1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Explosies in het centrum van London

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tim, 7 jul 2005.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd bij deze ben je de meest kortzichte member op dit forum

2. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Jouw aanwezigheid is een smet op de reputatie van de rest van je palestijenen vrienden. Als er al een kleine groep is die het verpest voor de rest dan ben jij koploper bij deze party.

3. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Als ik je intRigeer dan lijkt het mij toch niet helemaal nutteloos. En ik ben nog steeds alleen maar aan het reageren op provocaties van anderen, net zoals de jou zo geliefde Palestijnen (als ik eens een zijdeurtje mag pakken). In zekere zin staan we dus aan dezelfde kant.

4. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ruzie zoeken is jouw werk :{

/Edit: En BTW als wij met z'n allen dit topic gesloten willen krijgen, moeten we nog heel ff doorgaan |:-

Laatst bewerkt: 12 jul 2005
  5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    dat viel mij ook al op ;) |:-

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Evenwicht brengen zeg je, laat me niet lachen kereltje , jij bent zuiver pro israel en amerika .
    Jij hebt zulke grote oogkleppen op dat je de rest van de wereld niet meer in het juiste perspectief kan plaatsen .
    En voor de goede orde , ik ben alvast géén moslim , maar heb een gewone christelijke opvoeding genoten .
    Het grote verschil tussen ons beiden dat ik mijn hersenen gebruik om na te denken over al wat er op de wereld gebeurd , terwijl de jouwe uitsluitend actief zijn over hoe men het best een andere member kan beledigen op dit forum.
    En voor ik het vergeet , op de dag dat ik getrouwd ben , was jij nog niet eens geboren. _0/

7. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Je weet wat ze zeggen, de jeugd heeft de toekomst.

8. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Haha, er is potverdomme nog iemand met jou getrouwd ook!? 8) Hava naquila hava! Maar even, ik heb helemaal niets met joden, ik heb helemaal niets met Amerika. Ik heb alleen iets tegen eenzijdige mafkezen als jij. Je kent mijn mening / standpunt geeneens. Die heb ik over het gehele palestijnen/israelie verhaal nog niet eens gegeven. Slechts reacties op jouw zielige opmerkingen. Als je het toch wilt weten, ik denk dat zoals zo vaak de waarheid ergens in het midden ligt.

Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep , daar hebt ge gelijk in maar als sykes hét prototype voor de toekomst is , wel dan ga ik me pas écht grote zorgen maken weet je. ;)

10. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    RACIST!

11. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Jackpot, het enige wat jij doet is het afkraken van andere meningen zonder zelf een mening te geven. En ik weet dat ik ook geen inbreng heb in dit topic, ik steun Svennies gewoon even omdat ik wel wat zie in wat hij zegt

12. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    "Et tu, Brute!?" :'-(

13. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Zielig :cool: PWND

14. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Leg uit?

15. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Lees andere topics met Sykes ;)

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ik heb gewoon de werkelijke feiten gegeven , dit kun je allemaal opzoeken en dan zal je zien dat ze kloppen .
    Ik heb dan ook nooit gezegd dat ik bomaanslagen op burgers goedkeur , ik heb alleen gezegd dat ik kan begrijpen dat een volk dat verdrukt wordt naar zulke middelen teruggrijpt omdat er hun niets anders rest aangezien de rest van de wereld die landroof mee heeft helpen maken en daardoor het palestijnse volk hier moederziel alleen staat.
    Om nog iets anders te zeggen , toen fidel castro cuba bevrijdde van de dictator batista en de amerikanen aan de deur zette , hebben die vanalles en nog wat geprobeerd om fidel het hoekje om te helpen .
    Van sindsdien is er een economische blokkade tegen cuba opgericht dit nu heden deze dagen nog altijd van kracht is, de moraal van dit verhaal is de amerikanen vergeven en vergeten nooit of nooit iets.

edit @SykeS1 , inderdaad de waarheid ligt bijna altijd in het midden , het punt is alleen , waar ligt het midden in dit geval precies , echt in het midden of is het een ietsje naar links of een ietsje naar rechts of een ietsje naar....... :cool:

Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  17. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een vliegtuig te halen, dat ga ik niet redden.

18. Kom op gast, waar ben je mee bezig. Je moet echt niet zomaar dingen gaan zeggen zonder dat je weet waar je het over hebt, omdat we
    het niet met jouw mening eens zijn (ik ga maar niet zeggen wat ik van die mening vind, want meningen zijn meningen) maar je praat echt als iemand die de discussie verschrikkelijk verloren heeft, en dat is ook zo *). En trouwens ik heb genoeg Joodse vrienden die het ook met mij eens zijn, jij zit echt te generaliseren hier, 'hava naquila hava ofzo' kom op man, doe normaal.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 jul 2005
  19. TheWalrus

TheWalrus Guest

Expliciet verbeteren is irritant. Impliciet is veen beter. Bijvoorbeeld, JOUW post is nogal zeikerig.

20. TheWalrus

TheWalrus Guest

Dit is voor mij een ware Deja Vu ervaring. Sykes komt op Irak terug, en dan gaat het ineens niet meer over, met feiten onderbouwde, meningen maar om gevoelskwesties. Ik heb (helaas) te veel anderedingen te doen om hier weer eens tijd aan te wijden.

Deel Deze Pagina