1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Explosies in het centrum van London

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tim, 7 jul 2005.

1. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Nooit iets gehoord van marrokaanse vrouw getreiterd door lonsdale jongeren?

Edit: terroristen en tuig zit heel wat verschil tussen, dat weet je zelf hoop ik ook wel, trouwens dat stukje over dat je wel een mes meeneemt naar school; reageer nou normaal, slaat gewoon nergens op wat jij zegt |:-

Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  2. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar die lonsdale jongeren die hebben ook alleen maar haat voor marrokanen gekregen door al die berichten... ik ook... en lonsdale jongeren slaat sowieso nergens op want eiglijk is et gwoon een merk.. |:-
    ja der sit wel verschil tussen tuig en terroristen... maar se hebben wel meestal deselfde ideeen... als je se hoort praten... en ik neem geen geweer mee... maar een mes :cool:

3. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toen wass et stil :p

4. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dude doe geen dubbelposten en niet de hele tijd toen was het stil.
    Niet iedereeen heeft zin om de hele tijd te reageren

Nein dit was geen wannabe-mod ik ken hem.

5. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    my bad , misschien was ''extreem rechtse jongeren'' wel goed?
    Ik heb ook wel haat gekregen voor nazi's en rascisten die toevallig nederlanders zijn, ik heb nu niet de hekel aan nederlanders hoor, ik ben zelf turk maar ik heb veel nederlandse vrienden waar ik wel gewoon mee kan omgaan, en echt waar als jij een mes moet meenemen op een school dan gaat het niet echt goed met die school ofwel.

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Goed, paar dingen van mij :)

1 Ellende, klote etc.
    2 KKK-vergelijking? BS, Alleen al als je kijkt naar de hoeveelheid mensen die erbij zitten, en dat vergelijkt met het aantal mensen dat de de 'heilige Jihad' probeert te voeren. Desalniettemin is KKK ook ellende eerste klas.
    3 Rotte appels? Geloof ik niet meer in. De ouderen zijn over het algemeen hele aardige mensen. De jongeren daarentegen... Ik denk dat je momenteel eerder van goede appels kunt spreken. Dat is imo een hogere uitzondering.

Voor de rest hoop ik op veel steun voor de slachtoffers (voor de mensen die misschien een verkeerd beeld krijgen; dat hoop ik dus duidelijk ook voor de mensen in Irak) en op misschien duidelijke aanwijzingen op de camera's op de metrostations...

(misschien ben ik niet meer helemaal up-to-date, heb al een tijdje niet meer naar het nieuws gekeken)

7. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik [​IMG] op moslimterroristen.
    Die geven geen reet om de islam
    Die geven geen reet om moslims
    Die geven geen reet om moslimlanden en het lot van hun bewoners
    Het enige waar ze om geven is in de hemel belanden
    En voor de leiders, die NOOIT zelf zelfmoordaanslagen zullen plegen: de faam en de vervulling van een diepe haat, een extremistisch racisme

Dat moest eruit.

8. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wesley houdje kop :p ... als ik wil seggen dat et stil was seg ik dat tog gwoon... en WTF bedoel je met dubbelposten... :p

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je 2x achter elkaar post.
    Dat is irritant om te lezen.
    Als je daarna nog iets wilt zeggen moet je op de EDIT knop drukken

10. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik HOEF geen mes mee te nemen maar dan voel ik me wel veel veiliger... want egt 9 van de 10 buitenlanders op die sgool willen graag een nederlander in elkaar slaan... en se lopen ook alleen maar in groepen... alleen doen se nooit wat.. maar als se met meer sijn moetje oppassen... :{

11. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Word, zo zie ik het ook :cool:

Op wat voor school zit je?
    Trouwens wie bedoel jij met je, want niet elke nederlander wordt in elkaar gerost, kijk als je ruzie zoekt krijg je dat meestal makkelijk, maar dat is gewoon per persoon anders, dat is zo met nederlanders en buitenlanders. Sommigen pikken het al niet dat je iets terug zegt, ik zit zelf ook niet op een al te brave school, helaas, sommigen vinden het gewoon moeilijk om met elkaar samen te leven, en als ze ruzie met iemand krijgen gaan ze iedereen uit zijn ''hokje'' haten.

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm ik weet niet wat jij doet op school maar daar heb ik geen last van....
    Je scheert nu iedereen over 1 kam.
    Dat is dom want niet iedereen is hetzelfde.
    Nederlanders zijn vaak ook kut daar hoor ik jou ook niet over zijken.

13. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik jou anders oook niet... en op sgool als je oplet... kijk maar is hoe stoer se lopen te doen in groepen... breeduit door de gangen lopen en als je se dan aanraakt dan gaan se glijk vechten voor hun leven :mad: en ik scheer niet iedereen over 1 kam... dit is gwoon het enige wat ik op sgool sie ... met enkele uitsonderingen |:-

en op et sgoolplein als je gwoon langs se loopt gaan se je uitschelden ... en dan doe je volgens hun sogenaamd stoer.. :confused:

14. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Met enkele uitzonderingen ja.
    Maar doen alleen de buitenlanders stoer in een groepje?? Nou nee.
    Geloof me je hebt meer last van die andere gasten.
    Maar het gaat niet alleen over school, het gaat ook nog over de samenleving :eek:.
    Is het daar erg nein. De marokkaanse jeugd is vaak trés irritant maar voor de rest weinig last.

//Daar heb je gelijk in, fietste laatst langs een pleintje waar een groep van die scooter-marokkanen(om het zo maar even te noemen) en dan gingen ze roepen van Homo!!!
    Erg stoer :{ Ben even gestopt om te applaudiseren toen gingen ze meteen in hun eigen taal praten.
    Ik ben toen wel snel naar huis gereden O-)

15. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neej dat is egt ONZIN datje weinig last van se heb... ga maar vragen wat andere mensen ervan denken... die hebben er cker last van... kan ik je so wel vertellen... en ik heb op sgool geen blanke gaste gsien die stoer lopen te doen tegen buitenlanders... mischien 1 of 2 groepjes... maar VEEL MINDER dan buitenlandse gasten :{

ja en je hoeft se al HELEMAAL niet aan te kijken... dan heb je pas een probleem.. :mad:

16. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zeg dat IK weinig last van hun heb zal het dan wel niet zo zijn?

Dit gaat über-off-topic.
    Let's get back onn

17. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb dan cker weten veel meer last van se dan jij... :{
    maarja... laten we inderdaad maar weer on-topic gaan :p

maar ik ga naar buiten... laterss :)

18. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel erg trouwens, wat er gebeurd is. weer zoveel onschuldige doden, terrorisme kun je toch niet als antwoord zien |:-

wat me wel erg is opgevallen dat er echt veel meer gewonden zijn dan doden, dat is normaal ook wel zo maar het is nu echt zo dat het verschil best groot is.
    Wat is het doden/gewonden aantal nu?

19. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Jij trekt idd scheve vergelijkingen hier in mijn optiek. Moedwillig zo veel mogelijk burgers proberen op te blazen waar veel andere personen maanden voor aan het plannen zijn vind ik iets anders dan een verdwaalde kogel op het slagveld. Het resultaat is in bijde gevallen even erg, toch veroordeel ik de een en de ander niet.

We begrijpen nu ook onderhand wel dat jij vind dat het mes aan 2 kanten snijdt. Maar de vergelijkingen die je trekt hebben nu helemaal geen enkele toevoeging aan het onderwerp. :{

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    je geeft dus zelf toe dat je de zaak hypocriet bekijkt ? ik doe hier een poging om het verhaal een beetje objectief te houden wat schieten we op met een zoveelste : hoe fout is de islam wel niet topic ?.Het enige wat je nu hoort is hoe extremistisch de islam gemeenschap wel niet is.Terwijl der nog genoeg andere geloven zijn met een extremistische tak dat geef ik aan.En wat is er mis met objectiviteit ? een discussie zonder objectieviteit is imo geen discussie meer.En als we toch bezig zijn met het bepalen van wat wel of geen toevoeging heeft op het onderwerp: wat voegt de zoveelste anti islam post toe aan dit topic ?

Deel Deze Pagina