Ja? Denk je dat? Hier is het al veel te laat voor, persoonlijk zou ik beginnen met het wegschoppen van een aantal kanbinet's leden, waarschijnlijk het hele kabitnet, aangezien het pure dikke stront is wat we hebben. Dan zou ik alle grenzen sluiten voor AL het volk wat hierheen komt om hier te leven, niet nodig, ze hebbe een eige land, opzouten. Vaak is het ook nog zo dat het schorem en tuig wat uit die landen vlucht, hierheen komt om hun armpjes niet afgehakt te krijgen, want dat gebeurd daar als je iets vuils uithaalt. Ik snap NL zowieso niet, ons rechtsbeleid is zo belachelijk, als je de bak in moet kun je net zo goed naar een 2 sterren hotal gaan want dat is de bak hier in NL, zoals [2K] al zei, als je een week fatsoenlijk je werk doet krijg je al een televisie op je kamer. Ook ben ik voor marteling en doodstraf, ik vind dat als iemand iemand anders' leven verziekt, moord, verkrachting, etc etc. dat diegene eerst heel lang moet lijden en dan een hele pijnlijke dood moet sterven. Het mooiste zou zijn dat alles op grote schermen door heel NL werd uitgezonden, op die manier bedenken mensen zich nog wel 2x voordat ze wat goors uithalen. Klinkt misschien heel radicaal, maar in mijn ogen heeft NL het zelf verziekt voor het land en al haar inwoners. Ze laten mensen maar doen en laten waar ze zin in hebben, ze laten het maar volstromen met allochtonen en hebben geen idee hoeveel illegalen er al in NL zitten. Maar goed, ons lieve landje heeft het 75% aan haarzelf te danken. Het zijn niet alleen moslims die problemen geven, hoewel ze we boven de rest uitsteken met hun achterlijke gedoe over dat geloof van ze. Persoonlijk vind ik geloof het smerigste wat er is, geloof heeft altijd een hele grote rol gespeeld in het grootste deel van de conflicten die deze wereld gekend heeft, en dan te bedenken dat onze ouders vroeger op school godsdienst VERPLICHT aangeleerd kregen en ze met een liniaal op hun flikker kregen als ze de zondag daarvoor nie naar de kerk geweest waren.
Mja, ik vind het belachelijk, dit is nederland niet meer.
Klik om te vergroten...