1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Explosies in het centrum van London

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tim, 7 jul 2005.

1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Wat dacht je van de Rotterdamse haven? Met een klein bommetje kunnen ze half Zuid-Holland wegblazen.

Al deze angstmakerij heeft voor de rest weinig zin. Tuurlijk moeten ze achter de daders aan, maar een wat langere termijn oplossing is toch echt pacificatie van oost en west. Elkaar leren kennen en niet alles willen verwestelijken.

2. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ik dan ook in een klein dorpje woon..

3. Zoiets is ook wel HEEL erg makkelijk te voorspellen. Als zoiets nooit zou gebeurd zijn zou niemand er zelfs over denken die kaarten te laten zien. Tuurlijk was het, ook in 1990 dat er aanslagen gepleegd zouden worden. Pentagon is erg belangrijk voor de VS dus een goed doelwit voor terrorisme. Die flats hoeft niet eens het WTC te zijn en ze spreken van nukes.

Dan nog dat met die ziektes.. ook wel heel erg makkelijk te voorspellen hoor. Ziektes zijn er altijd al geweest.

4. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, na USA, Groot Brittanie en Spanje zal Nederland wel hoog op het lijstje staan, en volgens mij is het hier ook niet moeilijk een aanslag te plegen.

Hopen dat het aantal slachtoffers van deze aanslagen in London mee gaan vallen!

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Den Haag lijkt mij ook meer voor de hand liggend, lijkt me helemaal eng om daar te wonen met zulk nieuws.
    Die Jason nog wat zat daar ook, en die politie aanval op het laakkwartier, daar gebeurd vaker zoiets dan in Amsterdam..

(edit:// sorry Wessiej, was me ff ontschoten dat je in Den Haag woont. Wil je niet bang maken ofzo )

Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  6. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    als ze de dader pakke nheeft geen zin.
    DIe organisatie heeft zo veel man dat ze eigelijk in amsterdam in rotterdam denhaag allemaal te gelijk kunnen aanslaan.
    dat is zo groot.zo iets valt bija niet te stoppen |:- |:-

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    jah daar hoop ik ook op, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet zo is..
    er zijn nu 12 doden, maar dat is van 1 metro.. er waren ook bussen opgeblazen, en die zaten vol met mensen.. er kunnen 80 mensen in zo'n bus als ik me niet vergis..

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Laatste nieuws van een woordvoerder van een ziekenhuis in Londen.

40 doden!!! En meer dan 1000 gewonden!!!!

Ziek ziek ziek...

9. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    en het zla ook nog meer worden dat is zeker. :'-(

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als de leiders uit het westen (en met name bush) nou eens gewoon luisteren (met begrip!) naar wat de mensen uit het oosten te vertellen hebben, kom je al een heel eind

11. Precies! Maar dat is wat er niet op komt in zo'n iemand.

12. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou Nederland zo hoog op et lijstje staan. Zoveel bijzonders doen wij toch niet, iig niet veel meer dan andere landen.

13. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Naar die gasten luisteren?!?!
    Ze willen alleen dat je gasten uit de gevangenis vrijlaat of een eigen land hebben of ze plegen zelfmoordaanslagen :mad:

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Kheb het gezien op het nieuws.. Vreselijk dit. Al Quida ziet hier vast achter. Mensen die het hebben overleeft spraken over een bom en toen heel veel glas en mensen lagen bedekt onder het bloek schreeuwend en jankend op de grond.. Hoe erg wil je het hebben..:mad:

15. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat Nederland, Amerika dus DIE-hard steunt, dat is ook één van de redenen,dat wij ook op het lijstje staan.

16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0

jup die alleen al die bussen .....

17. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het altijd moeilijk te bevatten dat mensen die een mening hebben, en die ook mogen hebben, terugvallen in geweld om hun punten kracht bij te zetten.

Zieke wereld!

18. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja..zo'n terroristische aanslag, is net 3,0% te vermijden

/EDIT;

OMG, wat schrok ik me net kapot... :{ ik hoorde alleen al straaljagers en ging al onder de tafel zitten :+

Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  19. mars15

mars15 Guest

ik zeg maar mijn mening niet over deze aanslag voordat ik weer geband word

20. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ok, Gasten. Haal even adem. Jullie slaan duidelijk een beetje door!

Natuurlijk is het erg, natuurlijk mag het niet, maar een aantal mensen denkt hier duidelijk anders over.
    Elk land heeft echter grote zwakke plekken. In Amerika is de hele Economie naar de knoppen gegaan door het WTC. London om de metro. Zo zou het bij Nederland de haven van Rotterdam kunnen zijn. In Duitsland De regeringsgebouwen in Berlijn en ga zo maar verder.

De problemen zullen echter anders moeten worden aangepakt dan men nu doet. De terroristische groeperingen vallen terug op geweld, maar daar maken "de welvarende landen" zich ook schuldig aan. Ik hoop dat onze leiders dat ook een keer snappen!

Deel Deze Pagina