1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Explosie op Moslim-school Eindhoven...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Yi-Long, 8 nov 2004.

1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    hahaha. Jij laat je weer lekker kennen. Iig, ik ga dr maar van uit dat je dit artikel dus niet gelezen hebt. Dat moet je dus maar even doen.

2. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Het vind z'n weerklank hier vast wel

www.holland-hardcore.com (site is extreem rechts en als je die zooi niet eens in je tijdelijke internet map wil hebben staan niet klikken dus)

is ook een broedplek voor terroristen imho

Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    En het nut van het plaatsen van die link is... :confused:

Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  4. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    idd, dit gaat weer helemaal nergens over. Dat je dit met elkaar vergelijkt laat jou ongeloofelijke verdraaide kijk op de werkelijkheid zien. In dat geval zul je mij wel als een soort nazi zien dan dat ik anders stem, dan jij. Dus ja, waarom lees ik die shit nog van je...

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Hij wil graag laten zien dat er een clubje is voor ongewassen neonazi's. Ik heb daarom ook nog een mooie foto in petto die niet vele met de discussie te maken heeft mara toch niet misstaat in welke thread dan ook.

[Plaatje]http://www.aoqz76.dsl.pipex.com/Web%20Page%20Components/Wallpaper/TV/Cartman%20Hitler%20South%20Park.jpg[/Plaatje]

Een link naar het artikel zou erg leuk zijn.....

Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2004
  7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    erhm jah linkje moet je ff op www.trouw.nl en dan de verdieping van vandaag denk ik .Wij hebben namelijk gewoon de krant zelf.En dat plaatje LOL dat gaat voor opschudding zorgen

8. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
  9. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    als het aan hem ligt komen ze der niet eens meer in want volgens hem moeten de grenzen dicht.En waarom leeft het bij de Nederlanders.Omdat men zich vrolijk mee laat slepen door alle kreten uit de politiek.Men kijkt niet verder en zelfreflectie is ook al geen optie.

11. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige dingen hoef je niet te zeggen, die merk je gewoon; bijvoorbeeld aan reacties van mensen. Er word onderscheid gemaakt tussen mensen/religie/normen en waarden en dit waar het niet hoeft. Dat is wat me het meest irriteerd.

Ik heb zelf geen vooroordelen en heb ik ook nooit gehad. Ik baseer mijn mening nooit op iets dat ik van iemand te horen krijg. Ik baseer mijn mening op wat ik ervaar. Mijn punt was niet dat ik tegen een bepaalde groep ben, ik ben juist heel erg multi-culti ingesteld. Het ging er meer om dat mensen op een andere manier aankijken; als zij zich erbij betrokken voelen. ( wat opzich logisch is, maar niet altijd even gepast )

Ik vindt dat je de 2 groepen gelijk moeten zien en niet steeds onderscheid moet maken. De enige groep die je wel moet onderscheiden is die zulke daden verrichten - niet gelet op huidskleur, afkomst en/of geloof.

hiermee geef ik je dan ook duidelijk aan dat ik niks tegen Nederlanders heb. Ik vind het alleen minder dat als het iemand is met een buitenlandse afkomst eerder met zijn afkomst wordt gemeten dan met zijn daad.

12. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is lekker ik vind trouwens dat moslims tegenwoordig al erg aangepast zijn.
    Ik bedoel meeste kennen gewoon verstaanbaar nederlands en hun gedragen zich over het algemeen ook gewoon goed.
    Dat is voor mij al aangepast genoeg maar hoofddoekjes verbieden gaat gewoon te ver.
    Dan mogen ze ook kruizen aan een ketting verbieden zullen we eens zien hoeveel mensen zich daar aan gaan houden.

13. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    wraak om de wraak,
    het gaat niet goed hierzo!

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Wat is er zo zwaar overtrokken aan mijn reactie op een racistische, terroristische actie van een paar autochtone idioten gericht op een onschuldig doelwit!? Natuurlijk is moord, en helemaal de moord van vorige week vrijdag, erger dan een bom-aanslag zonder slachtoffers... maar ik zei ook nergens dat dat niet zo was...

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

NU ben je op het punt gekomen waar ik ook sta , en dat is de mens , toen Van Gogh vermoord werd door een radicale extremistische moslim die louter toevallig ook nog een marokkaan was , heb ik hier op het forum heel harde reacties mogen lezen over de allochtonen. 99,9 % van deze mensen had totaal niets te maken met deze moord , maar werden wel als gemeenschap door nederland met de vinger gewezen.
    Nu pleegt iemand een bomaanslag tegen een school , en komen direct de verzachtende omstandigheden hier boven , van het was in de nacht , en we weten niet wie het heeft gedaan.
    Ik denk dat de moslimgemeenschap zich op dit moment in haar totaliteit bedreigd voelt door deze gemene aanslag.
    Nu zal gaan blijken dat er onder de autochtone gemeenschap , net zoveel
    mensen met fundamentalistische neigingen zitten, als er bij de allochtone gemeenschap zitten.
    Ik vrees ervoor waar dit op gaat uitdraaien , dit was slechts een begin en ik hoop dat de autoriteiten hard zullen ingrijpen en de schuldigen dit dit alles hebben veroorzaakt heel zwaar zullen straffen , indien men ze kan vinden.

Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  16. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    IK denk dat de mens in moelijke tijden altijd op zoek is naar houvast. Het is dan heel belangrijk om een beeld te hebben om al je frustraties in te projecteren.
    Toen Fortuin werd vermoord hield iedereen zijn hart vast dat et geen allochtoon was, omdat de polarisatie enorm zou toenemen. Toen het een Nederlander bleek was in eerste instantie iedereen opgelucht. De dader kwam in het nieuws als Volkert van der G. Veel mensen weigerden om zich te houden aan deze traditionele manier van privacy bescherming en schreven vol uit Volkert van der Graaf(geloof ik) om een echt persoon te maken van hem. Hij werd beschouwd als een links-extremistische milieuactivist die in zijn eentje heeft gehandeld. De kogel kwam van links, zei men. De media had Fortuin gedemoniseerd hoorde je vaak.
    Men was heel boos maar kon zich alleen niet uiten, omdat men het niet begreep wie nou eigenlijk verantwoordelijk was voor de uiteindelijke moord. Was het de media, was het "links" of waren het de milieu activisten die het zover hebben laten komen. Was het nou echt iemand uit ons midden? Men heeft uiteindelijk geaccepteerd dat het gewoon een simpele Nederlandse man was die hem heeft vermoord.
    Men probeert weer te begrijpen hoe het zover is kunnen komen, maar nu is de situatie geheel anders, omdat het om een moslim gaat. Alleen het woord al roept bij veel Nederlanders verschillende beelden op. Vrouwen onderdrukking, baardapen, polygamie, handen afhakken, het zwaard. De conclussie is bij veel mensen makkelijk te trekken natuurlijk, aangezien moslimbashing sinds 9/11 in is. Ik hoorde Van Aartsen zeggen dat Hirsi Ali al twee jaar ons probeert te waarschuwen dat dit soort haatgevoelens diep ingebed zijn in de Islamitische gemeenschap. Een fractievoorzitter die uit is op politiekgewin haalt in een keer de gehele moslimgemeenschap door het slijk. Als een fractievoorzitter dit soort dingen roept (hij beweert trouwens dat ie liberaal is), dan kijk ik er niet van op wat Jan Doedel te zeggen heeft in een forum.
    Ik zie de toekomst in ons kikkerlandje niet zo somber in als sommige mensen hier trouwens. Ik blijf hoop houden in de mens, omdat ik geen andere optie zie.

Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  17. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Geloof moet weg uit de openbare gelegenheid. Niet in de politiek, niet op straat. Dit hebben ze zelfs in turkije man.. Daar kun je naveltruitjes of rare kapsels niet mee vergelijken.

Daarnaast, de hoofddoek is nog steeds symbool van vrouwenonderdrukking. Hoe je het ook wend of keert. Ook christelijk moet dat aan worden gepakt, maar dat zie je zelden openbaar.

Iets opblazen is uiteraard nooit goed, maar het zat er natuurlijk aan te komen. Regering doet niets, onrust groeit, het kon gewoon niet doorgaan zonder dat er 'iets' gebeurde. Gelukkig waren de daders nog wel zo verstandig om het snachts te doen, zodat niemand gewond is geraakt.

Godsdienst scholen moeten imho ook verdwijnen.

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Actie <> reactie..

Dit was helaas te verwachten.

19. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zeker actie<>reactie maar waar kwam de eerste actie vandaan?

20. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Joepie, we hebben ons eigen "midden-oosten conflict".

We gaan het aanpakken net als in israel en nemen wraak op elke wraakactie!
    Moeten we nou ook gaan uitkijken als we de bus pakken, of als we op de markt lopen.

In plaats van elkaar verwijten te maken, en elkaar de schuld in de schoenen te schuiven moeten we gewoon 1 ding niet doen.

Handelen uit angst!

Deel Deze Pagina