1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

F1: Fisichella toch winnaar Brazilie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zilverpijl, 11 apr 2003.

1. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    dat was in 2002 ook toen reden ze ook niet gelijk met de 2002 auto dus het kan nog steeds

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar de 2002 auto was "uit de doos"meteen betrouwbaar. De 2003 auto kent nog steeds een aantal problemen. Hierdoor gaan ze hem later in gebruik nemen dan de 02 auto vorig jaar. Waarschijnlijk op z'n vroegst in Barcelona.

3. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet het. mmar met de 2002 moeten ze ook wel kunnen winnen (hoop ik)

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hmm zelf denk ik dat hoe langer ze met de 2002 door rijden des te minder die kans erin zit.. Echt veel verder kunnen ze de 2002 niet door ontwikkelen en de andere teams staan ook niet stil natuurlijk. Buiten dat is het "zinloos" om te veel aandacht aan de 2002 te besteden omdat de 2003 zo snel mogelijk betrouwbaar gemaakt moet worden.

Dichter bij een overwinning als barichello zat in Brazilie zullen ze denk ik met de 2002 niet meer komen.

Hoe Schumacher presteert in de nieuwe auto merken we vanzelf wel, hij staat alleen nu onder meer druk als dat ie eigenlijk ooit heb gedaan. Hij heeft een hele slechte seizoen start nu en dat na een zo dominerend jaar als vorig seizoen zal extra druk op zijn schouders leggen.. Ik denk zelf niet dat hij wereld kampioen wordt dit jaar, hoewel het wel (hopelijk) erg close zal zijn. Gewaagde voorspelling misschien maar ik denk dat dit wel eens Raikonens jaar zou kunnen worden. Tot op heden rijdt hij erg volwassen en doordat ie zich vorig jaar al bewezen heb heeft hij veel minder druk als b.v. een schumacher (beide), coulthard, Montoya of barichello.. Dat zou wel eens in zijn voordeel uit kunnen pakken, juist ook omdat iedereen wel weet dat ie een toekomstig kampioen is maar niemand zal waarschijnlijk verwachten dat ie dat dit jaar wel eens zou kunnen worden.

5. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat die schummie eindelijk eens goed op z'n plaats gezet wordt en niets binnen de top 3 eindigd...ff kijken of tie dan nog zo'n arrogante opstelling heeft :)

6. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    nou nou nou Saaur toch :)
    True Schumacher is arrogant en nee ik ben geen fan van hem (wel toen ie nog bij Benetton reed) maar hij is een vreselijke goede coureur..
    Tuurlijk wordt er nu gezegd dat ie won dankzij een goede auto, maar toen hij bij ferrari kwam was die auto echt niet zo goed, mede dankzij hem zijn ze waar ze nu zijn (overigens is een groot gedeelte van het success van ferrari ook te danken aan het harde werk van Alesi en Berger)
    Ideale situatie zou zijn 3/4 man die echt om de titel kunnen strijden (liefst nog meer eigenlijk).. Dat zou nog eens gaaf zijn als in de laatste 2 wedstrijden 4 man nog theoretisch kans hebben op de titel..

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok ok, je heb wel gelijk natuurlijk, hij is een wereld coureur, en hij was ook een tijd de beste (nog geen Senna natuurlijk, maar dat terzijde :)) maar toen hij in Australie het kampioenschap heeft gewonnen door Hill van de baan te rijden heeft hij het bij mij heel erg verpest...en dat soort geintjes flikt tie wel vaker....

Ik denk dat z'n arrogantie z'n rijstijl beinvloed, want acties zoals in Brazilie, ik ben schummie...hij gaat maar opzij, vind ik echt niet kunnen op dat niveau....

(Zo, ff m'n mening wat genuancieerd ;))

Edit: idd...nu je het zegt....Hill in Aussie...ff aangepast hoor ;)

Laatst bewerkt: 16 apr 2003
  8. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    dat was Damon Hill in australie.. en dat was inderdaad een enorme kut streek. Sinds die tijd is hij ook enorm in mijn waardering gedaalt..

Tja je moet het ook zo zien als ie op die manier iemand voorbij kan heeft ie een beetje gelijk en een coureur moet ook denk ik een zekere arrogantie hebben.. Maar het wordt een ander verhaal als iemand daar dus niet van onder de indruk is en dat hebben we dit jaar al een paar keer gezien..

Senna is en blijft in mijn optiek de beste allertijden.. Fangio daarna en Prost daarna.. Maar Schumacher hoort toch in dat lijstje thuis..

Deel Deze Pagina