1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Explosies in het centrum van London

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tim, 7 jul 2005.

1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Net of Denemarken zo'n dichtbevolkt land is, en de Rotterdamse haven is erg belangrijk voor onze economie.

2. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou je weet niet precies waar wanneer en hoe ze gaan toeslaan hoor... je weet alleen dat se waarschijnlijk ik nederland toeslaan... niet wanneer... of hoe... en ook niet PRECIES waar in nederland :{

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    De lijst was er al voor de aanslagen op Madrid. Als je het lijstje af gaat, kom je bij Nederland uit. Houdt er maar rekening mee dat "wij" de volgende zijn. Hopelijk komt er helemaal geen volgende.

Typefout!! Maak jij ook wel eens :) En was ook al ge-edit :)

4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dan kan je hopen op een wonder want ze gaan wel door hoor.. daar kan je op rekenen.. Bovendien is een eis dat de soldaten terug worden getrokken met name de Amerikaanse volgens mij.. denk maar niet dat Bush dat doet... die geeft nooit toe dat hij fout zit..

5. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Je kan er idd vergif op innemen dat het wel weer een keer raak gaat zijn ja :{ Helaas.

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    dude het gaat even om een vergelijking om het achterlijk id dat alleen moslims extremistisch zijn.Verder is dat verschil wat jij benoemt is er natuurlijk.Maar iedereen schreeuwt dat iedere dode er 1 teveel is in een aanslag waarom geld dat dan niet voor bijv een aanslag van de kkk ? of een burger in irak (jah maar dat is oorlog hoezo een k*t excuus) de verhoudingen worden compleet scheef getrokken ...iedere dode is er 1 teveel in elk geval maar ik word zwaar geiriteerd dat sommige hier een heel geloof/bevolkingsgroep zwart maken en zich dan ook nog is opstellen met oogkleppen op aangezien het mes aan 2 kanten snijd een het lijkt iedere keer weer alsof sommige dat niet kunnen zien

7. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Een goeie slogan voor de islma zou zijn:

een betere wereld begint bij jezelf

8. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zie wat over de KKK voorbij komen, wtf is dat voor bullshit, de verklaring die op die site is afgegeven, moet serieus genomen worden. Stel het maar voor als de Al-Quaida groep van Europa.

9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Er wordt een vergelijking gemaakt met de KKK (mijns inziens wel goed gepakt om te zien dat er meer extremisten zijn dan alleen onze moslim vrienden) Wel scherp blijven ;)

Jij komt er wel :'-(

Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  10. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    CNN paar seconde geleden:
    37 mensen dood
    700 gewond

11. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0

Nee, ik ben eral. Op het punt waar de meeste mensen nog niet zijn aangekomen, de waarheid. De kei harde waarheid is gewoon dat de Islam een zwaar opgenaaide cultuur is, waar de vrouw minder is en haar mag slaan. Dat eerwraak normaal is. Ik zie in dat de islam nog in het jaar nul bezig is en zich niet aanpast aan de moderne wereld, waarin vrouwen gelijk zijn en waarin je andere mensen niet van kant moet maken, maar normaal moet uitkomen voor je mening.

12. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind egt datje gelijk heb... ik denk der soon beetje precies so over :p

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Politieke party sgp is nou ook niet bijzonder vrouw vriendelijk. Het is in misschien in veel minder extreme mate, maar het komt hier ook nog voor. Zelf heb ik turkse buren (moslims) en heb sinds tijden niet zulke aardige buren gehad. Dus je moet ze niet allemaal over één kam scheren.

14. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens.
    Sommige mensen vinden de islam een dom of achterlijk geloof, ik kan me wel zoiets voorstellen maar de islam is niet dom of achterlijk, sommige moslims zijn gewoon dom en achterlijk.
    Ookal zegt de koran dat de vrouw minder is dan de man (naar mijn weten staat het er niet zo in) maar bij ons in het huis is mijn moeder echt geen slaafje ofzo hoor, en ze wordt niet geslagen, ze heeft gewoon evenveel te zeggen als mijn vader, ik ga ook niet met een mes en geweer naar school, ik bereid geen bomaanslagen voor, ik haat amerika niet, ik neuk geen schapen maar ik ben wel moslim, gek he? _0/

15. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zijn we nu weer stil mensen ??? :D

16. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja je heb op sig wel gelijk... maar ik ga wel met een mes naar sgool voor et geval der een buitenlander op sgool met me wil vechten... en bij mij hebben se wel allemaal wapens bij zich... }:] :mad:

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Om dat we niet de hele tijd hoeven te praten :).
    En omdat er weinig nieuwtjes binnen komen :eek:.

18. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm das gek ja, neej zijn ook echt nog wel goeie. Maar niet veel te zien en de meeste goeie wonen toch in de westerse wereld, maar veroorzaken wel veel criminaliteit...

19. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou als de meeste goeie hier wonen hoef ik niet te weten hoeveel slegte er ergens anders wonen... ik vind dat er hier wel genoeg slegte sijn... want egt heel vaak in et nieuws ofsow... ja een marrokaanse jongen heeft mr. ... in elkaar geslagen... of een turkse jongen heeft mevr..... dood gesgoten ...
    dat hoor ik alleen maar :{

20. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    klopt ook, zeg ook dat de criminaliteit hoog is onder de jonge marokanen in westerse landen, máár dan praten we over een heel ander soort categorie dan waarin de vermeende terroristen zich bevinden...
    En dat doodgeschoten komt ook weleens voor, ben ik met je eens. Was ook ooit in Veghel op een school dat kerel eerwraak ging nemen en paar leerlingen neerschoot (gelukkig alleen gewonden)

Deel Deze Pagina