1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Explosies in het centrum van London

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tim, 7 jul 2005.

1. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Post dan gewoon niet..:{

Ik snap niet, dat ze nu éxtra grens-beveiliging inzetten..ze zouden de grote steden juist goéd moeten controleren

2. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Het kan ook zijn dat terroristen gemotiveerd door deze kaarten deze aanslagen hebben gepleegd.

3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    1.Iedereen mag volgens mij zijn mening geven

2.Tuurlijk moet alles worden beveiligt, die gasten zijn ook niet dom en weten wel waar ze het moeten doen.

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Hahaha, zie je het al voor je?
    Zitten die gasten een potje te kaarten, besluiten ze in een dronken bui het ook nog te doen. :+

Maar serieus, denk je dat nou echt? Je kan toch zo 100 dingen bedenken die de mensen bang zullen maken? De kaarten liggen iig erg voor de hand.

5. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kut

tis wel egt klote dat hele terroristische gedoe... maar sommige mensen raken gelijk helemaal in paniek als se horen dat nederland de volgende is |:-
    dat vind ik eiglijk best erg overdreven... wat jullie? 8)

6. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het hem juist..hij geeft zijn mening niet :{

IN FRANKRIJK WORDT NU ROOD ALARM GESLAGEN!!

Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je beter lezen feodor srry.Ben het eens met sic dat iedereen een beetje overhit post hoe erg dit ook is

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dude, DAMN!

Ga even een rondje rennen en een ijsklontje in je broek duwen. :eek:

Relax eventjes, je maakt iedereen nog gek met je hyperactieve gedoe.

9. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja iedereen hier sit wel erg paniekerig te doen... }:] ff relaxen .. je moet er hier gwoon over praten... niet gillen en sgreewen :9

10. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    damn,

Zoek allemaal even snel een massage stoel op !

Beetje hysterisch gedrag op XBW tolereer ik niet :+
    Het is natuurlijk erg wat er vandaag weer gebeurd is, maar om nu meteen ROOD alarm te roepen en nederland te beveiligen, ik vind van niet.

Nederland is gewoon een thuishaven voor terroristen (zoals eerder gezegd) ze zullen heus niet hun eigen huis bombarderen...

11. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je dat

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dat denk jij, die kakkerlaken hebben er gewoon schijt aan hoor. Die offeren zo een paar van hun eigen mannen op.

13. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat werd zojuist gemeld op Nederland2

14. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    waarom doen ze het dan nu al?

Echt waar, Hoezo doen sommige lui zulk soort dingen?

Inderdaad, Wat denk je dat die terroristen op 11 september deden. 2003 volgens mij of 2002!

15. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja het boeit hun lkkr als er iemand van hun doodgaat... ze hebben tog genoeg manne..

16. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, NL is een beetje neutraal. Tuurlijk anti terrorisme, maar ze staan echt niet achter de VS. Waarom denk je dat het zolang duurde voordat NL had besloten troepen te sturen ? Oja... ;)

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die in het fijne fabeltje geloven dat de aanslagen komen doordat londen de olimpische spelen heeft gekregen: zoiets duurt maanden om voor te berijden we weten sinds gister pas dat londen gewonnen heeft, you do the math

edit : @ the game master: nederland is pro vs balkenende is de schoothond van bush das ondertussen wel algemeen bekend plus dat we troepen in irak hebben

18. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mooie timing voor de terroristen.. dat geef ik ze mee..
    Begin G8-Top . toevallig ook nog gisteren de Olypische spelen aan ze uitgereikt.
    Even wat angst zaaien in Londen kan geen kwaad denken de terroristen...

Slecht slecht slecht.

wat mij wel opviel is dat de Metrostations die getroffen waren op 1 Metrolijn (kleur) lagen. en bij een hoofdstation is overgestapt op een andere lijn, waar de laatste bom is afgegaan. Allemaal haltes na elkaar.
    Lijkt wel of 1 of 2 personen gewoon vanochtend een paar tassen uit de metro hebben gezet tijdens hun ritje met deze lijn, en daarna de timers lieten afgaan. terwijl zij bij de laatste halte uit stapten en gewoon naar huis zijn gegaan en CNN aanzette.

19. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Best wel raar.
    Als je kijkt op www.foksuk.nl zie je bij de strip van gister er iets over...

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nederland was niet voor de oorlog in irak maar besloot wel usa te supporten door hulptroepen te sturen om politieagenten te trainen en een beetje irak op te bouwen.

Maar ok daar zullen die terroristen vast schijt aan hebben :{

Deel Deze Pagina