1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Explosies in het centrum van London

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tim, 7 jul 2005.

1. Koffie mok

Koffie mok Guest

:'-( Er komen ook nog wel aanslagen in Nederland :'-( en daar ben ik juist bang voor. Maar waarom gaan die mensen aan slagen plegen. In Londen doe ze het in openbaar vervoer, maar moet zaterdag van Groningen naar Nijmegen met openbaar vervoer. Straks gebuurt mij ook nog iets :'-(

2. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    soms ben ik blij dat ik dit kleine kut stadje woont. minste kans dat hier aanslagen worde gepleegd

3. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat als je met een bus verongelukt groter is dan dat er een aanslag word gepleegd als jij erin zit;)
    maar kansen zijn er altijd

4. Koffie mok

Koffie mok Guest

Maar als er iets gebeurt met mij, dan

5. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8

Ik denk dat dat traject niet zo populair is onder terroristen :+.
    Zonder dollen : Het is altijd voor terroristen zaak om de landen bij de ballen te pakken. Dus als een bom in Nederland doeltreffend zou zijn, moet je denken aan de lijn - Amsterdam -> Utrecht -> Rotterdam oid
    of Trams/Metro in de stad (Amsterdam/DenHaag). Londen heeft een heel kwetsbaar ondergronds systeem, waarmee ik bedoel dat een aanslag daar hard aankomt.

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep , ik zie het al voor me in de krant , bus met Al-Qaedaterrorist aan het stuur verongelukt.
    Volgens de politie was hij zijn rugzak met explosieven vergeten en besloot hij aldus op deze manier te werk te gaan . :cool:

7. mars15

mars15 Guest

Bommen los in Egypte
    Bomaanslagen plegen is de laatste weken zwaar de bom. Zo zijn er zojuist vier explosieven afgegaan in het Egyptische Sharm el-Sheikh. In de badplaats, geliefd bij duikers en zonaanbidders uit Europa, heerst op dit moment grote chaos. Volgens de eerste berichten zijn tenminste 36 mensen gedood en nog eens 150 mensen gewond. Onder de slachtoffers zouden zich veel toeristen bevinden. Ofwel, mission accomplished voor de geytenneuqers. Na Engeland, Spanje, Turkije en Kroatië is nu ook Egypte een no go area. En lekker weg in eigen land zit er ook al niet meer in...
    UPDATE 02.30 uur: Onder de doden zijn ook Nederlanders. Dit is van de Egyptische politie vernomen.

8. Koffie mok

Koffie mok Guest

Oke één vraag:

Wat gebeurt er met de wereld!!??

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Die Bomaanslagen in Egypte, hoe groot is de kans dat dat door moslim terroristen is gedaan? daar zijn toch al heel lang aanslagen en dergelijke?

10. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Echt WTF...Ik vertrek zondag naar Sharm el-Sheikh :{

11. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Ok het eerst volgende wat ik doe is alle zwervers die het moeilijk hadden jou huis binnen laten lopen, want zij moeten toch ook ergens wonen. En dan ga jij tegenstribbelen en dat wordt je gezien als terrorist. Ik weet dat die bomaanslagen slecht zijn en het helpt niet maar het is volkomen begrijpelijk en wat jij zegt dat de joden een land nodig hebben dus moeten ze een ander land overnemen is gewoon barbaars. En palastina en de andere arabische landen waren niet begonnen met de aanvallen, maar dat deden engeland en de joden toen ze het land binnenkwamen.

12. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, de mens is erin geslaagd in een paar honderd jaar de aarde naar de klote te helpen. Ik moet er niet aandenken hoe de wereld erover bijvoorbeeld 25 jaar uit ziet.

13. Over 25 jaar zal het nog wel meevallen. Ze bereiken tot nu toe weinig met hun aanslagen overal, als iedereen gewoon doorgaat met het gewone leven dan zullen ze zich ook gaan vervelen met hun aanslagen.

Het is net als met pesten ofzo :p. Iemand wordt gepest maar hij negeert het, dan houden de pesters vanzelf ook op omdat ze niet het gewenste resultaat krijgen.

14. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, nu zijn het bommen, maar straks worden het massavernietigingswapens aangezien de russen zo arm zijn dat ze geheime nucleaire informatie aan terroristen verkopen en aangezien ik bin laden er wel voor aanzie als gewone bommen niet werken massavernietigingswapens te gebruiken, idd waar gaat het heen met deze wereld...

75 doden geteld in egypte waarvan 7 toeristen en het loopt nog op...

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Vind je het erg dat er bommen zijn afgegaan en mensen zijn gedood of vind je het erg dat je vakantie waarschijnlijk wordt gecancelled...?

16. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0

Ik ga woensdag !!! :eek:

K heb geen annuleringsverzekering omdat ik eergisteren pas geboekt heb, ik dacht, wat gebeurt er nou in een week (dacht meer aan gevallen van mijn kant).

Anyway, het is hardstikke erg natuurlijk, maar ik ga evengoed heen, misschien zullen velen het ongepast vinden, maar het is juist de bedoeling dat zometeen helemaal niemand meer heen durft. Ik ga gewoon heen, het kan overal gebeuren, straks ga ik niet heen en kom ik om door een bom op CS Amsterdam :confused: figure of speech

Laatst bewerkt: 23 jul 2005
  17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Vraag is, of deze aanslagen, aanslagen zijn die te maken hebben met de onrust ind e regio. Italië, Spanje (de ETA) hebben ook dergelijke aanslagen gehad. Het is belangrijk om geen massahysterie te veroorzaken.

Dat er op voorpagina's van kranten staat dat terroristen hebben gezegd dat Amsterdam d ekomende dagen een hel wordt is in mijn ogen wel heel sensationeel. Hopelijk gebeurt er niets bijzonders. Ik geloof dat de komkommertidj en het nieuws over geredde eenden een beetje vervalt :mad:

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor net twee tellen geleden, van me ma, dat Amsterdam aan de beurt is.. Dat zou een Lid van de hofstadgroep aan het voor bereiden zijn.. Ze hadden een afscheids brief gevonden van haar.. En dat binnen 2 dagen het hart van de hoofdstad, een bloederige gebeurtenis zou worden...

Hier schrik ik wel van.. maar aan de andere kant, 2 dagen zeggen ze.. Dat zou dus betekenen maandag, nu iedereen het weet, zullen ze echt wel gaan oppassen met wat ze doen...

19. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe weet je moeder dat?
    En wie is haar?

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    mijn moeder heeft het van Teletekst, rond de 116 stond het op RTL4. en gisteraaf stond het op internet, al weet ik niet waar.. Ik denk Nu.nl ofzo, of anders op Planet

Edit://

Bron

;)

Laatst bewerkt: 23 jul 2005

Deel Deze Pagina