1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Explosies in het centrum van London

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tim, 7 jul 2005.

1. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar je moet nu gwoon een stuk beter uitkijken als je naa buiten gaan heh :mad:

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    De wereld gaat echt verrot:mad:
    Stelletje klootzakken van Al Qutta:mad:

Nu hebben ze Denemarken en Italië ook gewaarschuwd. Gaat lekker zo:mad:

@Wessiej: Damn....

Eng....

Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het zal niet zo zijn dat ze een reeks van aanslagen doen.
    Hebben die stelletje ********** nog nooit gedaan.
    Dat noem ik dan weer wel paniek zaaien.
    Maar aanslagen komen er dat is niet tegen te houden :mad:

//@Mtthz Jep gister las ik hem moest hard lachen maar nu gaat je lach wel weg :'-(

4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Wat voor campagnes bedoel jij dan, aanplakbiljetten met: "Terreur is zielig" oid.... Wat doen al die soldaten dan in Irak? Wat doen ze in Nederland als ze "Hofstadgroeperingslid" nummer zoveel oppakken?

Denk je dat ze tegengehouden kunnen worden, nee, als iemand iets op wil blazen lukt dat 9 van de 10 keer. Zo simpel is het.

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    1000!! gewonden.
    Wie weet hoeveel er daar nog van dood gegaan...
    Diep triest.

6. We zitten hier nu wel allemaal te zeuren over dat er onschuldige mensen in Londen zijn omgekomen. Maar laten we eens kijken naar hoe dat gaat/is gegaan in Bagdad daar zijn ook zoveel mensen gestorven (Bagdad is maar een voorbeeld) door toedoen van Amerikaanse soldaten, verdienen zij dan geen medelijden? Waaraan hebben zij dat verdient? Ik ben erg tegen terrorisme, je hebt er NIKS aan en je pakt de burgers die er niks mee te maken hebben. Maar dat gebeurt net zo goed in Irak en daar zijn nog wel veel meer onschuldige doden dan bij de 3 aanslagen in New York, Madrid en Londen.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De Geheime Groep van Al Qaeda in Europa (dat is de naam van de groepering) had Denemarken en Italië gewaarschuwd. Ik denk eerlijk gezegd dat Nederland niks te vrezen heeft. Nederland is zo'n klein rot landje waar ze toch niks te zoeken hebben, alleen Rotterdam zou iets van betekenis kunnen hebben. Maar terroristen hebben doorgaans burgerdoelen op het oog en daar is Nederland te "onbelangrijk" voor in de wereldpolitiek. Een aanval in hartje Engeland wekt veel meer angst. Als ze zelfs Engeland kunnen aanvallen, wie weet waartoe ze in staat zijn. Zo'n gedachte willen ze wekken.

Dus? Ze roepen wel rood alarm af, maar denk je nou echt dat daar nog een aanslag komt? Dan zouden ze dat wel simmultaan doen. Niet eerst London opschudden om dan een paar uur later Frankrijk te pakken als die al in staat van paraatheid zijn. De volgende aanslag zal wel een hele tijd op zich laten wachten.

Blair noemde het "een laffe aanval". Maar ik durf te wedden dat die terroristen precies hetzelfde denken over hun inval in Irak.

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    @Chemise kip
    Tuurlijk wel. Maar dat is wel iets anders dan oorlog/terroristische aanslag.
    Beetje weerloos en inderdaad laf vind ik het.
    Maar in Bagdad(ik geef maar een voorbeeld) is het ook triest.

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Net bevestigd 33 doden. Maar ze konden nog niet zeggen hoeveel doden er bij dat busongeluk waren. En wat er nog van onder de grond moet komen.

10.  
  11. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Erg goed gezegd. Als er een boel moslims dood gaan in irak dan is het 'gewoon' maar als er iets in het westen gebeurd. begrijp me goed het is ook erg wat er is gebeurd. Maar als 'jullie' nou net zo fel reageren als er een gek zich zelf opblaast in irak :{ Het is gewoon zo dat arabieren Amerikanen en engelsen haten, dat ligt gewoon in ze, vanwege het gebeuren met israel.

maarjah ik denk wel zeker dat al qaida er achter zit, maar als het niet zo zou zijn zou wel wat fijner zijn. Die kut al quida, zijn echt vieze nep moslims.

12. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    De moslims zelf zijn ook tegen deze extremisten, dat ze moslim zijn heeft hier weinig mee te maken naar mijn mening.

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Een cameraman van CNN mocht optrekken met een groep soldaten en die had nog veel ergere beelden! De soldaten keerden terug naar een moskeetje waar ze de dag ervoor waren geweest. En daarbinnen lagen nog levende Irakezen, die wel beschoten waren, maar niet waren dood gegaan. Ze smeekten om hulp en wilden zelfs informatie over de omgeving verschaffen daarvoor. Maar op camera schieten die Amerikanen ze gewoon dood. Het waren gewone burgers, geen soldaten, in een Moskee, die weerloos daar lagen van de pijn. :eek:
    Dus je hebt gelijk, ze zijn allebei laf. Niet alleen die terroristen zoals de media vaak doet denken!

edit:
    @ FR@. Rikkel noemt ze toch ook nep-Moslims

Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  14. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar.
    Maar het feit is nu dat er aanslagen in Londen zijn geweest die zeer laf waren zoals alle aanslagen eigelijk zijn.
    Zullen zulke aanslagen eigelijk ooit weer eens ophouden?

15. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang van niet, er zijn zo lang de geschiedenis al duurt mensen die elkaar niet liggen, ik zie niet in waarom dit in de toekomst wel zal veranderen (helaas).

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Die hamas en al quiada gasten noemen zich moslims maar zijn ze gewoon weg niet. Er staat duidelijk dat je geen onschuldige mensen het leven mag nemen. En doen ze dat zijn ze gewoon geen moslims. Ze gebruiken de jihad als een dik excus om die aanslagen te plegen.

het enige wat ik kan begrijpen is als irakese-terroristen tegen de amerikanen in irak gaan vechten. Want ze vallen hun land aan en dan vind ik dat je in het recht staat om de aanvaller aan te vallen. Maar onschuldige landgenoten doden is ook onzin, wat vele terroristen doen.

17. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn wel moslim, ze worden dan ook niet voor niets moslim-extremisten genoemnd maar idd, ze gebruiken de Jihad gewoon als excuus om dit soort laffe daden uit te voeren. Wat je over Irak zegt ben ik het helemaal met je eens.

18. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Zat eraan te komen, eigenlijk. Ik denk niet dat dit de eerste keer is dat terroristen hebben geprobeerd een aanslag te plegen in London. We krijgen de successen van de veiligheidsdiensten namelijk bijna nooit te horen. Helaas zijn ze dit keer niet op tijd gevat.

Alsof de wereld niet genoeg problemen heeft, hebben we ook nog te maken met dit soort mensen, die zelf niet eens weten wat hun doel is en lukraak terreur uitoefenen op de gemiddelde burger.

19. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Er waren ook plannen voor Heathrow gevonden in een huis van wie die gast is opgepakt.
    Zouden ze heel het vliegveld opblazen :mad:.
    Gelukkig is dat verkomen.

20. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zou maar gebeure... weetje hoe fuckin veel doden er dan zouden komen :{

Deel Deze Pagina