1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Explosies in het centrum van London

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tim, 7 jul 2005.

1. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom lopen jullie steeds te zeggen ''ik weet het beter, want ik heb het bestudeerd en jij snapt er niets van, want jij bent dom''.
    Kom op en probeer niet steeds over te komen alsof je hier het allemaal wel het beste weet.
    Zeg liever wat zinnigs over het onderwerp...
    En een paar pagina's terug zei iemand geloof ik iets over een israelier die een premier had vermoord, omdat die premier niet agressief genoeg tegen de palestijnen was, maar dat is natuurlijk net zo goed voor de palestijnen te zeggen he, met al die militante groeperingen die de palestijnse leiders beschieten...

2. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Veen schrijf je anders in de desbetreffende zin.

Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Echter, ik kom echt niet meer op Irak terug dan er verwijzingen gemaakt worden naar de KKK. Mijn onderbouwing in deze thread is inderdaad minimaal geweest (en doe nou niet alsof dat altijd het geval is). Ook is mijn standpunt hier niet naar voren gekomen. Ik heb slechts lopen ******en op de imo idiote uitspraken van svennies. Dat jij hier geen enkele kritiek op hebt, maar wel constant en exclusief op mij maakt deze thread ook voor mij een ware Déjà Vu.

Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  3. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen dat die bommen van militaire kwaliteit waren! :eek:

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    omg zit het zo diep 8) als we gaan tellen in welke posts jij irak aanhaalt in welke post ik de vergelijking post over de kkk (had net zo goed de ira kunnen zijn maar dat terzijde |:- )vrees ik dat jij verliest......

5. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Nope. En het is zoals walrus het al zei, deze manier van typen is irritant voor iedereen.

6. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    wijs me dat dan is aan waar walrus dat zegt ? En het is meer een laatste wanhoops poging tot het duidelijk maken van een post waar jij constant over struikelt en ge (mis) bruik van maakt om jou posts (over irak ed) te rechtvaardigen.

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    @SykeS1 , je ligt hier almaar door te lullen dat je op zielige posts van ons reageert omdat men het aldoor heeft over de amerikanen en hun inval in irak .
    Wel gastje , ik heb zojuist de tread doorgelezen , en de eerste member die hier een opmerking over maakte heb ik gequote , en raad eens wie de winnaar is.
    Ja , juist gij zijt de winnaar SykeS1 , gij zijt als eerste met de amerikaanse inval irak te voorschijn gekomen op pagina 22.
    En nu maar lullen dat je alleen maar reageert omdat wij er over beginnen .
    Dit terwijl jij zelf het zielige aanstokertje in deze tread zijt.
    Als je echt géén constructieve bijdrage kan leveren , flikker dan op man. _0/

Ontopic : de politie heeft de identiteit van 3 verdachten bekend gemaakt
    namelijk de 19 jarige hasib hussain , de 22 jarige shezad tanweer en de 30 jarige m. sadique khan alledrie worden ze als rustig omschreven en ze zijn geboren en getogen in engeland.
    Alleen de identiteit van de vierde man is nog niet bekend.

8. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Je mist het punt opa. Ik heb nooit gezegd dat ik niets over Irak heb gezegd. Jullie schijnen hier echt een punt van te maken, ga vooral je gang. Waarom weet ik niet, jullie pakken ongeveer elke groep, samenzwering of land erbij :9 . Waarom ik tot nu toe nog heb gereageerd is puur en alleen omdat er in mijn ogen een hoop anti jodengelul uit deze thread komt. Ik had ook geen ander standpunt van jullie (en dan voornamelijk jou svennies) verwacht.

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    sykes als het een troost is: wij hadden ook eigenlijk geen ander post verloop (mening/standpunt hoe je het maar lezen wil) van jou verwacht aan gezien die al vele vergelijkbare topics het zelfde is.

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    O , nu snap ik het , jij wil de waarheid niet kennen achter de tragedies die overal gebeuren .
    Jij kijkt alléén maar naar de gevolgen die er de laatste jaren overal gebeuren in verband met terrorisme en zelfmoordaanslagen en genocides in afrika en de rest van de wereld en daar trek jij je in mijn ogen kortzichtige conclusies uit.
    Terwijl je nooit gaat kijken naar de oorzaken die het begin van al die wereldverspreide conflicten zijn.
    Jij leest géén kranten , en van geschiedenis en volgt ook nooit de internationale politieke spelletjes om macht , invloed en manipulatie en onderdrukking die aan de basis liggen van alle ellende die er nu in de wereld heerst.
    Het enige wat voor jou telt is de SykeS1 mening , en eenieder die tegen jouw enge bekrompen mening is die overigens noch kant noch wal raakt, is wordt op een weinig vriendelijke manier in de grondgeboord .

11. noem het conservatief :cool:.

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Kan misschien zijn , maar feit is dat jij de hele tread mist.
    En dat zogenaamd jodengelul volgens jou je stoort dan één goeie raad , léés deze tread niet en post vooral géén volslagen onzin , we wéten al dat je een idioot bent en je hoeft ons daar niet altijd aan te herinneren hoe je bent.

13. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan jullie nou nog steeds door???
    Ik moet wel zeggen, maar dat had ik al gezegd, dat sommigen idd een beetje eenzijdige informatie van wss een arabische zender posten...
    Maar nu weer on topic!

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Welke arabische zender bedoel je , ik haal mijn informatie overal vandaan behalve van een arabische zender omdat ik er géén ontvang , snappie.
    Ik volg het wereldgebeuren al van de jaren 1967 .
    Ik heb dus bijgevolg al héél wat in de wereld zien veranderen en dit alles niet ten goede.
    Dat ik een véél bredere kijk op het wereldgebeuren heb dan sommige hier is normaal , aangezien ik ook een stuk ouder ben.
    En als je dat niet kan begrijpen , sorry dude maar dat wil dan zeggen dat je gewoon nog te jong en onervaren zijt om het spelletje om de macht en invloed en overheersing goed te kunnen volgen .
    Wil je méér weten , haal je informatie over de laatste 30 jaar in krantenartikels en boeken die over dat feit geschreven zijn en volg dagelijks het wereldgebeuren op het nieuws en in de krant .
    Ik heb zelf al te véél rotzooi in de wereld moeten aanschouwen , om me dan hier doodleuk door een onwetend pubertje in de doeken te laten doen , die behalve een grote bek en het verstand van een garnaal helemaal niets méér te bieden heeft dan een hele hoop kabaal te maken zonder dat hij wéét waarover hij praat.

15. Maar ik snap iets niet, ik hoor niks meer van het dodental. Zou dat niet ondertussen ongeveer bekend moeten zijn?

16. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Liever een onwetend pubertje dan een oude opa met zo'n vreselijke hoge dunk van zichzelf, bah!

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    en wie is er strx weer verbolgen over een harde post terug van svennies...... |:-

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Discussiëren is ook een kunst. Svennies je bent dan misschien wel oud maar de woorden die je gebruikt laat dat niet echt zien. Ik bedoel daarmee dat je idioot dit idioot dat zit te schelden. En jongeren mensen kunnen ook goed een "goede" mening over iets kunnen hebben en deze is zelf welleens beter dan die van een oudere.

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Geweld is fout om welke reden dan ook.

In deze topic zie ik meer haat tegenover elkaar, dan haat tegen degenen die zulke gruwelijkheden op hun geweten hebben. En leeftijd heeft idd niet veel met een menig te maken, mischien meer levenservaring maar that's it.

20. ...Magic_Man...

...Magic_Man... Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dammm wat heb jij een hoge eigendunk zeg shit!!! echt jij bent zo triest,

dus jij wilt zeggen dat je rond 1957 geboren bent(minimaal) en dat je dus van af je 10e levenjaar alles zo goed in de gaten gehouden hebt(wereld nieuws) dat je nu zo ver ontwikkeld bent en dat je weet waar je over praat ? Dus dan ben jij nu gewoon fucking 52 en jij zit je mening te verkondigen op xboxworld???? erggggg triest

Deel Deze Pagina