Hij noemt Wilders helemaal niet in die context. Hij zegt slechts dat dergelijke partijen in zijn ogen de politiek niet beter maken. Ik ben het met hem eens. Wilders roept veel dingen maar uiteindelijk bereik je met dergelijke statements niet wat je wil, verbetering. Hoe meer mensen allochtonen aanvallen, hoe minder de integratie wordt. Als mensen nu kiezen voor Wilders, de VVD en het CDA omdat die makkelijke dingen over allochtonen roepen moeten ze in mijn ogen wel beseffen dat de situatie onder Balkenende 1 en 2 alleen maar verslechterd is, al beloofden ze heel andere dingen. Steun aan Amerika terwijl er geen brede steun onder de bevolking bestaat, slecht georganiseerde binnenlandse veiligheidsdiensten, wanorde bij justitie, allemaal dingen die horen bij het huidige beleid.
Wilders is geen Nazi maar wel een zeer rechts politicus. Luisterend naar zijn statements respecteert hij mensen ook niet en dat is inderdaad niet iets dat de politiek ten goede komt.
Sykes wat je zegt over agressie van twee kanten ben ik met je eens. Waarom moet je dna weer zeggen dat autochtonen over de jaren ook aardig wat shit in de samenleving door foute moslims te voorduren hebben gekregen?
Beetje een vreemde opmerking, want zijn allochtonen ook niet jaren buitenspel gezet? Is het niet zo dat het van twee kanten komt? Al jaren worden moskeeën beklad en krijgen allochtonen kwajongens veel meer aandacht in de media dan autochtone kattenkwaad uithalers.
Ik zga ene vrouw op televisie die schreeuwde dat alles aan de allochtonenjongeren lag. Een vrouw die zich kon meten met ma Tokkie. Daar waar haar kinderen snuiven, vechten, bejaarden plagen is natuurlijk niks aan de hand. Ma Tokkie is een heldin voor velen, terwijl dat toch echt uitschot is dat ene buurt tetrroriseerde, met blaffers rondliep en de tuin van d eburen in de fik stak.
Die hypcriete houding moet weg uit de samenleving. We zijn allemaal Nederlanders. Samenleven is samen leven en niet elkaar beschuldigen. In elke cultuur, binnen elke geloofsovertuiging en binnen elke subcultuur heb je slechte mensen.
Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2004