1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Als ik spullen in mijn huis plaats in een kast ofzo, blijft dat daar dan gewoon ? Ja toch ? :)
     
  2. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja blijft er gewoon, zolang je het IN de kast doet. Op een tafel ofzo leggen of op de grond heb k niet geprobeerd nog. Maar in de kast(en) op zeker dat t gesaved wordt.
     
  3. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Btw. Moet er niet een deel 3 worden geopend? We zitten al over de 1000.
     
  4. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een ander vraagje... ik ben al heel erg ver in het spel (bijna 50 uur) en level 19 inmiddels... maar ik kwam erachter dat er een aantal quests zijn die ik nog niet gedaan heb maar die ook niet op mijn quest lijst staan of niet meer staan... bijvoorbeeld: "follow in his footsteps"en "nuka cola run"of zoites... kun je deze side quests later alsnog activeren of is dat helemaal voorbij?
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Following in his Footsteps heb je niet? Ben je misschien meteen naar Rivet City gegaan zonder eerst naar Galaxy News Radio te gaan? Als dat zo is moet je nog ff naar GNR gaan dan krijg je hem denk ik. Die Nuka Cola quest heb ik nog niet.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina