1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Explosies in het centrum van London

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tim, 7 jul 2005.

1. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is dat voor domme vraag.

2. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Oppassen voor wat, die gasten hebben een bommetje in hun rugtas of auto en weten zelf ook wel dat ze dr niet levend uitkomen, dus is nou juist zo gevaarlijk aan die gasten.

Stel ze willen het CS pakken. 100% zeker dat ze daar ook gewoon komen want je word echt niet overal gecontroleerd voordat je een druk gebied betreed.

Edit/ das ook lullig, ik moet zondag werken in de Kalverstraat. Straks ben ik al de lul voordat ik woensdag naar Sharm el Sheiks ga :{

Laatst bewerkt: 23 jul 2005
  3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je wel gelijk in, maar mensen zullen nu denk ik eerder met de auto naar het werk gaan, als ze buiten Amsterdam moeten, of niet met de tram, trein ergens heen gaan.

Ook denk ik dat mensen, misschien onbewust, het centrum zullen mijden..

4. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is zonde van egypte, dat zoon mooie plaats en al die toeristen worden getroffen. Ik dacht dat bush zelf heeft gezegd: als de terroristen de VS wat aandoen zullen wij mekka bombarderen. Ook lekker ego van hem, niet dat hij gelijk de hele werld zegt, nee alleen de VS.

5. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    lol ja bush dat zal helpen, het aantal terroristen zal zich dan zonder enige twijfel vertienvouwdigen.

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Meld je meteen ziek, en vragaje geld voord e vakantie terug.Verschuol je in de kleder en hou jezelf bezig met het eten van pinda's en masturbatie......

Dat doe ik nu al een jaar...nu ik even uit de kelder ben en naar buiten kijk ben ik zeker wel bang dat mijn hoogbejaarde buurvrouw een zelfmoordterroriste is. Die rollator ziet er dodelijk uit.....

WEG VAN HIER!!!!!

Laatst bewerkt door een moderator: 23 jul 2005
  7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker dan...
    Hiermee wordt maar weer bevestigd dat deze mensen nog een paar stappen achterlopen in de evolutie;)
    Het was eerst toch vijanden van de islam?
    Is het nu al God, wie wordt het straks dan wel niet, zo kom je nog is wat te weten waar we allemaal wel niet vijanden van zijn;)

Ze lopen niet alleen achter in de evolutie, ze zijn ook nog eens behoorlijk dom, Nederland is toch al sinds maart uit irak vertrokken:confused:

Oh oh oh, ga een opleiding volgen zou ik zeggen:p

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    met vijanden van God, hebben ze het over Allah. mensen die Allah niet 'geloven'...

9. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Oh op die manier;)
    Dan zou ik zeggen, dan kan allah dat toch zelf wel regelen, hij is volgens hun immers de almachtige god...

10. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    4 bommen die allemaal niet afgaan

ALLAH = PWND

lol

11. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is pwnd?:p

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ownage = Pwnage is mij uitgelegd :p

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ook al gehoord van die arrestatie van een verdachte van de londense bomaanslagen .
    Wel ze hebben die kerel achtervolgd , hem vervolgens overmeesterd en tegen de grond gewerkt en hem dan vier kogels door het hoofd geschoten . : :cool:
    Wel , ik moet zeggen dat die gasten van de speciale eenheid in mijn ogen uitstekend werk geleverd hebben aangezien een dode terrorist een goede terrorist is. :+

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoorde van me stiefpa (en die volgt het nieuws ziekelijk goed) dat die terrorist, helemaal geen terrorist was. Het was gewoon een braziliaanse toerist, die werd aangehouden om wat voor reden dan ook, dat weigerde hij, toen werd hij overmeesterd, d88 ze dat hij een terrorist was, en schoten 4 kogels door ze knar..

Edit://

toerist-terrorist.. scheelt niet zo heel veel.. misschien zij hij wel:
    I am a Tourist! en verstonden ze: I am a Terrorist :p :+

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Als dat echt zo is , tja dan heeft die gozer echt wel pech zeg , maar dan nog had hij zich niet mogen verzetten en dan zou dit niet zijn gebeurd.
    Edit : of hij zei toen hij uit een eettent kwam en hij dacht dat er daar duits gesproken werd " ich bin laden " om proberen uit te leggen dat hij net gegeten had. ;)

16. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    en die al quada honden hebben op dit forum ook hun zin gehad. want dit topic staat de hele tijd boven aan!! ze kicken op die aandacht en die krijgen ze hier iig wel!!!!! :mad: :mad: :mad:

8) :+

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Lol _O_

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Aaahhhggg ,ssssst kerel , wij weten het en straks wéét héél de wereld het ook dat het dank zij ons is dat de Al-Qaeda terroristen maar blijven doorgaan met hun bommencampagnes aangezien zij hier véél aandacht krijgen. :+
    En dan komt georgske met zijn bommenwerperkes om de hele site hier plat te gooien. :cool:

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Rennen!

:+

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Maar naar waar? zo een B52 ziet niet op een paar vierkante kilometerkes extra omgeploegd terrein ,en bushke kennende stuurt die er voldoende zodat
    het aantal geraakte vierkante kilometerkes eerder te veel dan te weinig zullen zijn. ;)

Deel Deze Pagina