1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Explosies in het centrum van London

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tim, 7 jul 2005.

1. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Hhmm ga niet alles hier doorlezen, maarja een groepering van Al queda heeft de aanslag opgeëist, denk dat jullie dat ook wel weten (te zien aan de discussie over moslims op deze pagina) Vind dat we eens op moeten houden met dat fabeltje over een kleine groepering binnen de moslim gemeenschap... Net zoals in Iran of weet ik veel waar is toch ook weer zo'n gek aan de macht gekomen die gekozen is door het volg. Naja ik volg dat hele moslimwereldje niet meer, een wereld zonder al die geloven is een veel mooiere wereld (vooral nadruk op de Islam en dat achterlijke gedoe wat doorgaat van vader op zoon in de gazastrook).
    Wanneer wordt het die 'mensen' toch eens duidelijk dat vermoorden niet goed is en je zeker niet in de hemel met 11 maagden ofzo zal brengen. Wanneer dringt t eens tot ze door dat we fatsoenlijk in deze wereld met elkaar om moeten gaan.
    En wanneer evolueerd de Islam eens, tis niet meer t jaar nul ofzo waar we elkaar met een knuppel tegen het hoofd moeten slaan om elkaar dingen te laten begrijpen. Pim had gelijk, de Islam is een achterlijke cultuur

2. Jij moet je eens wat meer verdiepen in de Islam. Het is precies als met het geloof van de Christenen. Je hebt er altijd rotte appels in zitten..

3. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    O leuk! Gaan we weer op die tour? Het zijn weer de geitenneukers :{

4. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar die islam ensow vinden alles wel best.... als er een vrouw verkracht word voor hun neus maakt het hun nix uit... :mad: ze vinden het allemaal gwoon normaal... ook als er iemand word vermoord :{

5. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik, Christenen veroorzaken ook wel problemen. Net zoals in Indonesië enz. das ook te belachelijk voor woorden.
    Ik bedoel wel te zeggen dat de Christenen mee gevolueerd zijn met hun tijd, de Islam niet (iig niet in da midden Oosten enz.)
    Ik heb nog geen Christense terrorist hier gezien of een aanslag zien plegen in het midden Oosten

EDIT:
    @ BAL: Je hebt gelijk, die gek die ook aan de macht is gekomen in Sudan of Iran ofzo weet ik veel. Die vind de emancipatie van de vrouwn onzin |:- en andere gekke gedachtes heeft die ook

Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals CK dat al zei.
    Er zitten altijd rotte appels bij.
    Bij de een meer dan bij de ander.

7. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja er sitten dan ook wel rotte appels in de christendom maar tog wel veel minder dan in de islam hoor |:-

8. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Gozer waar jij op doelt heeft niets te maken met Islam, maar heeft te maken met duizenden jaren oude tribale vormen van "recht", die helaas de wereld nog niet uit zijn.
    Het lijkt me duidelijk, dat de mensen die het meest boos zijn hierover de Pakistanen zelf zijn.

9. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BULLCRAP! Ten eerste was er een beschieting van 2 dagen aan de gang. De Irakezen hadden zich verschanst in die voor hun zo heilige (kuch) moskee. Het waren dus geen burgers. En wiist je dat er meer Amerikanen in Irak gestorven zijn aan precies dit soort gasten, die inderdaad 'faken' dat ze dood zijn, en vervolgens een boobytrap (lees handgranaat) af laten gaan? En ze wilden helemaal geen informatie enzo geven, dat zuig je gewoon uit je duim. Get your facts straight, Amerika-hater!

10. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Reis maar eens af naar z'n moslim-landen en kijk maar eens hoeveel rotte appels er tussen zitten

EDIT: En die gekken kiezen niet voor niets een gek als leider (lees: Sudan of Iran, weet ik veel, allemaal dezelfde crap)

Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  11. Zij houden er gewoon een heel andere cultuur op na, noem het middeleeuws maar het is HUN cultuur. Wij hebben ook genoeg crimineeltjes hier in Europa.

12. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat heeft juist wel te maken met de islam want dat is soon beetje hun geloof dat je vrouwen mag misbruiken.. en datje mensen mag vermoorden als je self vind dat het rechtvaardig was.. :{

13. Tering, de oppervlakkigheid slaat hier toe

14. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Zeuren? Dat ze elkaar daar opblazen om hun onnozele allah overtuigingen aan elkaar te laten horen is erg, maar dat schijnt ongeveer bij de cultuur te horen vandaag de dag. Dat is niet de schuld van London New York of Madrid. Die gasten proberen hun eigen speeltuin te vernielen, laat ze opdonderen uit de onze. Zeuren is niet echt het juiste woord kerel. |:-

15. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    De oppervlakkigheid slaat toe ja!!! Kom op criminelen heb je overal

16. BAL_

BAL_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar ehh gaste ik ga eten... laters

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    neeh en jij hebt je facts straight wil je zeggen

18. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat nu meer over aanslagen in Irak dan de aanslagen in Londen.......

19. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Get your facts straight?? Heb jij die reportage niet gezien van de journalist, die erbij was toen het gebeurde. Hij heeft namelijk duidelijk gezegd, dat gewonde Iraakse rebellen in koele bloede zijn geexecuteerd door Amerikaanse soldaten.

PS

Wat denk je dat je bereikt met opmerkingen als Amerika hater??

20. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige feit wat weer naar boven komt is dat islamieten weer aanslagen hebben gepleefd. (wat ze ook dagelijks doen in Irak enz.)

Deel Deze Pagina