Dat zou jij lekker eerst moeten doen kereltje , ga je eigen domme opmerking nog eens een keer terug lezen .
Als er hier één moraalridder bezig is , dan ben jij het wel , met je zinloze postjes en anderen woorden in de mond te leggen die ze niet uitgesproken hebben .
De bovenstaande vetgedrukte zin in de quote heb jij uitgesproken en niet ik .
Dus dimmen hé kereltje .
Ik heb alleen gezegd dat ik kan begrijpen dat de palestijnen bomaanslagen plegen tegen israel als een vergeldingsmiddel voor het feit dat de israeliers de palestijnen hun land hebben afgenomen en dit met goedkeuring van de hele wereld ,omdat dit ooit duizenden jaren geleden van israel geweest is.
Het feit is en blijft dat zij toen de palestijnen van in het begin als gelijken behandeld zouden hebben en hen de nodige inspraak gegeven hadden zonder hen al hun rechten af te nemen en door het grote deel in tentenkampen te stoppen en hen te behandelen als tweederangsburgers ,dan zou de situatie er nu misschien anders hebben uitgezien dan nu.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik deze vorm van geweld goedkeur , dat doe jij in mijn naam en daarom kun je maar beter je mond houden.
Edit : ooit in de jaren 90 was er een israelische premier die toenadering wou tussen de palestijnen en israeliers om tot een vredesoplossing te komen .
Wel die israelische premier is toen door een van zijn eigen mensen vermoord
en dit " omdat hij niet agressief genoeg tegenover de palestijnen was".waren de woorden van zijn moordenaar toen hij opgepakt werd.
Laatst bewerkt: 12 jul 2005