1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Explosies in het centrum van London

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tim, 7 jul 2005.

1. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat je mijn post anti-islam noemt zegt genoeg, je hebt ze niet eens gelezen. En voor wat betreft mijn reactie van hierboven; wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, daarvoor hoef ik niet de zwarte piet toegeschoven te krijgen.

En leer eens komma's, punten, d's en t's en hoofdletters op de goede plaatsen te zetten, dan ben je misschien wel te volgen.

Laatst bewerkt: 12 jul 2005
  2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    jonge ik niet lezen ? Ik vind posts die een complete gemeenschap in dit geval de islam gemeenschap over 1 kam scheren anti islam jah, vrijwel elke duidelijk nuance ontbreekt.(toegegeven jij bent een stap genuanceerder dan sykes)

en het : wie de bal kaatst kan hem terug verwachten is ronduit kinderachtig ,en is ook direct 1 van de hoofredenen waarom een conflict als in israel waarschijnlijk nooit tot een oplossing zal komen

Verder kan ik zeiken over de gramatica van een post (waarvan je geen id hebt inhoevere deze is getypt .. aangezien ik vrijveel haast had omdat ik nog iets huishoudelijks moest doen)nou ook niet echt volwassen noemen.En ontbreekt ook in deze post weinig tot geen onderbouwing tot het standpunt wat jij een sykes hebben.

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Bol staan van de anti islam? jij en je kornuiten sproeien hier alles af op joden (waar ik me overigens niet tot verbonden voel, maar het is zo overduidelijk dat het mij zelfs irriteert) en op het moment dat er iemand eens een weerwoord geeft wordt de racisme kaart weer getrokken. Ja hoor, Jajojo anti islam. Ik vertel je, je zit er naast, zoals wel vaker overigens. Er zijn hier aardig zieke dingen gezegd imo, die niet van ons komen. En wat heb je daar dan van gezegd vraag ik jou?

4. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Geen onderbouwing van mijn standpunt? Dan ben ik benieuwd wat volgens jou mijn standpunt is, ik heb het in deze thread namelijk helemaal niet vermeld.

5. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    haha, dat was inderdaad een open doel _O_

6. Ik ga nog één keer vertellen wat ik nou van die hele situatie vind (zonder andere mensen er mee af te kraken, of te beledigen). Ik snap er geen ene moer van waarom terroristen zulke idiote aanslagen op mensen plegen die niks fout hebben gedaan. ze proberen de burgers van verschillende culturen en achtergronden tegen elkaar op te zetten net als het een beetje goed gaat.

Wat ik alleen wilde zeggen is dat er dit soort idiote dingen ook gedaan worden door soldaten van o.a. de Verenigde Staten, Israël, China enz. Burgers die helemaal niks fout hebben gedaan worden door een 'foutje' met tientallen tegelijk gebombardeerd. De VS lijkt deze fouten vooral te begaan, die soms zelfs opzettelijk zijn omdat ze het niet volledig vertrouwen. Ik weet niet hoeveel doden er ondertussen zijn gevallen in Tibet, Irak en alle andere landen waar er oorlog wordt gevoerd, maar ik ben er zeker van dat men hier behoorlijk zou schrikken van die aantallen. Deze landen doen het dan (hoop ik) niet expres, maar het zijn toch fouten die je niet mag maken als iemand die een land wil bevrijden van een tiran. Na de aanslagen in Londen heb ik naar Blair en de burgemeester van Londen geluisterd en wat zij zeiden deed mij echt wat. Het leek veel meer gemeend dan bij andere aanslagen. De burgemeester vertelde zelfs over allerlei gedetailleerde dingen waar ik niet eens over na had gedacht en die toch zo belangrijk zijn, met zulke mensen daar aan de macht weet je dat het goed gaat komen met die stad.

Maar waar ik dus ook zo ziek van wordt zijn onschuldige mensen die door hun hoofd geschoten worden omdat ze toevallig op de verkeerde plaats en het verkeerde moment zijn, ik walg hiervan. Gelukkig zijn er in het hele Amerikaanse leger maar een paar van dit soort mafkezen, maar ze zijn er dus helaas wel. Ook in de gevangenissen werden de gevangen als beesten behandeld terwijl ze daar vaak vaszitten op alleen maar een verdenking, kortom het is daar in Irak helemaal verkeerd gelopen en er had veel meer hulp gekomen moeten worden, omdat het doel tenslotte was het volk te bevrijden van een tiran, toch?

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, en volgens mij en gezien deze thread is dat al aardig gelukt...
    Probeer voorzichtig met reacties te zijn people en probeer geen reacties te geven die erg eenzijdig zijn;)

De aanslagen in londen waren overigens waarschijnlijk zelfmoordaanslagen wat het allemaal nog stommer maakt:mad:

8. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Als straks blijkt dat ze de aanslagen onderelkaar hebben voorbereid zonder hulp van anderen valt er ook nog niemand te berechten :{

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft het toch ook niet expliciet te vermelden ? der valt genoeg uit posts te halen maar ik heb totaal geen zin meer om uittewijden. Aangezien de discussie eigenlijk al vele posts geleden zinloos is geworden. *vraagt zich waarom die nog zijn energie verspeeld aan dit soort discussies

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Dat zou jij lekker eerst moeten doen kereltje , ga je eigen domme opmerking nog eens een keer terug lezen .
    Als er hier één moraalridder bezig is , dan ben jij het wel , met je zinloze postjes en anderen woorden in de mond te leggen die ze niet uitgesproken hebben .
    De bovenstaande vetgedrukte zin in de quote heb jij uitgesproken en niet ik .
    Dus dimmen hé kereltje .
    Ik heb alleen gezegd dat ik kan begrijpen dat de palestijnen bomaanslagen plegen tegen israel als een vergeldingsmiddel voor het feit dat de israeliers de palestijnen hun land hebben afgenomen en dit met goedkeuring van de hele wereld ,omdat dit ooit duizenden jaren geleden van israel geweest is.
    Het feit is en blijft dat zij toen de palestijnen van in het begin als gelijken behandeld zouden hebben en hen de nodige inspraak gegeven hadden zonder hen al hun rechten af te nemen en door het grote deel in tentenkampen te stoppen en hen te behandelen als tweederangsburgers ,dan zou de situatie er nu misschien anders hebben uitgezien dan nu.
    Ik heb ook nooit gezegd dat ik deze vorm van geweld goedkeur , dat doe jij in mijn naam en daarom kun je maar beter je mond houden.

Edit : ooit in de jaren 90 was er een israelische premier die toenadering wou tussen de palestijnen en israeliers om tot een vredesoplossing te komen .
    Wel die israelische premier is toen door een van zijn eigen mensen vermoord
    en dit " omdat hij niet agressief genoeg tegenover de palestijnen was".waren de woorden van zijn moordenaar toen hij opgepakt werd.

11. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    En anders? pikkie.

Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Waren het de boeven weer bassie?

Zo had je het dus gezegd (echt, die smiley maakt het af, wordt je hier nou geil van?). Dit soort opmerkingen gaan zo veel verder dan zinloos. Imo ben je niets meer dan een kakkerlak met je kansloze uitspraken.

12. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is het altijd hetzelfde gezeik met Sykes

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Mannetje , waarom beledig je nu weer onschuldige dieren , zijn jouw opmerkingen zo zinvol , geef me eens één goede reden waarom volgens jouw de palestijnen alléén de boosdoeners zijn en de israeliers de grote heiligen .
    Ben je soms op je joodse teentjes getrapt ? één goeie raad doe werkschoenen met stalen tip aan .

14. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom heb jij nooit iets te melden met enige diepgang of inhoud?

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    damn sykes.. geef nou maar toe dat ie gelijk heeft.. dat zie jij duidelijk ook wel, als je zo reageerd op een post van Svennies..

(en kom nu niet met; jij weet er nix van, want je doet niet mee met de discussie.. ik lees al vanaf het begin mee ;) ) <-- = geen aanval ;)

16. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik niet weer in discussie ga met Sykes, de vorige thread was ook naar de klote gegaan.

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    kon het niet laten en jou posts zijn altijd zo vol van inhoud en diepgang

18. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Ik, Joods, hahahahahahah. Hava naquila hava ofzo dan maar. De aap is voor mij nu wel uit de mouw. 50% hier is diehard moslim, de andere helft 15. En de helft van die 15 jarigen is moslim. De enigste rede dat ik wat zeg is om hier wat evenwicht te brengen in al dat anti joden gelul van voornamelijk typetjes als jij.

19. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Je gebruikt jou als een bezittelijk voornaamwoord, het moet dus jouW zijn. En hoppa, meer inhoud in 1 post dan jij in deze hele thread tevoorschijn getoverd hebt.

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja ,jouw posts intrigreren mij in hoge mate , jij valt hier andere aan omdat ze zogezegd zinloos posten , terwijl je zelf de zinloosheid ten top bent met jouw loze postjes , loop ergens anders zeiken kerel , dit is géén toilet. _0/

Deel Deze Pagina