1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Explosies in het centrum van London

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tim, 7 jul 2005.

1. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Het is inderdaad zo dat de Joden de uitvinders zijn van de moderne vorm van terrorisme. Ze hadden vlak voordat de staat Israel werd uitgeroepen een grote bommencampange opgezet om de Engelsen te dwingen om de Joden een staat te geven en nu krijgen ze gewoon een koekje van eigen deeg.

Nope

2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Jullie zijn dan zeker ook van mening dat de Duitsers schoften zijn, omdat ze een ruime halve eeuw geleden schoften waren?

3. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Alleen het hier en nu geldt natuurlijk en dan kunnen we genoeg argumenten vinden om de Israelisch schofterig gedrag te verwijten.

4. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    De Palestijnen zijn minstens zo schofterig.

Als beide partijen nou eerst eens naar zichzelf zouden kijken, dan was er heel misschien nog een vleugje hoop op een oplossing van dat conflict die niet de volledige vernietiging van de andere partij inhoudt. Maar als mensen zoals jij die er (en daar ga ik dan maar vanuit) geen fuck mee te maken hebben al zo zwart-wit partij kiezen, dan zie ik het heel somber in.

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Palestijnen joden duitsers?
    Wat is het verband hiermee met de aanslagen van eergister??
    Dit is gewoon een 'Bash hier alle geloven uit' topic geworden :{.

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    dat ben ik met jajojo eens.Beide partijen zouden zeker in dit conflict is bij hun zelf teraden moeten gaan

7. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Er is alleen een groot verschil. Israel is de bezetter en dat probleem kunnen de Palestijnen niet oplossen.
    De oplossing van dit conflict ligt geheel in de handen van de Israelisch. Van een van de grootste politiek, economisch en militaire machten van de wereld kunnen we toch wel meer verantwoordelijkheid verwachten dan altijd de vinger naar de Palestijnen te wijzen.

Wat partij kiezen betreft kan de underdog bij mij altijd rekenen op sympathie.

8. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Jij bent echt zo'n eersteklas racist. Gaat het hier om een bomming in London door Islam aanhangertjes, probeer jij weer het hele verhaal te flatteren door over de 'gemene en evel doing' joden te beginnen. Het is zo overduidelijk dat je ieder argument aangrijpt om de slechte bijeffecten van het islam te verdoezelen. Ik hoor godver iedere keer de joden dit KKK dat, man daar gaat het voor de 100ste keer nu niet om. Pannakoek! |:-

Ik vind dat Jajojo je hier onder de tafel lult.

9. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Gozer ga effe lekker de thread doorlezen en trek daarna je conlussies. Ik heb in deze thread maar in een enkele post gereageerd op de gebeurtenissen in London. Met de volgende post namelijk:

Al mijn andere posts hebben niets te maken met London en zijn reacties op posts van andere mensen _0/

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0

jonge nog steeds pissed over dat kkk stukje ? het is een freaking vergelijking van een andere groep die zich ook identificeerd aan een geloof maar ook extremistisch is heb je nou echt zon grote plaat voor je kop dat je dat niet kan zien?.Dit was dan ook maar mijn laatste poging om de vergelijking te verduidelijken

11. Het heeft hier geen zin een goede discussie te houden. Je krijgt meteen allemaal van die mensen die alles wat jij zegt afkeuren en zeggen dat het onmogelijk is en zich ook gewoon niet voor kunnen stellen dat mensen een andere mening er op na houden.

Even op Jajojo reageren: Israel is gebouwd op grondgebied wat hun totaal niet toe behoorde, grofweg ingenomen. Hoe zou jij het vinden als er ineens een wildvreemd volk het gebied waar jou woont tot zich neemt? Ik zou echt hartstikke boos worden, vooral als dit volk zich ook nog eens agressief gedraagt tegenover de huidige bewoners.
    Er worden aanslagen gepleegd in Israel als wraak, wat natuurlijk helemaal nergens op slaat. Maar dan komt ineens weer het Israelisch leger een stad binnenvallen om allerlei mensen te bedreigen en overhoop te knallen. Zo krijg je een effect wat altijd door blijft gaan. Ook zijn veel Joden en Palestijnen het helemaal niet eens op de manier hoe dat in zijn werk gaat en zij willen ook gewoon rustig leven.

En Sykkes alsjeblieft man doe normaal, wat zit je nou te praten over dat hij een rascist is. Je moet echt eens na gaan denken voordat je iemand van zoiets beledigd

12. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Al gaat dit een beetje erg off topic maar goed, je moet wel snappen dat de israeliers vroeger ook al in dat gebied woonden en je moet ook beseffen dat de israeliers helemaal geen eigen land hadden hebben als israel er niet is, terwijl hindoes en boeddhisten en moslims allemaal een eigen land hebben...
    Dan ga je natuurlijk zeggen dat ze dan ergens anders een land meosten krijgen, maar dat ligt gewoon erg moeilijk en daardoor is het hele palestijnse israelische conflict er.
    De israeliers hebben een eigen geschiedenis met dat gebied en de palestijnen hebben dat...
    Oplossing van alles zou gewoon vergeten en vergeven zijn...

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ga jij dat ook zeggen dat als de italianen nederland komen opeisen omdat ze 2000 jaar geleden tijdens het romeinse tijdperk hier baas waren .
    Gij moogt misschien zeggen hier is alles , maar ik zal voor mijn land en vrijheid vechten en als het niet op een reguliere manier kan , dan maar via terroristische acties ,net zoals de palestijnen moeten doen.
    Wie door een volk een vrijheidsstrijder wordt genoemd , wordt door zijn vijanden een terrorist genoemd.
    Het is maar te bezien van welke kant je de situatie bekijkt .

14. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Als je het zo gaat bekijken dan moet je ook bedenken dat de Joden niet voor niks teruggingen naar Israel, in Europa was immers geprobeerd ze uit te roeien. Ik zou dan ook niet blijven. En er zijn altijd joden blijven wonen in Israel, het is niet zo dat het alleen aan de Palestijnen toebehoorde.

15. PureMaximus

PureMaximus Guest

16. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit als een grappige reactie bedoeld?
    Anders hoop ik dat het met je zieke geest ooit nog goedkomt...

17. Hey Eagle, vind jij het ook al normaal om iemand zo te beledigen als hij zegt wat hij vindt.

18. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij zegt wat hij vind?
    Hij zegt gewoon dat hij aanslagen op ons goedkeurd!
    Hij moet zelf is zo'n trieste aanslag meemaken, je mag vinden wat je wilt, maar om geweld tegen onze beschaving goed te keuren is gewoon erg triest hij loopt er nota bene zelf ook in rond.
    Hypocriet gelul dus...

19. Maar hij heeft het toch niet over aanslagen hier in Europa? Hij heeft het over Palestijnen die aanslagen in Israel plegen, waar ik trouwens ook helemaal gek van word.

Maar laten we nou ontopic blijven: Hoeveel doden en gewonden zijn er nu geteld in Londen? De laatste keer dat ik het hoorde waren het 50 doden en rond de 1000 gewonden :mad:

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2005
  20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Goed lezen gast , stel dat nederland door een vreemde mogendheid bezet wordt onder het motto dat was hier vroeger van ons en is nu terug van ons.
    Wat gaat gij doen als deze bezetter jouw volk onderdrukt en in tentenkampen duwt?
    Wat gaat gij doen als de bezetter over een sterke strijdmacht beschikt , zodat gij in een regulier conflict met deze strijdmacht al bij voorbaat verloren zijt?
    Of zijde gij hier de tweede wereldoorlog al vergeten toen er in belgie en nederland gewapende verzetseenheden actief waren die sabotagedaden pleegden tegenover de duitse bezetter.
    Wel voor de duitsers waren dat ook terroristen , terwijl deze lieden door de eigen bevolking werden aanzien als verzetshelden die hun daden pleegden omdat ze het hun land verplicht waren om het de bezetters zo moeilijk mogelijk te maken.
    Wel bekijk het israelisch- palestijns conflict dan ook door deze bril.
    En als er één iemand hier met hypocriet gelul bezig is dan zijt gij het wel. _0/
    Wie ook mijn land komt bezetten , wel die zal mijn vijand zijn ,wie ik zal bestrijden met alle mogelijke middelen , en als het moet door middel van een terroristische aanslag tegenover de bezetter dan is dat maar zo. }:]

Deel Deze Pagina