1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Explosies in het centrum van London

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tim, 7 jul 2005.

1. Als je het over terroristen alleen hebt ben ik het helemaal met je eens..

2. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ja man, er is iets vreselijks in London gebeurt en meteen grijpen een paar weer de kans om uit te leggen hoe zielig ze het in Irak hebben. Het staat er niet los van natuurlijk, maar daar gaat het nu eens niet om.

3. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    nog meer aanslagen?!?! laat ze nou es ophoue, ik ben die dinge nou wel eens zat...

4. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die amerikanen martelen irakeese gevangen door een kap op te doen en dan stroom op hun handen zetten dat ze hun handen niet meer kunnen gebruiken.
    Maar om weer on-topic te gaan: Is er al meer nieuws van de hoeveel slachtoffers??

5. Doh! Tuurlijk keurt iedereen hier die aanslagen af. Wat denk jij dan, het is alleen zo opvallend dat alle media aandacht voor zo'n ding meteen naar Londen gaat en waar nog weken over gepraat wordt, terwijl dit soort dingen ook gedaan worden door soldaten uit de VS en Engeland. En probeer dat nou alsjeblieft niet te ontkennen want dat is gewoon zo.

6. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Incident. Irakese martelen daarentegen veel vaker hun gevangenen.

7. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    veel meer dan 33 doden denken ze, honderden gewonden door islmatische terroristen

8. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Echt vreselijk, wat zal de volgende stad/land worden...

9. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Kom alsjeblieft met degelijke argumenten, als je wil bewijzen dat het verkrachten van een vrouw gesteund wordt door de Islam en niet met dit soort nonsens.

10. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    het opblazen van publieke punten in de spits wordt gedaan door Engelsen soldaten? Mis ik hier iets ofzo? :eek:
    Ik ontken niet dat daar geen onschuldige slachtoffers vallen idd...oorlog blijft oorlog en is altijd kut. Maar dat heeft hier NIETS mee te maken..

Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    wie ben jij om een ander geloof zwart te maken ? je post is standaard als altijd het enige waar je over ratelt is de slechtheid van de islam and so on.het 1 lokt het ander uit geweld met geweld bestrijden lukt niet.Vraag me trouwens ook af waarom mensen niet kunnen zien dat er ook genoeg goeie moslims zijn en dat de rotte appels het verpesten maar ach

edit voor dat mensen nu lezenw at ze willen en denken dat ik de aansalgen goed keur ? neeh dus op geen enkelen manier maar het mes snijd aan 2 kanten

12. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Kunt hier uren over doorgaan, maar het feit blijft dat t altijd die gekke islamieten zijn die de aanslagen plegen

13. Ja, maar het is wel een heel erg smerige oorlog waar onschuldige mensen vooral het slachtoffer worden en niet de terroristen.

Maar weer ontopic

14. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Rotte appels het verpesten????
    Hoe veklaar je het dan dat er dus een radicale moslim leider als president van een land wordt gekozen. Dan zijn er toch wel meer dan een paar rotte appels in Iran. |:-

15. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Zwart maken? Met onnozele allah overtuigingen is het toch wel duidelijk dat ik hier extremisten bedoel die denken dat allah wil dat alles wordt opgeblazen? niet gelijk zo op je teentjes getrapt zijn beste kerel ;)

@chemische kip: iedere oorlog tot nu toe is smerig.

en robbertos heeft hier idd een heel goed punt. Ik heb het al eens aangekaart, maar veel mensen hier staan niet open voor die mogelijkheid

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    LOL ooit begrepen waarom dat daar zo iemand gekozen word ? ze hebben vrij weinig keus aangezien er een hoge raad van spijtig genoeg extremisten de vernuwende kandidaten buiten de deurstemmen.

maar dit word weer de eindeloze discussie die al zo vaak gevoerd is |:-

17. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je dus wel een groot aantal rotte appels voor nodig maat

PS: de islam is niet stom, wel de mensen die erin geloven

18. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik denk dat de volgende land in elk geval nederland is... en dan in Amsterdam ... verwacht ik...

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mjah dat valt wel mee die groep bestaat uit wat hoogstens 30 man als ik het goed heb en dat op een gigantische bevolking...

over het geloof stukje :dan is zoiezo iedereen die in een religie gelooft stom beetje kortzichtig niet ?

20. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja geen zin meer om hier door te gaan, sommige mensen die nog steeds de islam beschermen. Ik snap t niet meer, een paar rotte appels? Maar ik geloof dat er veel appels nog liggen te rotten

Deel Deze Pagina