1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Explosies in het centrum van London

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tim, 7 jul 2005.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Fuck.. *Herziet plannen om morgen België te gaan bezetten.

Nou ja, in elk geval vrij dan morgen...

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Hij heeft wel gelijk, maar jou geest is nog niet zo intelligent dus je snapt het niet. Als iemand dit land zou gaan bezetten, bijvoorbeeld de nazi's dan zou ik misschien ook wel aanslagen gaan plegen.

3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik niet...
    Ik ben blij dat jij het al wel snapt:)

4. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Het is maar wat je doel is. Voor geloof zou ik het nooit doen.

5. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het zowiezo nooit doen, ik heb geleerd dat je wat je situatie ook is, je nooit geweld moet gebruiken:)
    En voor een geloof zou ik het helemaal niet doen, aangezien elk geloof zegt dat geweld gebruiken verboden is (als ik het me goed herinner)...

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Maar ik zou het ook niet op burger doelen doen want dat slaat nergens op. Het is misschien wel een plek waar je de mens het hardst raakt maar ik vind het maar zwak.

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    De palestijnen hebben géén andere keuze , hun land is niet alleen overspoeld door het israelische leger , maar ook door de gewone israelische burgers die toenertijd de palestijnen uit hun huizen verdreven om ze zelf in te palmen , en dit terwijl de palestijnen werden ondergebracht in tentenkampen.
    En je moet ook weten dat alle israelische mannen en vrouwen in het leger opgeleid zijn ,en tot hun middelbare leeftijd op elk moment kunnen opgeroepen worden om in actieve dienst te worden ingezet .
    Deze regel was in de jaren 80 van toepassing .
    Dus de palestijnen vallen eigenlijk géén onschuldige burgers aan , maar soldaten die op dat moment in inactieve dienst zijn. :cool:

8. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    En maar janken als amerikanen irak binnenvallen en er een paar om de zeep helpen. Gefeliciteerd, het is je gelukt. Hypocriet en ziek tegelijk.

9. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Ach, dit heeft geen zin. Dit hele anti joden en zoals altijd pro palestijenen sfeertje hier is om van te kotsen. :{

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Klein verschilletje tussen israel en irak he kerel , het huidige israel was palestina na de oorlog door de verenigde naties geschonken aan israel dat de huidige bewoners met name de palestijnen voor een groot deel uit hun huizen gooide om deze zelf in te palmen .
    De palestijnen vechten voor hun eigen land en vrijheid.
    En dit terwijl in irak saddam jarenlang zijn gang heeft mogen gaan onder het goedkeurende oog van uncle sam tegen de iraniers en tegen zijn eigen volk en dit in ruil voor erg véél olie.
    Zelfs na de eerste golfoorlog hebben zij aanstoker saddam op zijn plaats laten zitten omdat hij nog altijd olie leverde aan amerika.
    Het is pas na de eerste golfoorlog dat saddam op een gegeven moment de oliekraan richting amerika dichtdraaide , dat amerika eerst reageerde door via de vn economische blokkades in te stellen tot saddam toe zou geven om terug olie aan hen te leveren.
    Toen dat niet hielp , waren alle excuses goed om irak binnen te vallen met onder andere hulp aan terroristen van al quaeda tot en met de massavernietigingswapens die hij zogezegd had , maar die nooit gevonden zijn.
    Als je mij hypocriet en ziek noemt , wat ben jij dan wel .
    Jij lult altijd uit je nek terwijl je eigenlijk van niets op de hoogte bent .
    Het lijkt mij beter dat je , je eigen wereld beperkt tot de blokkendoos waar je mee speelt , dit is al moeilijk genoeg en een complex geval voor jou , laat staan dat je echt zou kunnen begrijpen wat er zich werkelijk achter de schermen van zulke conflicten gaande is .
    Daar ben je in mijn ogen nog lang niet groot en oud genoeg om je zegje op te doen , laat dit maar aan volwassen mensen over . _0/ _0/

11. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Je praat als een kind van 6. Leuk heh, allemaal israeliers neerschieten. Ze zijn toch allemaal soldaten. Net een cowboyfilm met echte schietpistolen |:- . De mentaal zwakkeren zijn vaak niet van hun eigen toestand op de hoogte zullen we dan maar zeggen _0/.

PS, blijf lekker zo zwart wit denken, dan kun je altijd lekker een kant kiezen en je daar helemaal aan vast klampen...heeeerrrrrlijk joh ;)

Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Gastje als je mij vergelijkt met een kind van 6 , weet dan dat jij in verhouding nu het net voor de eerste maal in je pamper hebt gedaan en dat je zo dadelijk je laatste papflesje voor vandaag van je mama gaat krijgen.
    En braaf een boertje laten achteraf. _0/ _0/

13. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    En dan te bedenken dat ik nu al kan lezen en schrijven en daarmee een kind van 6 onder de tafel lul. Hoezee!! *)

14. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Svennies _O_

/Edit: Sykes als je op iets reageert geef dan ook wel goede argumenten in die reactie. _0/

15. TheWalrus

TheWalrus Guest

Sykes, dat Irak zit jou hoog, of niet? Irak binnenvallen was verkeerd. Israël opleggen aan de Arabische wereld was verkeerd. Aanslagen op onschuldige mensen zijn verkeerd. Zowel het bombarderen van een Iraakse stad met daarin miljoenen mensen als het moedwillig opblazen van een bus levert onschuldige doden op. Beide zaken zijn niet goed te praten. Ik vind daarbij de aanslagen bewust gericht op soft targets het meest lage wat men kan doen. Maar....

De oorlog in Irak was niet gegrond. Het is één van de redenen dat het terrorisme hoogtij viert. Als je mensen in een hoek drijft (zoals Svennies sal schets, dit kun je vergelijken met onz eigen bezetting) dan gebeuren er gekke dingen. Mensen zonder goed wapenarsenaal vervallen dan in wanhoopsdaden. Dat zie je in Isrëal, maar nu dus ook op mondiaal niveau.

Jij rechtvaardigt oorlogen, door te verwijzen naar acties die een direct gevolg zijn van die oorlogen. Kortom, ene drogredering pur sang.

En werd jij niet ooit kwaad toen ik jou mentaal zwak noemde? Weer een leuke discrepantie binnen jouw geheel van reacties op dit forum. Daar waar Svennies inhoudelijk reageert, smijt jij met verwijten.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jul 2005
  16. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Valt allemaal wel mee. Je hoeft niet gelijk de moraalridder uit te gaan hangen. Ik viel over die onnozele opmerking dat je al die mensjes toch lekker kan neerschieten omdat het eigenlijk allemaal soldaten zijn.Samen met zijn eenzijdige blik is het ook niet echt als grapje op te vatten. Blijkbaar vinden jullie dat allemaal prima en zijn opmerkingen ook nog inhoudelijk? :{ . Misschien moet jij eerst maar eens goed lezen wie er hier met domme opmerkingen begon.

Laatst bewerkt: 12 jul 2005
  17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me op dat svennies onzettend veel eenzijdige informatie geeft van dingen (met name het hele palestijnse israelische conflict) alsof hij het alleen van een kant heeft gehoord, kijk je soms veel naar arabische televisie?
    Dat zou een hele hoop verklaren, als je echt veel van dingen af wilt weten, zul je toch echt ook informatie van de andere kant moeten zien te krijgen zodat je dan een echt goede mening over iets kunt vormen, ik hoor nu alleen maar ontzettend eenzijdige informatie die je er in mijn optiek niet echt wijzer op maakt...

18. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    _0/ Hoe bevalt het bejaardentehuis? Word je al gevoerd of kan je dat nog helemaal zelf?

Laatst bewerkt: 12 jul 2005
  19. Triest dat een discussie op dit soort opmerkingen uitloopt..

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0

neeh joh en jij wil zeggen dat de vissie van sykes en jajojo lekker beide kanten bericht ? |:-

@ sykes en jajojo als jullie het zo goed weten kom dan is met echte argumenten. gelieve anders dan 99% die bol staat van de anti islam stukken zonder dat jullie daar enige onderbouwing aangeven ("jah maar zij plegen aanslagen" houd geen stand aangezien het hier gaat om een kleine groep maar dit stukje is toch zinloos aangezien dat al meerdere malen is gebleken dat dat niet binnekomt) Ik wil niet zeggen dat ik het eens ben met dat kleine stukje van svennie waar sykes zijn (lange) tenen over breekt .Maar de posts die daar opvolgen zijn werkelijk kinderachtig en imo een duidelijk teken dat jullie uitgeluld zijn

Deel Deze Pagina