bedoelde..

    foutje dus...
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ nemesis

    er werd toch gezegd dat die granaat een soort van boobytrap was? dat zou dus duidelijk maken dat de granaat van de terroristen-dudes was
     

Deel Deze Pagina