1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Explosies in het centrum van London

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tim, 7 jul 2005.

1. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja.. maar er zit ook een klein verschil in het feit van 5 "bommen" die 50-60 doden aanrichten dan 4 vliegtuigen die 2000 - 4000 doden veroorzaken ?!

Denk dat daar een klein verschil in grootsheid in zit, dus dan kan je niet de "volgevreten Yanks " met de britten vergelijken..

2. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Waren toch 2 vliegtuigen? Of vergis ik mij nu? Of ben ik nu aan het mierenneuken? :+

3. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    2 vliegtuigen--> wtc
    1 vliegtuig-->pentagon
    1 vliegtuig-->neergehaald door leger

Ik zie nog steeds geen hele volkssgekte ontstaan in Engeland dat iedereen nu opeens met Engelse vlaggetjes gaat lopen, ook al was het aantal doden dan hoger in de U.S.

4. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt haast wel of de Britten deze terroristische acties negeren ofzo.

2 vliegtuigen in de Twin Towers
    1 vliegtuig in het pentagon.
    Een andere vliegtuig neergestort bij Pennsylvania (met hulp van de passagiers)

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Goh dat klinkt zo stom :p.

Dankzij de stoere actie van de pasagiers om de terroristen tegen te houden :+

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Jullie moeten natuurlijk ook niet vergeten dat men in Engeland al sinds de jaren '70 te maken heeft gehad met terroristische aanslagen door de IRA.

Ja echt grappig, als je beseft wat zich toen heeft afgespeeld :{

Echt onbegrijpelijk hoe sommige mensen zulke domme posts kunnen bedenken.

Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Excuse me.........ik weet ut precies ja, heb me der wel ff in verdiept. :{

Mensen zaten achter in het vliegtuig en mochten nog gewoon gebruik maken van hun mobiele telefoons en kregen te horen dat de andere vliegtuigen door de terroristen waren gecrashed, en ze wisten dat dat met hun vliegtuig ook ging gebeuren en toen hebben ze besloten de cockpit te bestormen.
    Dankzij hun gedurfde actie hebben ze dus (mogelijk )vele levens kunnen redden.

8. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat vliegtuig is echt wel neergehaald door het leger, maar dat doet er verder niet toe. Ik denk dat de manier waarop de Engelsen met de aanslagen omgaan het beste is. Zoveel mogelijk negeren en doorgaan met het normale leven.

De joden zijn geen zelfmoordterroristen en daarmee is elke vergelijking van de baan. _0/

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ut was op discovery. 9/11 en het gedoe hoor, zal toch wel waar zijn dan hoor lijkt me. :confused:

10. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat heet nou propaganda. Wat komt de regering beter uit denk je? Een passagiersvliegtuig dat door heldhaftige passagiers is neergestort op een grasveld ipv een overheidsgebouw of een passagiersvliegtuig dat door het leger is neergeschoten om erger te voorkomen? Op deze manier stelt er niemand vragen.

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Betwijfel of discovery ff een coverup programma maakt...., met mensen gesproken die de mensen in het vliegtuig aan de lijn hadden etc.

12. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar het is idd een beetje makkelijk te zeggen dat ze in londen zo veel beter hebben gereageerd als in amerika...
    De aanslagen zijn niet met elkaar te vergelijken (in omvang dan) en engelsen zijn gewoon wat nuchtiger dan amerikanen.
    Nederlanders zijn toch ook anders als duitsers of belgen?
    En wat betreft dat 4de vliegtuig, er was iemand die had gebeld met een familielid en had gezegd dat een paar mensen van plan waren nadat ze van de andere aanslagen gehoord hadden actie te gaan ondernemen tegen de moslims, dus dat lijkt me duidelijk...

13. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Geloof je nou echt, dat een zwembadverbod voor Palestijnen in Israel, maar iets te maken heeft met een anti-terreur maatregel?

Lijkt me niet.

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dit onderwerp dwaalt veel te ver af.

Please back on-topic.

15. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    en dit de jouwe....en zie hier...een discussie :D

16. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Je bent een MC dat front, maar je komt niet tot de grond kerel. Dat vat het denk ik wel samen. ;)

17. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Hmmmm OK. Als jij et zegt.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Iedereen loopt elkaar nou wel uit te kafferen en over andere dingen te blaten, maar het gaat hier om 50 onschuldige mensen die dood zijn een ruim 700 onschuldige mensen die gewond zijn. Dus graag allemaal even normaal reageren.

19. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Wil je dan zeggen dat jij dat niet gelooft???

20. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Ja leuk, of alle Palestijnen zelfmoordterroristen zijn. Hoe achterlijk kun je zijn!

Degene die zelfmoordaanslagen hebben 'uitgevonden', waren toch wel de Joden heeel lang geleden. Leer eerst je geschiedenis en lul daarna pas. Maar dat terzijde. Back on topic Het is echt bout wat er is gebeurd is Londen.

Deel Deze Pagina