Het is indd ziek laf, maar schreeuwden we niet vorige week iets in de geest van nu moet er iets gebeuren? Natuurlijk dit kan ECHT niet! Maar de mensen die dit gedaan hebben zijn misschien ook wel onder andere door ons opgehitst om wat te gaan doen (natuurlijk niet zo iets LAFS maar wel dat er iets moest gaan gebeuren in dit land)...Dus ik vind het wel raar dat jullie nu opeens allemaal op hun afschuiven, daarbij weten we ook nog niet of het Nederlanders betreft of misschien wel allochtonen (je weet het gewoon nog niet). Ook het feit dat ze alle moskeeën willen gaan bewaken, waarom doen ze dat niet bij alle Nederlanders die bedreigt worden? Maar ja zo kun je dus wel zien dat wij het wel afkeuren, zo gauw er dan toch iets naars gebeurd met een islamitische instelling, dan keuren we dit massaal af... Ik hoop dat de Islamitieten in dit land dat begrijpen, en dat we (Nederlanders en Moslims, ik weet het gaat hier niet om alle maar in dit geval praat dat even makelijker) misschien wel door zo een gelukkig onschuldige aanslag begrijpen dat er iets moet veranderen en dat we elkaar meer moeten respecteren. (respect is de basis van dit alles, de beide kampen hebben geen respect voor elkaar)
*Darkwing schelden met het woord Mongolen is niet netjes aangezien dat gewoon een mensenras is, zover er rassen bestaan...
Laatst bewerkt: 8 nov 2004