Zucht...chill eens even. Ik neem aan dat je ook wel kan bedenken dat je soms de essentie van een bericht moet proberen te begrijpen in plaats van specifieke termen er uit te lichten en die letterlijk te nemen. Het ging er om dat de aanblik vanochtend een erg onwezenlijk en unheimlich gevoel gaf, dat kunnen jouw denkcelletjes toch ook wel bevatten toch?
Mijn referentiekader van oorlogsgebieden is inderdaad beperkt. Alhoewel toen ik 3 dagen na de vuurwerkramp in Enschede door dat gebied liep ik de vergelijking wel heb gemaakt en terecht in mijn ogen (let op: persoonlijke mening).
Trouwens, je conclusie? Ik moedig laffe gasten aan tot nog meer laffe acties? Jij zal toch ook vast ooit geleerd hebben dat 1 + 1 toch echt twee is en dat beweren dat het toch echt 3 meer getuigd van domheid dan wijsheid. Zal het simpeler zeggen: je bewering snijdt geen hout en is een dooddoener.
Kijk, nu heb ik even aangetoond dat het erg simpel is om andere mensen te bashen en dat is wat jij probeert te doen. Hou een discussie aub op inhoud ipv de vorm en terminologie onnodig te benadrukken waardoor een gesprek doodbloed.
Laatst bewerkt: 10 nov 2004