1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Familiedrama's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 12 mrt 2007.

1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja ,blijkbaar hebben die de gedachte dat de kinderen zo beter af zijn,
    Verleden week heeft hier in België een moeder haar 5 kinderen variërende in een leeftijd van de jongste van 3 jaar tot de oudste van 15 jaar allemaal de keel overgesneden,en heeft ze geprobeerd om daarna zelfmoord te plegen, wat dus net mislukt is...Dus wat gaat er op dat moment eigenlijk in het hoofd van de dader om, hoe hopeloos voelen ze zich om zoiets te doen.Is het berekend, of komt het in een plotseling bui opzetten,waarna er géén weg terug meer is......

2. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    wat heeft dat er nou weer mee te maken, lijkt me niet dat hij bepaald blij met zichzelf is als hij een meisje van 13 verkracht.

Ik had een stuk in de Trouw gelezen over een vrouw die ook op het punt heeft gestaan om dat te doen. Haar motief was dat het beter voor de kinderen was om dood te gaan dan om zonder ouders te leven, maar toen vlak voordat ze het wilde gaan doen, heeft een andere vrouw dat gedaan. Daardoor kwam ze tot het besef dat het absurd is om zoiets te doen.

3. Dioxic

Dioxic Guest

Nu is het ineens leerzaam? Ik las nog net dat het mensen juist aan zou leiden om het te gaan doen.

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Feit is en blijft, diegenen die dit doen zijn dus écht wanhopig op dat moment.
    Zij zien in hun situatie géen andere oplossing ,en de meesten hebben dan de gedachte dat ze hun kinderen niet mogen achterlaten...
    Voor dat je dit echt kan begrijpen zou je als het ware op dat moment in hun hoofd moeten kruipen, nu weten we er écht te weinig van.
    En mensen kunnen doden als het moet, het zit in onze genen ingebakken en daarom staan wij in deze wereld aan de top van de pyramide.
    En diegene die hun legerdienst hebben volbracht weten best wat ik wil zeggen......

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat leg jij nou weer voor verbanden? Natuurlijk niet!

6. Dioxic

Dioxic Guest

Nou ik geef een voorbeeld van of het waardig is om iemand te vermoorden, sommige mensen zie je liever dood. Maar dat heeft niks met deze situatie te maken natuurlijk

7. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar die allochtonen natuurlijk weer wel he, triest figuur dat je bent :{ :emo: .

Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  8. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel mensen moeten in godsnaam sterven voordat alle psycho's in nederland zelf dood zijn:confused:

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het is een zieke wereld. Dit is dagelijkse kost op deze aartkloot. Maarja je maag draait toch wel even 180 graden als je dit hoort. Je vraagt je af wat er in de harses van die kerel rondgaat zeg...

10. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik dit vanmorgen las in de krant werd het me toch even niet goed.

Niet dat ik misselijk werd oid, maar meer dat ik het niet kon bevatten. Ik heb er helemaal geen woorden voor.

11. Gold_Leader

Gold_Leader Ahum

Leuk Bevonden:
    0
    ja de doodstraf zou erop moeten staan voor diegenen die dat soort dingen doen

12. falco1001

falco1001 samsung tv 100cm:D

Leuk Bevonden:
    0
    ja BETER dan dat ik iemand vermoord ;) en het heeft er niks mee te maken

13. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vaak zijn de mensen die dit soort dingen doen echter al overleden.
    Maar ben je dan eigenlijk niet net zo erg als je de doodstraf bij iemand toepast?

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Sick fuck..

15. falco1001

Leuk Bevonden:
    0
    nou, dan ga jij lekker iemand vermoorden|:-

maar het blijft allebij vreemd

16. JeePee

JeePee Guest

Damn... Ook erg voor de machinist trouwens... Je zult maar 3 mensen voor je trein zien springen :eek:

17. falco1001

Leuk Bevonden:
    0
    er stond ook een fietser.

het zuigt als je daar staat en ziet dat die mensen worden aangereden

18. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15

god's gamer is a real nigga, hij doet de hele dag drive-by's bij de McDonald's te hoorn. :)

ontopic,

het slaat nergens op.. elke keer als 4 in het land op komt, familiedrama in (...)

19. falco1001

Leuk Bevonden:
    0
    god's gamer is a real nigga, hij doet de hele dag drive-by's bij de McDonald's te hoorn.
    :+

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zou moeten kiezen tussen iemand vermoorden of 13 meisjes verkrachten, zou ik zo iemand vermoorden.. Het liefst maak ik die keuze niet, maar 13 meisjes die met een trauma achterblijven voor de rest van hun leven, een onschuldig meisje gewoon bewust grijpen, tegen haar zin, nooit van m'n leven.. Heb dan ook een schurfthekel aan pedofilie.. Maar dat is heel wat anders

Ssssht! :+

Deel Deze Pagina