Ik heb gewoon de werkelijke feiten gegeven , dit kun je allemaal opzoeken en dan zal je zien dat ze kloppen .
Ik heb dan ook nooit gezegd dat ik bomaanslagen op burgers goedkeur , ik heb alleen gezegd dat ik kan begrijpen dat een volk dat verdrukt wordt naar zulke middelen teruggrijpt omdat er hun niets anders rest aangezien de rest van de wereld die landroof mee heeft helpen maken en daardoor het palestijnse volk hier moederziel alleen staat.
Om nog iets anders te zeggen , toen fidel castro cuba bevrijdde van de dictator batista en de amerikanen aan de deur zette , hebben die vanalles en nog wat geprobeerd om fidel het hoekje om te helpen .
Van sindsdien is er een economische blokkade tegen cuba opgericht dit nu heden deze dagen nog altijd van kracht is, de moraal van dit verhaal is de amerikanen vergeven en vergeten nooit of nooit iets.
edit @SykeS1 , inderdaad de waarheid ligt bijna altijd in het midden , het punt is alleen , waar ligt het midden in dit geval precies , echt in het midden of is het een ietsje naar links of een ietsje naar rechts of een ietsje naar.......
Laatst bewerkt: 13 jul 2005