1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Explosies in het centrum van London

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tim, 7 jul 2005.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Kan je beter aan jezelf vragen :{. Zat mensen die nu in de stress zitten omdat ze nu niet meer op vakantie kunnen maar ondertussen vergeten dat er mensen gedood zijn

2. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Maar t is ook volkomen normaal dat je je ook kut kan voelen omdat je €1500 door de neus is geboord én niet op vakantie kan vanwege *knip knip* boze schurken en bandieten.

Laatst bewerkt: 24 jul 2005
  3. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    er worden dagelijks overal mensen gedood dat is niets nieuws, ik zou het dus ook goed kut vinden dat mn vakantie hier door zou komen te vervallen :9

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    :D

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Jammer dat je dat laatste detail (dat van die dikke pik) uit moest vinden door middel van een brute anale verkrachting.....

Maar ik help je uit de droom. Dat was niet Allah, maar gewoon een Grote Neger die lusitert naar de naam Al A..............

Laatst bewerkt door een moderator: 24 jul 2005
  6. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die taliban en al quiaida hoeren zijn echt analfabeet want k heb de hele koran zitten lezen en ik heb niets gevonden over dat de mensen die niet in allah geloven dood moeten. Kunnen die gasten niet lezen ofzo.

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eeeehm, we hebben het hier niet over Harry Potter en zijn halfbloed prins. Je mening over dat boek mag je hier posten :)

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ja, maar je moet eerst alle letters door elkaar husselen, vervolgens alle verwiwellen met de letter die op dezelfde plaats zou staan als de letters van het alfabet achterstevoren gebruikt zouden worden (A word Z, B wordt Y enzovoort) en dan moet je er een kabouterplop achtige rebus van maken, en de uitkomsten daarvan vrij interpreteren, om die boodschappen te vinden.

9. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Lol _O_

dubbel lol _O_

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ja , en als het dan nog niet klopt zullen ze er wel eigenhandig een draaike aan geven , en wie van de gewone mensen ginder gaat hun daarop aanspreken aangezien ginder het aantal analfabeten vrij hoog ligt.
    En wacht maar tot in september als de jeugd weer naar school trekt met hun rugzakskes , gaat het aantal loze meldingen van al - qaedaterroristen die gespot zijn in treinen , bussen en zelfs met de fiets met een ruk de hoogte inschieten. :cool:

11. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    lol, zowiezo weet ik toevallig 1 ding uit te koran en dat is dat je niet mag doden en juist dat ene wat ik weet lappen ze aan hun laars:confused:

12. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    het is niet alleen dat ze zich er niet aan houden. Ze doen juist precies het tegenovergestelde. Het lijkt wel Kill Frenzy van GTA. Hoe meer doden, hoe beter je het in de hemel hebt O-)

13. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd....:mad:

14. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze gebruiken gewoon jamie olivers cookbook: how to frie a chicken, en lazen i.p.v kip onschuldige mensen en i.p.v jamie oliver: de koran
    hetzelfde geldt voor bush.

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Yep kerel , maar datzelfde staat ook in de bijbel , en de kruisvaarders hebben toenertijd al laten zien wat het woord van god betekende, en dat was niet meer of minder dan moord , doodslag en verkrachting.
    En nou maken we hetzelfde mee van de andere zijde , en dan zeg ik boontje komt om zijn loontje.

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Zal ik jou maar eens uit dat domme fasistische wereldje helpen dat Allah jouw vakantie heeft verneukt:

De koran zegt in Sûra 4 regels 94 tot en met 96.

Nu ben jij een beetje uitgeluld of niet? Dus hou dat soort opmerkingen voor je want je kan er mensen mee beledegen....

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @rikkel: Je haalt mij de woorden uit de mond:9 Ik vraag me af of de terroristen de koran wel hebben gelezen als dat citaat er daadwerkelijk in staat.

18. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    man das de herziende druk Aug 05 :)

19. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm uitgeluld? nee niet echt eigenlijk. En aljeblieft zeg, als jij je beledigd voelt door deze opmerking kan je maar beter alle ramen en deuren sluiten en met watten in je oren door t leven.

Maar als je je er beter door voelt bied ik jou en alle andere beledigde bij deze mijn oprechte excuses aan, ook namens hans teeuwen, van hem had ik t nl.

20. flipmode182

flipmode182 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zeggen ze dan altijd dat ze handelen uit de naam van allah .. der zal dus toch wel wat in die koran staan dat mensen opleefd tot dit soort acties.
    Dat stukje van hans teeuwen ownt;)

Wil trouwens niet discriminerend zijn ofzo hor..

Deel Deze Pagina