Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Je doet het niet tijdens het rondlopen? Of heb je die optie nog niet gezien? :+

2. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

had ik met die Moriaty, had btw Lucas Simms ook gedood, dan kon je zijn huis toch krijgen?:)

Moriaty lag zo voor zijn café, ondertussen viel heel Megaton mij aan, 3 of 4 dagen later ligt hij daar nog ( naakt, had zijn kleren gepakt) en was helemaal verkleurd :D

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Je bedoelt (LB) ? Ja, maar dat is (net als in Oblivion) vrij kut. In een TPS game zoals Mass Effect kun je de camera tenminste nog fatsoenlijk ronddraaien :p (en speelt het een stuk beter). Deze game is overduidelijk niet voor dat camera standpunt gemaakt.

edit@Diikoeneke: Oh wacht, ik heb zijn huis nu? Mooi. :cool:

4. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik vond het wel handig in de Wasteland zelf. Veel overzicht aangezien ik vaak van achter werd aangevallen.

5. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18

hij is wel mooi:cool:

6. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je al naar die saloon geweest met die chagerijnige man? Daar moet je mee praten om te weten waar je vader is heen gegaan, maar hij wilt 1000 caps als ik het me goed herinner. Dan kan je 's avonds als hij gesloten is inbreken bij de achterdeur. Kijken in kast voor password computer. Kijken in computer voor gegevens vader. Dit is wel bad karma maar wel het makkelijkste volgens mij.(Zo heb ik het gedaan).http://fallout.wikia.com/wiki/Following_in_His_Footsteps

Laatst bewerkt: 8 aug 2010
  7. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Je kan ook met die hoer praten als je teminste de ladykiller perk hebt, die geeft je dan ook het wachtwoord en kost het je geen bad karma :)

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Aha! Ik wist wel dat het voordelen zou hebben om als een chick te spelen. (LB) gaat nu een stuk meer gebruikt worden.

:+

Als ik JRPG's zo bekijk moet dit ook nog eens de beste armor zijn! :cool:
    Ik ben er inderdaad al geweest, maar ik weet nog niet hoe ik het ga aanpakken. Als ik die link zo bekijk zijn er een flink aantal mogelijkheden. 1000 caps is iig wel erg veel. :'-(
    Maar ik wil geen bad karma... :p

edit: Oh damn, ik had niet die tunnel in moeten gaan. Was er niet klaar voor en ben nu door 13 van mijn 15 stimpaks heen gevlogen. 8)

Laatst bewerkt: 8 aug 2010
  9. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Zijn geen duizend. Eerst is het 100, en als je door blijft zeuren word het 500, dus dat moet je niet doen! :+

Anders doe je mijn manier Dulle, zie spoiler :)

10. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan voor die bom-reward naar zoontje van die sheriff. En 1000 caps is op een gegeven moment niets meer, heb er honderdduizenden :p

11. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeee wacht eens even Dulle, als ik je pics vergelijk...

Heb je haar niet een pietsie op Emma Watson laten lijken soms!!!
    :b:

Het is trouwens niet als je Lucas Sims doodschiet je zijn huis krijgt.

Het is dat je van hem dat andere huis krijgt, vergeet de bobbelhead niet in ZIJN huis

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Same hier, zodra er combat was ging ik over naar first person en anders liep ik gewoon altijd rond met de third person. Dan zie je tenminste alles rondom je en schijt je niet in je broek als opeens een goul je aanvalt van achteren in een tunnel. :+

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina