Dat wil hij helemaal niet, hij regaeert slechts op foutieve stellingen over de Islam. Gezien hij een Nederlandse Moslim is kan hij meer duidelijk geven over de wazigheden die leven over de Koran. Het cliché dat Moslims hun vrouw onderdrukken kan éénieder die zich een beetje in de religie verdiept heeft ontkrachten.
Je geeft hiermee wel erg duidelijk jouw desinteresse voor anderen aan. Het landje zoals het is, is verrot. De bijstand die er is om voor mensen te zorgen verdwijnt, goede wao en ziekenzorg verdwijnen alleen maar omdat mensen egoïstischer worden. Onze manier van leven is niet te definiëren, er zijn grote verschillen tussen streken, subculturen en wete ik vele wat, dat er in nederland gene sprake is van een echte vaste cultuur. De diversiteit is juist zo Nederlands.
Als je de Islam (en andere religies en stromingen) echt wil leren kennen raadt ik je van harte het boek Mens en Medemens aan, met daarin elke religie uiteengezet. Als je dat gelezen hebt denk ik dat we veel produktievere, minder bevooroordeelde, discussies kunnen voeren.
Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2004