Explosies in het centrum van London

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tim, 7 jul 2005.

1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    30 man is een uitvoerend aantal dat nodig is om die shit uit te voeren....denk je nou echt dat er geen groter draagvlak is voor dergelijke acties? (voel je nou aub niet persoonlijk aangevallen maar geef jouw mening)

2. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die gelooft vind ik dom, god/allah/Tor is een sprookje. Maarja hoe de meeste islamieten het geloof intrepeteren is te kortzichtig voor woorden

3. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat nu meer over geloofen dan over de aanslagen in londen :confused: :p

4. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat weer het islamitische geloof aan de basis ligt van deze aanvallen...

5. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat komt door alle berichten die je hoort over ze ... we groeien op met slegte berichten over al die geloven ensow.... daarom geven we se altijd de sguld.. wat er ook gebeurt :{

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    erhm het is geen actie het is een soort dictatuur maar dan geregeerd door 30 man die er allemaal het zelfde overdenken (fout extremistisch)Natuurlijk is der een groter draagvlak voor ook in het land (je zal wel moeten hoe dan ook)Verder nogmaals extremisme komt overal voor in elke religie bedoel de kkk`s vinden ook dat ze christen zijn.Maar deze mensen worden ook vaak genoeg veroordeeld (ook in islamitsche landen) het resultaat van deze mensen is groot zeker op negatief vlak maar om dan een heel geloof zwart te maken en zo kortzichtig door de bocht te gaan .........

7. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    euuuuhhh misschien omdat een islamitische groep de aanslagen opeist |:-

8. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar hebje gelijk in..... maar daarom juist... ze geven zichzelf nu de sguld van al die dingen... maar als iemand anders se de sguld geef worden se egt heel boos :mad:

9. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    KKK zeker niet goed, maar ooit aanslagen gepleegd te grote van een 11 september/Madrid/Londen en heb nog niet veel van die gekken veroordeeld zien worden. Meestal omdat ze ook al in de 'hemel' zitten met hun 11 maagden, wat een lachertje die gedachte zeg

Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  10. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    cijfers:
    33 doden
    rond de 50 zwaargewonden
    Honderden lichtgewonden
    Bron: NL 2

11. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    et is stil:p

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens bronnen uit engeland 1000 gewonden.
    En 50 doden.
    Triest. Dat is eigelijk ongeveer de 17e keer dat ik dat hier zeg.
    Maar dit is ook dieptriest.

13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    is de grote van de aanslag erg ? het feit dat die aanslegen gepleegd worden plus dat de kkk in de goeie tijd veel meer kleine incidenten dan grote maar of de "kill" count mekaar ontloopt ? ik vermoed dat het uiteindelijk niet veel zal schelen

14. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah zo kunnen we in het verleden blijven graven maat, heb je de laatste tijd van aanslagen gehoord van de KKK? Ik heb in de laatste 3 jaar ofzo alleen maar gehoord dat ze een paar keer geprotesteerd hebben, verder heb ik er niks over gehoord (behalve die kerel die pas geleden is veroordeeld, maarja dat had ie ook al een tijd geleden gedaan) Het gaat over het heden, wat die islamitische terroristen doen is gewoon met woorde niet te beschrijven

15. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo fucking veel gwonden... omg.. :eek: ik verwacht wel dat et nog meer word... :mad:

16. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Gast, waarom probeer je heel de tijd de aandacht op de KKK te leggen. Dat heeft hier ff helemaal niets mee te maken. En ja, natuurlijk is de grootte van de aanslag belangrijk. Niet alleen komen er in 1 klap veel mensen om, ook veroozaakt dit landelijk veel paniek. Dat verschil kun je toch niet ontkennen?

17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht nog maar even af. Net op het nieuws zo'n gast van onderzoekscentrum Clingedael. Die zegt dat er een lijstje circuleert waarop de eerste drie landen staan die het grootste gevaar lopen m.b.t. een terroristische aanslag. Die lijst circuleerde by the way al voordat Madrid slachtoffer was geworden.

1. Madrid
    2. London
    3. Nederland (waarschijnlijk Rotterdamse haven of Schiphol)

Wat ik ervan denk? Ik wacht het wel af. Ga me er niet druk over maken, dat helpt toch niet.

18. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja al die aanslage zijn wel uitgekomen... dus ik verwacht wel dat ze bij nederland ook nog komen... ... maar wanneer... dat sien we dan wel |:-

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik hoorde het ook al :{ Het feit dat Nederland het volgende land is, is net zo erg als dat dat Duitsland zou zijn (nouja, bij nader inzien :+) Het feit dat ze gewoon bijna niet te stoppen zijn vind ik veel erger. Je weet niet (precies) wanneer, waar en hoe ze toe gaan slaan.

Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  20. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Terroristen proberen juist zo veel mogelijk mensenlevens kapot te maken. Dan valt Rotterdam dus eigelijk al af. Ik denk sowieso niet dat Nederland de volgende is. Duitsland, Frankrijk en Italiƫ hebben volgens mij een grotere kans op een aanslag. Ze hadden het dacht ik ook over Denemarken geloof ik.

Deel Deze Pagina