1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Explosie op Moslim-school Eindhoven...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Yi-Long, 8 nov 2004.

1. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mededelingen? Meestal doen ze dit toch pas als iets voorbij is?

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    dit is een reportage die oa op tv te volgen is dit is wat men gezien heeft of denkt gezien te hebben

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag de helikopters vliegen boven laakkwartier vanuit mijn huis. De straten waren afgezet Den Haag was op veel plekken niet in te komen... En overal stond politie. Ik moest mijn fiets laten maken maar ik kwam niet meer bij mijn fietsenmaker. En dat allemaal door 2 man... Onbegrijpelijk.

4. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man je weet niet eens hoe het is om in een echt oorlogsgebied te belanden :confused: Dus klets nou geen overdreven bullshit |:- Ik geef toe, het gaat slecht met NL, maar sommigen maken het ook erg overdreven en dat is wat wij juist niet moeten doen. Zo moedig je al die laffe gasten aan, om meer laffe acties te doen.

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    8)

Jij snapt het volgens mij niet.

Securer kijkt naar buiten. Securer ziet overal mannetjes met wapens. In oorlogsgebieden zijn veel mannetjes met wapens. Securer vindt het op een oorlogsgebied lijken.

Simpeler kan niet lijkt me. :{

6. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is goed, ;) sorry, stom van me!!! :cool: Weet je wat, laten we het hierbij laten _O_
    p.s: wil wel eff zeggen dat ik het heel goed begrijp. Denk meer dan jou. Maar wil daar verder niet op in gaan.

7. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zucht...chill eens even. Ik neem aan dat je ook wel kan bedenken dat je soms de essentie van een bericht moet proberen te begrijpen in plaats van specifieke termen er uit te lichten en die letterlijk te nemen. Het ging er om dat de aanblik vanochtend een erg onwezenlijk en unheimlich gevoel gaf, dat kunnen jouw denkcelletjes toch ook wel bevatten toch?
    Mijn referentiekader van oorlogsgebieden is inderdaad beperkt. Alhoewel toen ik 3 dagen na de vuurwerkramp in Enschede door dat gebied liep ik de vergelijking wel heb gemaakt en terecht in mijn ogen (let op: persoonlijke mening).
    Trouwens, je conclusie? Ik moedig laffe gasten aan tot nog meer laffe acties? Jij zal toch ook vast ooit geleerd hebben dat 1 + 1 toch echt twee is en dat beweren dat het toch echt 3 meer getuigd van domheid dan wijsheid. Zal het simpeler zeggen: je bewering snijdt geen hout en is een dooddoener.

Kijk, nu heb ik even aangetoond dat het erg simpel is om andere mensen te bashen en dat is wat jij probeert te doen. Hou een discussie aub op inhoud ipv de vorm en terminologie onnodig te benadrukken waardoor een gesprek doodbloed.

Laatst bewerkt: 10 nov 2004

Deel Deze Pagina