Fast and the Furious: Tokyo Drift, The

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkon 83, 29 jan 2006.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 is het vetst. Maargoed dit soort films kijk je imo niet voor de diepgang van het verhaal maar gewoon voor de actie en effects ;).

2. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    ik denk dat deze neit in de bios komt , maar rechtstreeks naar de videotheek

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    *uch uit-melkerij uch* -_-'' moeten nu van alle films minstens 3 delen komen?

4. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ze het goed doen.

5. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    is er ergens nog een trailer te downloaden???

6. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Bawhahaha, is dat Bow Wow? Mijn god...

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt lachen :+

Ik vond deel 1 heel gaaf trouwens, deel 2 was veel te overdreven. In deel 1 hadden ze het de hele tijd over (realistische) 10-second cars, in deel 2 hadden die gasten met die American Muscles volgens mij op een gegeven moment auto's die dat in 4,5 seconden (400 meter dus) deden. Dat slaat echt totaal nergens meer op, dan kun je net zo goed 1 seconde zeggen... Over deel 3, driften trekt me toch minder dan drags en gewoon races... Ik ben benieuwd, de cast is inmiddels niet echt indrukwekkend meer.

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Deel 1 was vet \o/, deel 2 was alleen leuk met dat stukje dat ze allemaal uit die garage komen zetten *Geniaal stukje _O_. En deel 3 lijkt me ook niet onaardig om tezien, dat word volgens mij een bezoekje aan de Pathe :cool:

10. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    idd daar werd ik toch minder enthousiast van....

zal de film zeker kijken, dat wel

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

die supra uit deel 1 was ook niet realistisch hoor, moet toch minimaal 750 pk in zitten wil je hem onder de 10 seconden trekken......wat je dan krijgt is een auto die zoveel vermogen heeft dat hij "onrustig" wordt, dus als je maar heel verkeerd wegrijdt meteen wielspin hebt en doortrekt naar de 3e versnelling........dat zag ik geen enkel moment in die film. Verder zou een 10 sec. car een ferrari 355 met gemak wegblazen, hij had er behoorlijk wat moeite mee

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat heb je verkeerd verstaan denk ik.
    De auto, de Yenko, zit in 4,5 sec op z'n top. Niet op de 400 meter. :)

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    yooo little bow bow speeld er in -_-.. zal wel kut worden dus.
    Vin Diesel was oke, toen nam die neger het over in deel 2 en nu een klein jongetje.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    @killaz, hij gebruikte ook geen lachgas bij die Ferrari...
    @Graveheart, dat is denk ik nog onrealistischer :) Wat is z'n top dan? 220? Maar ja, boeie...

In deel 1 trekt 'ie Vin Diesel hem trouwens ook een wheelie op het laatst, terwijl z'n motorblok voorin ligt... En het is sowieso onzin. Dus realistisch kun je het inderdaad niet noemen, maar ik bedoelde meer dat het bij deel 2 gewoon veel 'nepper' overkwam. Zoiets als bij Torque. Jezus, wat een k*tfilm was dat :+

15. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Deze film krijgt ongetwijfeld te veel eer om een eigen thread te hebben hier.

16. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt vast weer enorme bagger.

17. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    uhm dat je motorblok voorin ligt wil niet zeggen dat je geen wheelie kan trekken, je gewichtsverdeling kan nog steeds meer naar achter liggen(bijvoorbeeld 40/60) en de auto heeft achterwielaandrijving, tis wel degelijk mogelijk.
    En vloeken is ook niet nodig om je mening te onderbouwen.

18. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Sjonge, het is geen universiteit hier... Over zo'n onderwerp... Kom op, er staat toch een ':+ ' achter.

Ik denk echt niet dat het mogelijk is met een gewichtsverdeling van 40/60 om een wheelie te trekken. Er moet wel wat meer gebeuren dan dat er iets meer gewicht op je achterwielen rust. En 'wel degelijk' mogelijk, heb je het weleens gezien dan? Klinkt kinderachtig, maar ik ben benieuwd hoe je zoiets zeker kunt weten.

Maar nog een keer, het ging erom dat ik de beleving van 2Fast 2Furious niet in de buurt vond komen van deeltje 1.

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Sowieso kan een burnout en een wheelie niet tegelijk. Want een wheelie zou teveel grip betekenen en een burnout te weinig, toch vreemd dat hij het beide tegelijk doet.

20. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je een punt

Deel Deze Pagina